hahó mindenkinek
említettem a balesetemet: hát erről a híról van szó, itt pottyantam bele a patakba miután vagy 80-nal megpusziltam az első látható beton oszlopocskát.
Ja és nem vagyok benne teljesen biztos , de ha jól emlékszem akkor az alvázszám 10. karaktere mutatja a gyártási évet.Pl. nálam jó mert a 10. szám eggyes és az én motorom 91-be készült.De lehet , hogy rosszul emlékszek a 10. karakterre és ez csak véletlen egybeesés
Nekem jobban tetszik az osztott lámpás, ha találok ilyen lámpát valahol és elfogadható áron eladják akkor átalakítom.
Scooter javíts ki ha rosszul mondom, de szerintem úgy van, hogy tompítottnál csak az egyik világít, távolságinál meg mindkettő?
Esetleg valaki nem akar egy lámpát cserélni akinek osztott van és osztatlant akar?
Hogy a viharba ne lehetne. Csak a kis összekötő műanyag idomot is meg kell vegyed ugye.
Szerintem az osztott lámpás szebb Rendőr nem szólhat semmit, mert a tompított csak az egyik oldalt ég, a másik oldalt meg a távolsági van.
Köszi a linket, ezek szerint nekem 93-as gépem van:) De gondolom az alvázszámból is ki lehet olvasni az évjáratoto (egy nem bontatlan moornál már nem fogadok a fényezésre)
Lenne egy kérdésem, szerintetek, egy 750-es VFR-be az osztatlan első lámpát kilehetne-e cserélni egy osztottra ,ha bontóba kapnék olyat?Mert ahogy nézegettem a külső mérete kb. ugyanakkora lehet nekik, sőt nekem a kábelkötegen, még megvan a másik H4 -es csatlakozó is.Gondolom azt csak rá kellene dugni és kész, biztos be van kötve az is.Ja és gondolom műszakin se szólnának érte, mivel ez gyári megoldás, azt meg úgy se tudják ez milyen lámpával jött ki.
na ez nem is rossz.. viszont még egy kérdés; mennyire hangos a V4 egy full slip on dobbal?Nem túl hangos a teljesen nyitott dob miatt? most találtam egy elfogadható árút de ez is nyitott mint a legtöbb..
Srácok, valaki mondja meg nekem legyen kedves, hogy a 750 RC 36 szériánál az FL, FM, FN mitől függ, vagy mit takarnak ezek a kódok, mert ebay-en nézem, mindenhol lelkesen kiírogatják. Illetve hol tudom megnézni a sajátomét?
Köszi!
Lemaradt a szöveg fele, a kicsit után volt egy megkopott is :) Szóval a kopott motorokba szoktak vastagabbat tölteni, de én is annak vagyok a híve, hogy azt kell követni, amit a gyár mond. Azt hiszem 10w40 a gyári előírás, én is eszerint fogom cserélni. De az hogy full szint, vagy fél szint. olaj, szerintem csak pénztárca és gusztus dolga
Persze a 80.000 kilcsi nem jelenti, hogy kopott a motor. Ha gondozták mindíg, akkor annak nem szabad, hogy bármi baja legyen. Enyémbe van most kb 60.000 kilcsi és egy kis szelephangon kívül semmi más zaj nincs. Azt meg egy szelephézag állítással orvosoljuk.
Próbáld meg a Marving dobot, nekem az van fent és szerintem nagyon jó hangja van vele, nem cserélném le.Ezzel a dobbal vettem, így ez még olaszba került rá, de nemrég hirdették, hogy már magyarországon is forgalmazzák.Szerintem egy próbát megér, megkérdezni az árát. http://www.omegamotor.hu/index...
hát köszönöm a véleményeket.. ez az olaj téma örök kérdés lesz mindenütt úgy látom
a Repsol ami otthon van Fullszint és valóban a nagy endúró képe van rajta!Ettől komolyabb olaj a repsolban amin sportmotor van a doboz elején,asszem az a syntetico de az már teljesen felesleges a vfr-be!Nem azért mert sajnálom rá a pénzt,hanem mert nem pályázni vettem!
ventilátor kapcsolót nem igen fogok rakni bele,viszont komolyan gondolkodok egy kis proci hűtő venilátoron a fesszabályzóra.Egy kedves barátomnak 750van és neki az van rajta amire egy álandó 12v van kötve és kb 5éve se baja.. vagy nem érdemes ezzel kínlódni szerintetek?
Martinnal beszéltem,a komplett dobra legolcsóbb rozsdamentesből is 50körül mondott árat felszerelve.... sajnos vásárlás átíratás után erre nem igen maradt keret,ezért valami már okosságot kell kitaláljak.. és kritérium,hogy E szabvány legyen,mert nem akarok gondot.. ezért akarom eladni a gyári dobot.. kis kiegészítés lenne a másik árához.. de majd alakul..
nem ,biztos nem hideg akkor se, de biztos bekapcsolna ígyis úgyis ha 100 nál kapcsolna be akkor se lenne jobb, mert ha elromlana a kapcsoló akkor is felforralná a vizet, mert az a 7-8 fok melegedés csak pár másodpercet jelent, szóval szerintem ha akkor kapcsol be gyárilag akkor megbízhatsz benne , hogy nem fog felforrni
Valóban nem forrt még fel, pedig 107-108 fokot is szokott mutatni. Viszont engem baromira zavar, olyankor már állandóan a műszert nézem. Úgyhogy inkább bekapcsolom 95-96 körül, és akkor ott tartja. Arra sem lehet mondani, hogy hideg...
A motul is jó olaj, Nem tudom mennyit szoktál egy évben motorozni, de 5000 km érdemes olajat cserélni, én nem szoktam ennyit egy évben , úgyhogy van amikor nem cserélem évente, persze tudom , hogy így kellene, de azért nem olyan olcsó az olaj , hogy fölöslegesen cserélgessem.A ventilátorral kapcsolatban pedig , nem tudom , hogy mikor kapcsol be, de ha gyárilag úgy van beállítva, hogy 100 fok fölött akkor nem baj ha akkor kapcsol, soknak tűnik a 100 fok, de ha arra a hőmérsékletre van méretezve a motor akkor az még jó neki, és biztos még így sincs teljesen kihasználva a teljes hőfok amit elbír.Amúgy meg tudjuk, hogy zárt rendszerben ahol nagyobb a nyomás a környezet nyomásánál ott a víz később forr, szóval nem kell tőle agódni, hogy 100 fok fölött a forrás miatt le levegősödne a rendszer vagy nem lenne megfelelő hűtése.
Sziasztok!
Az olajjal kapcsolatban nekem is az a véleményem, hogy a gyári előírásnál rosszabb minőségűt ne tegyünk bele. Ami azt jelenti, hogy a 10W-s érték ne legyen nagyobb, ill a 40-es ne legyen kisebb. Én Motul 5100 10W50-et raktam bele, mivel sokat használom városban, és nyáron eléggé melegszik. Elég jó olaj, pedig csak félszintetikus. De évente úgyis cserélem, kilométertől függetlenül, úgyhogy szerintem teljesen jó. Emellett egy hűtőventillátor kapcsolót is beépítettem, mert gyárilag 100 fok fölött indul csak el.
Sajnálom, de most az egyszer nem értek Veled egyet, pedig általában ugyan az szokott a véleményünk lenni.Miért elégedne meg egy 80000 eter km-t elment blokk egy vastagabb olajjal?Már csak azért sem értem mert a vastagabb olaj nem feltétlenül jelenti azt , hogy rosszabb minőségű is.Ezért még azt hamarább megértem ha azt mondanád , hogy egy ennyi idős motorba már nem kell szintetikus olaj(de végül is szerintem ez is megérdemli), elég a fél-szintetikus is.De az , hogy vastagabb olajat tegyek bele nem értem, hiszen, ha 80000 km után is tökéletesen működik, jól megy , könnyen indul, nem csörög a blokk akkor még nincs szétkopva, tehát ahogy az előbb is írtam a vastagabb olaj rosszabb kenést eredményez, ezzel csak az öregedő motor kopását gyorsítanánk meg azzal, hogy nem kapja meg a megfelelő kenést.
említettem a balesetemet: hát erről a híról van szó, itt pottyantam bele a patakba miután vagy 80-nal megpusziltam az első látható beton oszlopocskát.
Scooter javíts ki ha rosszul mondom, de szerintem úgy van, hogy tompítottnál csak az egyik világít, távolságinál meg mindkettő?
Esetleg valaki nem akar egy lámpát cserélni akinek osztott van és osztatlant akar?
Szerintem az osztott lámpás szebb Rendőr nem szólhat semmit, mert a tompított csak az egyik oldalt ég, a másik oldalt meg a távolsági van.
Köszi a linket, ezek szerint nekem 93-as gépem van:) De gondolom az alvázszámból is ki lehet olvasni az évjáratoto (egy nem bontatlan moornál már nem fogadok a fényezésre)
De fénykorában így nézhetett ki :)
Itt megkeresheted, hogy a Te motorod milyen jelölésű
http://www.motorcyclespecs.co....
J--'88
K--'89
L--'90
M--'91
N--'9
2
P--'93
Köszi!
csak hogy keresni sem keljen!
Persze a 80.000 kilcsi nem jelenti, hogy kopott a motor. Ha gondozták mindíg, akkor annak nem szabad, hogy bármi baja legyen. Enyémbe van most kb 60.000 kilcsi és egy kis szelephangon kívül semmi más zaj nincs. Azt meg egy szelephézag állítással orvosoljuk.
http://www.omegamotor.hu/index...
http://www.marving.com/fa
ces/h...
a Repsol ami otthon van Fullszint és valóban a nagy endúró képe van rajta!Ettől komolyabb olaj a repsolban amin sportmotor van a doboz elején,asszem az a syntetico de az már teljesen felesleges a vfr-be!Nem azért mert sajnálom rá a pénzt,hanem mert nem pályázni vettem!
ventilátor kapcsolót nem igen fogok rakni bele,viszont komolyan gondolkodok egy kis proci hűtő venilátoron a fesszabályzóra.Egy kedves barátomnak 750van és neki az van rajta amire egy álandó 12v van kötve és kb 5éve se baja.. vagy nem érdemes ezzel kínlódni szerintetek?
Martinnal beszéltem,a komplett dobra legolcsóbb rozsdamentesből is 50körül mondott árat felszerelve.... sajnos vásárlás átíratás után erre nem igen maradt keret,ezért valami már okosságot kell kitaláljak.. és kritérium,hogy E szabvány legyen,mert nem akarok gondot.. ezért akarom eladni a gyári dobot.. kis kiegészítés lenne a másik árához.. de majd alakul..
Az olajjal kapcsolatban nekem is az a véleményem, hogy a gyári előírásnál rosszabb minőségűt ne tegyünk bele. Ami azt jelenti, hogy a 10W-s érték ne legyen nagyobb, ill a 40-es ne legyen kisebb. Én Motul 5100 10W50-et raktam bele, mivel sokat használom városban, és nyáron eléggé melegszik. Elég jó olaj, pedig csak félszintetikus. De évente úgyis cserélem, kilométertől függetlenül, úgyhogy szerintem teljesen jó. Emellett egy hűtőventillátor kapcsolót is beépítettem, mert gyárilag 100 fok fölött indul csak el.