Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ejha, gyonyoru a masina, gratulalok!
ezen mekkora a hatso kerek? eleg picinek tunik az egesz motor, meg ahogy nezem, te sem vagy 160 cm :D
Csak a lábtartó van magasan de nem sokáig... Most valami toldó szerkezeten töröm a fejem,hogy visszaalakítható legyen,de amúgy nem rossz csak még szokni kell a hasalást.Fura a kawa után átülni rá.
Jó gép ez. Én gyorsan rátennék egy eredeti fejidomot lámpástul, de így is simán megfelelő. De nem túl kicsi ez neked? Ahogy nézem az egyik képen, össze kell hajtogassad magad rendesen, hogy rajta legyél. Anno amikor a kis RS-el jártam, az nyomorgatta a családi ékszereket Azután csakis túrában gondolkodtam és jött is a VFR:)
Nehogy már bocsánatot kérj :) Semmi baj nem történt, előfordul az ilyen, legalább már azt is tudom, hogy két féle kulcs van. Majd elboltolom valami VFR alkatrészre. Sikerült " szárazon" hazaérned?
glezmen!

videó és képek a galériában:)
Ez most komoly? Bakker . Érdekes módon ilyen jelölést nem is láttam rajta. Elméletileg mindegyikhez jónak kéne lennie, mivel szabvány. Hát........ezer bocs .
Nem hiszem el, de nem jó a kulcs. Mert nem mindegy, hogy balos vagy jobbos
Nekem pont fordítva van marva a horony Sebaj, hátha el tudom boltolni egy törött fejidomra :D
Úgy ahogy mondod. :-)
Ütős hangszer!
ha komolyan megnézed, mindenképp szólj.
Monor elég közel van hozzám(Isaszeg)
Tutira csatlakozok, kinem HAGYOM :-D
Bár, részemről lábtartó leszed, műanyagosnál csináltatnék hozzá egy púpot, ráraknám a hátsó ülés helyére... na, úgy lenne az igazi :)
Ez a legjobb... eredeti HRC szín, hajaz az RC30-ra... holnap felhívom az arcot. Ismered a vasat különben?
Az a szomorú, hogy nagyon helyszűkében vagyok,így is a "boncasztalon" áll szétkapva egy Jawa mustang meg mellette egy 69-es csepptankos is.Mondjuk simsonból egyet szeretnék megtartani,az elég lenne.
Ez aztán a géppark! de ha van hová tenni és ha van is vele időd foglalkozni akkor hajrá!
A nők meg csak azért vannak, hogy a hobbink miatt buzeráljanak minket (tisztelet a kivételnek) és szívják a vérünket. Ezért kell velük is megízleltetni a motorozás örömét és akkor már nem lesz gond!
Az a baj, hogy én tartok is... Néha elég nagy viták vannak itthon de nehezen válok meg tőlük...De lehet ez már túlzás
Ha megtehetném, én is tartanék egyszerre 3-4 motort. Annyiban szerencsés vagyok, hogy a Xelvisemet családtag vette meg, így szinte mindennap látom.
Most a Vifferben nincs kerék, mert festettem, aztán mennek rá az új gumik. Két napja nem motoroztam, és már nagyon mennék...
nyomatek az van, mennek ezek mint a mergezett eger
sornegy utan eleg mas lesz a V4, de nagyon jo az, csak meg kell szokni hogy van egy 'minimum fordulatszam' ugy 3000 korul, ami alatt halott az egesz :) afelett viszont allatul megy, nem kell tiltasig forgatni
kozeptartomanyban a hangja is megjon, es olyan szepen uvolt hogy ihajj :D
Képet holnap csinálok majd,ma nem volt időm,még volt benzinem... Elsőre szerintem oké a gépes,motorikusan eddig tetszik,picit szokatlan még a kawához képest de nem lesz nehéz megszokni.Műanyagokat kell egy picit redbetenni,egy két karc,lepattogás,repedés de nem vészesek.Lent nagyon nyomatékos,fent meg még nem tudom
grat! kepet es reszletes leirast kerunk a geprol :)
Köszi,bár egyelőre a kawát siratom még.Hiányzik, hogy nincs itt de örülök is hogy itt van a vfr.Egész jó kis motor,sor4hez képest "pincéből húz",ez tetszik benne nagyon.
Sikerült is a csere? Akkor ez gyorsan ment! Sok örömet az "új" géphez!
Hmmm ne is mond :-)
minden nap megnézem :-)
Nagyon nagyon tetszik, főleg ebben a színben!
Csak cserében gondolkodtam,pénzem épp, hogy lesz átírni és átnézni/nézetni.De ma délelőtt elcseréltem a Kicsiszívem ,ahogy megismertem normális tulajhoz került,a cserébe kapott vfr is egész korrekt állapotban van,motorikusan eddig minden úgy van ahogy kell,szerelgetve se nagyon volt talán.Idomokat kell rendbetenni,festés,repedés stb.
Hínnye hallod!
Lehet rákattanok a 2.ra Bár az index sux, de ha az egész ilyen kompakt állapotban van, akkor hínnye! Ez köll...
Erről annyit, hogy a 400ast a hangja miatt mindig húztam mint állat. Utazó volt a 160. Most a vfrben a dörmögést szeretem, utazó a 130.
szóval nekem a nagyobb motor lassabban haladást jelent. Igaz, ez meg 243-at is (gps szerint) :)
Sanyám! Itt van neked 1 jó háttérkép ahol győz a kizárólagosság:
Nem az a lényeg hogy mekkora a motor teljesítménye, hanem hogy felfogod ésszel a határaidat! A 400-as csak kis termetűeknek mondható kényelmesnek. Arról ne is beszéljünk, hogy 5 kiló körül már kaphatsz 750-es simán amit nem kell holnapután lecserélni, újból rendbe rakni átírni. Én 125-ből ültem a 800asra és nem bántam meg. Az agyad adja ki az utasítást a jobb csuklódnak, tudjál parancsolni magadnak és nem lesz baj.