Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Abszolut egyetértek. Első nagymotorom, amit használok is (máramikor össze van rakva :D) és a mai napig áldom a bátyám amiért erősködött, hogy 600 alattit ne vegyek, mert egy év múlva lecserélném. Nekem jó, hogy nagydarab, mert 186 körül vagyok és nagyon kényelmes. Párom is remekül elvér mögöttem, neki sem gell görnyednie. Én nyugodtan használom, nem raccingolok, mert sem tudásomnincsen még hozzá, de nem is hoz lázba, hogy egykerekezzek. Nekem bőven elegendő a hang, a kényelem és a szabadság.
"A VFR400 üléshelyzete egyébként nem éppen túrás, elég összehajtogatott állapotot igényel."
Nagyon sok függ attól, mekkora embernek kell.
Én 178cm vagyok, és napi 250-300Kilóméter megtehető vele.
De tudok olyanról is, aki nap 500at beletett.
Természetesen nem Gold Wing-karosszék, de tűrhető, szokható.
"A nagyobb motort sem igazán nehezebb vezetni, csak tologatni."
ez mennyire igaz!

nekem az elso motorom a mostani 750-es Viffer, es ugyan eleinte tartottam tole hogy sok lesz, most mar nagyon orulok hogy nem adtam lejjebb. az egyetlen dolog ami fontos egy ekkora gepnel, hogy fejben rendben legyel, magyarul ne akarj folyton nyelgazon tepni vele, tudd a sajat hataridat. en nagyon ovatos vagyok vele, igy nincs gond, majd szepen lassan osszeszokunk :)
Az én jogsim is csak egy éves... Mármint motorra. A nagyobb motort sem igazán nehezebb vezetni, csak tologatni. Aki meg ész nélkül motorozik, annak bőven sok a 400-as is, az is több mint 60 lóerő.
A VFR400 üléshelyzete egyébként nem éppen túrás, elég összehajtogatott állapotot igényel.
Picivel csapj hozzá többet, és van most 2db NC30 eladó.
Az egyik klub tagunk árulja:
VFR 400
Teljesen gyári, az utolsó csavarig.
És a másik, ami képről megint csak parádés állapot:
VFR 400 (2)
Így van,a v4 miatt szeretném cserélni.400asnál egyenlőre nem szeretnék nagyobbat,csak egy éves(pár ezer km)a jogsim is,majd talán jövőre vagy utána valami 900-1000ccm körüli túragép.
Tudod, nekem azt mondták (amikor vettem a 400ast), hogy csak egyszer szarja el magát valami, ráköltöm a seggszőröm is. Mák, hogy tönkre ugyan semmi nem ment rajta, de amikor elborítottam, akkor rájöttem, hogy igaza volt annak aki mondta. Ez volt 4-5 éve. A helyzet szarabb lett.
Én a helyedben nem vennék (itthon) belpiacos gépet.
Inkább keress mást, de ilyen összemókolt szart meg végképp ne is nézz. MÉHben talán ér valamit, de más értéke nincs sajnos. Anno nagyon jók voltak, de itthon a 12ezrenként tescós olaj csere, meg a hozzáértés-karbantartás (teljes) hiánya miatt sajnos pénztemetők ezek a gépek.
Mi az a ratyi segédmotoros-kerékpár az NR mellett?
Szabad megkérdezni, mi az oka a cserének? Csak azért kíváncsiskodom, mert az ember általában nagyobbra cserél, te meg ugyanakkorára. A V4 miatt?
hát...érdemes kivárni és nem beleugrani az első-főleg színre tetsző- gép vásárba. személyes élményem is (rossz) van.
Tiéd ez a zöld GPZ :) Vagány kis motor. Anno én is sokáig vártam, mire összejött a VFR. Volt előtte sokminden. CBX, mito, rs, derbi, pannonia, de a végére csak összejött a Viffer, szóval kitartás
kössz a tippet de sajna nem érdekli a gpz :(
Persze,úgyis a helyszínen derül ki hogy mi a helyzet.
helyesírás 1-es :D
Az ilyen hibálat azért észre lehet venni, amikor megvézed a motort személyesen. Valamennyi rizikó azért mindíg van. És a képek mindíg jobbat mutatnak mint a valóság. Nem roszindulatból, csak nem látod a sok kicsi karcot, vagy foltot.
Műanyag nem baj ha törött,ritka az olyan motor ami 20éves és soha nem dőlt el.Én attól félek ne baleset miatt lenne törött az idom mert akkor előfordulhat, hogy villa stb is kapott.
Mondjuk én nem számítanék törésmentes motorra, ha 90-es évjárat körülit nézegetsz. 20 év alatt, biztosan volt egy-két karc, dőlés, csatt...
jaja ezért nézegetem én is,remélem nem törés miatt lett alakítva...bár a belpiacos dolog sem nyugtatna meg
Mert vagy nem gyári a lampion benne, vagy valami mutáns belpiacos dolog. Mivel a gyári az így néz ki:
http://www.google.hu/imgres?im...
Most lenne egy lehetőségem a kawasakit lecserélni.Anno én is megjártam és tanultam belőle,csak azért kérdezem a dolgot, hogy esetleg valami típushiba vagy átalakítás látható-e mert nem találtam neten ilyen kinézetű vfr-t.Nc24-et ír a wikipedia de a kép szerint nem az.

http://en.wikipedia.org/wiki/H...
Kép alapján csak annyit lehet megállapítni, hogy nem naykig rethes és nincsen agyontörve. Max. még a lánclógást lehetne, ha látszna. Mindenképp egy hozáértővel menj el motort venni. Olyat, ami " jaj, épp most nem indul, te tuti bivaly erős" NEM szabad megvenni. Csak olyat vegyél, amire rá tudsz ülni, menni egy pár kört. Fontos, hogy kényelmes legyen a te méreteidnek. Ugyanakkor nyilván a ráfordított összeg valahol arányos lesz a minőséggel. Én is 245-ét vettem egy RC36-ot. Mondanom sem kell, hogy még nincsen összerakva :D
Az biztos, hogy a VFR jó választás. Én biztosan nem most, a szezon közepén vennék motort. Ha tudsz, várj még őszig.
Sziasztok,segítséget kérnék. Vfr-t szeretnék,igaz 400ast és régebbit de erre futná.Kép alapján mit gondoltok erről a gépről?

http://www.kepesmotor.hu/honda...

Google-val nem találtam hasonló vfr-t 89ből.
Van új háttérképem:
Tüzinek szeretettel, lecsupaszított NR:

http://tyga-performance.com/si...