Csak a lábtartó van magasan de nem sokáig... Most valami toldó szerkezeten töröm a fejem,hogy visszaalakítható legyen,de amúgy nem rossz csak még szokni kell a hasalást.Fura a kawa után átülni rá.
Jó gép ez. Én gyorsan rátennék egy eredeti fejidomot lámpástul, de így is simán megfelelő. De nem túl kicsi ez neked? Ahogy nézem az egyik képen, össze kell hajtogassad magad rendesen, hogy rajta legyél. Anno amikor a kis RS-el jártam, az nyomorgatta a családi ékszereket Azután csakis túrában gondolkodtam és jött is a VFR:)
Nehogy már bocsánatot kérj :) Semmi baj nem történt, előfordul az ilyen, legalább már azt is tudom, hogy két féle kulcs van. Majd elboltolom valami VFR alkatrészre. Sikerült " szárazon" hazaérned?
Ez most komoly? Bakker . Érdekes módon ilyen jelölést nem is láttam rajta. Elméletileg mindegyikhez jónak kéne lennie, mivel szabvány. Hát........ezer bocs .
Nem hiszem el, de nem jó a kulcs. Mert nem mindegy, hogy balos vagy jobbos
Nekem pont fordítva van marva a horony Sebaj, hátha el tudom boltolni egy törött fejidomra :D
Az a szomorú, hogy nagyon helyszűkében vagyok,így is a "boncasztalon" áll szétkapva egy Jawa mustang meg mellette egy 69-es csepptankos is.Mondjuk simsonból egyet szeretnék megtartani,az elég lenne.
Ez aztán a géppark! de ha van hová tenni és ha van is vele időd foglalkozni akkor hajrá!
A nők meg csak azért vannak, hogy a hobbink miatt buzeráljanak minket (tisztelet a kivételnek) és szívják a vérünket. Ezért kell velük is megízleltetni a motorozás örömét és akkor már nem lesz gond!
Ha megtehetném, én is tartanék egyszerre 3-4 motort. Annyiban szerencsés vagyok, hogy a Xelvisemet családtag vette meg, így szinte mindennap látom.
Most a Vifferben nincs kerék, mert festettem, aztán mennek rá az új gumik. Két napja nem motoroztam, és már nagyon mennék...
nyomatek az van, mennek ezek mint a mergezett eger
sornegy utan eleg mas lesz a V4, de nagyon jo az, csak meg kell szokni hogy van egy 'minimum fordulatszam' ugy 3000 korul, ami alatt halott az egesz :) afelett viszont allatul megy, nem kell tiltasig forgatni
kozeptartomanyban a hangja is megjon, es olyan szepen uvolt hogy ihajj :D
Képet holnap csinálok majd,ma nem volt időm,még volt benzinem... Elsőre szerintem oké a gépes,motorikusan eddig tetszik,picit szokatlan még a kawához képest de nem lesz nehéz megszokni.Műanyagokat kell egy picit redbetenni,egy két karc,lepattogás,repedés de nem vészesek.Lent nagyon nyomatékos,fent meg még nem tudom
Köszi,bár egyelőre a kawát siratom még.Hiányzik, hogy nincs itt de örülök is hogy itt van a vfr.Egész jó kis motor,sor4hez képest "pincéből húz",ez tetszik benne nagyon.
Csak cserében gondolkodtam,pénzem épp, hogy lesz átírni és átnézni/nézetni.De ma délelőtt elcseréltem a Kicsiszívem ,ahogy megismertem normális tulajhoz került,a cserébe kapott vfr is egész korrekt állapotban van,motorikusan eddig minden úgy van ahogy kell,szerelgetve se nagyon volt talán.Idomokat kell rendbetenni,festés,repedés stb.
Erről annyit, hogy a 400ast a hangja miatt mindig húztam mint állat. Utazó volt a 160. Most a vfrben a dörmögést szeretem, utazó a 130.
szóval nekem a nagyobb motor lassabban haladást jelent. Igaz, ez meg 243-at is (gps szerint) :)
Nem az a lényeg hogy mekkora a motor teljesítménye, hanem hogy felfogod ésszel a határaidat! A 400-as csak kis termetűeknek mondható kényelmesnek. Arról ne is beszéljünk, hogy 5 kiló körül már kaphatsz 750-es simán amit nem kell holnapután lecserélni, újból rendbe rakni átírni. Én 125-ből ültem a 800asra és nem bántam meg. Az agyad adja ki az utasítást a jobb csuklódnak, tudjál parancsolni magadnak és nem lesz baj.
ezen mekkora a hatso kerek? eleg picinek tunik az egesz motor, meg ahogy nezem, te sem vagy 160 cm :D