Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt en is eszrevettem, bar nekem 'csak' az eggyel korabbi 750-esem van, miota motorral jarok, nem latok arcokat profilbol, mindenki a motor fele fordul mar messzirol mi lesz itt, ha felrakok ra egy sportdobot
Nekem sincs semmi bajom az olaszokkal! Valoszínüleg így hozták be az országba már! Már nálunk került ilyen ramaty állapotba!
Azért az nem rossz ár, ha nincs nagy baja.
Az enyém 750 volt, és még kellett rá gumi meg fékbetét. De amúgy szenzációs gép, még csak a hangját hallják, de már forognak hátra az utcán, hogy mi a fene jön.
JTF 339.17
JTR 1340.43
DID 50 VX 108.

Srácok, ezek a 98-as VFR gyári méretei, első-hátsó lánckerékben és láncban? Nehogy a jóembertől rosszat hozzak el.
Az enyém is Olasz volt és úgy nézett ki mint ha most jött volna a szalonból. Nem kell minden olasz származású vasat leírni, van ott jó is!
Hát voltak egy páran akik nézegették! Volt aki el is akarta vinni! Alkudoztak rá hogy igy sok az ára meg úgy! Jött egy tag aki bebikázta! pöcc röff indult! Mondtam is neki állítsa le meg van véve!
Mindenki csak nézett! Ennyi? Ki sem próbálom?
Nem majd hazafelé!
Csak nem lábon akarom elvinni?
De igen! Vittem akksit is! a régi ki az új bele és a 150 Km-t le is gyűrte prüszkölés nélkül! Holnap szétdobom mint kézigránát a fabódét aztán meglátom mit is vettem!
Volt egy CBR 900 RR-is 97-es 700 ért! próbálták indítani meg járatni de 2 hengernél több nem dolgozott! Pedig tip top volt ránézésre! Ezt meg előtolták 1cm-es porral betakarva!
Szartam rá! Ha indul ennyiért ajándék! Egy idom sincs javítva(hegesztve) Olaszból hozták be az már kiderült!
Bakker ezt benéztem, tényleg Merki volt a vas. Ott aztán vannak roncsok tényleg mák kell a jó vételhez.
Nyilván ez egy banki visszavett motor (gondolom nem fizette a részleteket a tulaj), ha már Merkantilos volt.
Lesz mit rákölteni hogy patent legyen a gép, nem valami gondos gazda lehetett az előző tulaj. No meg a bjuzi merkantilék is szarnak rá hogy miként vannak tárolva a járművek, motorok kinnt télen a hóban, dzsuvában... Sok sikert hozzá, remélem nem fogsz csalódni a gépben!
Apeh?Yard?Vpop?
Szegyeld magad Basi

Amugy grat!
436! egy év műszakival szar akkuval és hiányzó ekeidommal, szakadt üléshuzattal!
Minden más OK!
Csak rohadt retkes! egy éve áll! Szeptemberben foglalták le!
Hűűűű, szegény motor, jól legyalázták! Remélem jó üzletet kötöttél! Sok balesetmentest hozzá!
Üdv a klubban, grat a masinához, sok balesetmentes kilométert kívánok hozzá. Vigyázz rá és szeresd, akkor biztosan meghálálja.
Én az elmúlt 2 évben ill, idén már 20 000-nél járok és csak jót mondhatok róla. Az tuti hogy 1 milla alatt a legjobb választás volt a sport-túra szegmensben!
Na ma csatlakoztam a VFR- esekhez!
Elhoztam a Merkantilos 800-ast!
Elég baráti áron!
Eddíg 150 km hibátlanul!
Műtét nincs vér nélkül. :-D
Az én 400asom komplett újra fényezést kapott. :-D
Ahhoz képest ez istenes.
Annyira azért nem patika, a bal oldali idom kissé sérültnek tűnik.
Bezzeg amikor én kerestem :-D még Gugliba is féltem beírni, hogy RVF. :-D
Most meg...itt van 1 patika, és bagó pénzért. :-S
mennék is érte, ha ilyen kellene. :-)
Amúgy a leírtakkal teljes mértékben egyet értek.
Szerintem egyszerű a magyarázat: az RVF-ek sokkal-sokkal kevésbé ismertek itthon (motoros kultúra = LÓFASZ ), hamarabb rákeresnek az emberek a VFR szóra a hirdetésben, és így nagyobb eséllyel megtalálják ezt a gépet is, mivel feljön a találatok között (amúgy a hirdetésben helyesen leírja hogy RVF 400 NC35 a gép típusa). Volt egy pápai srác aki egy patika RVF400-ast hirdetett nagyon sokáig, a fekete SP-t volt nálam megnézni. Meséli hogy elég gyér az érdeklődés a motorjára, én meg javasoltam neki hogy az RVF400 mellé írja még oda hogy VFR, mert így nagyobb eséllyel rátalálnak. Célirányosan RVF-et csak nagyon elvétve fog keresni akárki is, viszont a keresőbe meg sokan bepötyögik a VFR szócskát, és máris aki esetleg VFR400-asban gondolkodott de finga sem volt arról hogy biza RVF400 is létezik, annak máris felcsillan a szeme.
Ez elég jó árban van, de még sajna így is elég sok... 3 milkó, ha eladnám az SP-t meg a 323-asomat, még ahhoz kéne 1 milkó valahonnan. Hát talán sosem lesz RC30-asom... Sosem felejtem el, 2007-ben 650e-ért volt egy RC30-as eladó, RC36-os Viffer blokkal! Csak pont akkor volt hogy melót kerestem meg gyógyulgattam, nem akartam a kockáztatni a kis pénzecskémet, mert nem tudtam mikor fogok munkába állni. Így utólag azt mondom hogy meg kellett volna vennem és feláldozni rá az összes lóvémat, legfeljebb a köszöböt rágtam volna pár hónapig. Aztán szépen lassan összeszedni egy belevaló blokkot. Bár még üzletnek sem lett volna rossz, csak maga a blokkon kívüli cuccok is 2 millát simán megérnek.
Sose fogom megérteni, hogy nem képesek emberek 3, azaz három, _három_ betűt leírni a motorjukról helyesen? Ott virít sárgán 20 centis betűkkel, hogy rvf, erre vfr-ként hirdeti. Komolyan beszarok minnyá'..
Kár érte...mert megnéztem volna ezt az RVF-et :-)
ja az :D

400as kimarad. nagyon tele lett a púpom az elmúlt 1 hónapban, és eldöntöttem, hogy jövőre költözöm. szal motorvétel elmarad.
Ő az?

RC30
Hallló!
400as projektel hogy álsz?

Mert asszem aki most 400ast keres, annak ez KIHAGYHATATTLAN!

RVF