Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Urak!

Ha valakit érdekel K&N tisztítószett...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
A másikon írtam, hogy lesznek képek, de mindenképp le akarom mosni előtte. Sűrű hetem volt, és a hétvége is az lesz. Egyébként most néztem épp a gépedet, a fehér felnicsík nagyon feldobja a fekete felnit, lehet hogy nem is kéne festenem...
Gratula neked is az " új mocihoz"..
Sok balesetmentes km-t.....stb...
Fotó?Ez rád is vonatkozik...
Szép ez a piros-fekete , jól áll neki!
Sok balesetmentes kilómétert...
Olvastam a "másik" fórumon, hogy "Mex86" eladta a gépet....
telhetetlen XX
szerintem Neked nem sok ujat fogok mutatni, lehet hogy mar lattad is a gepet, mex86-e volt a masina par nappal ezelott :)

de hogy ne erje szo a haz elejet, ez ma keszult:
Ha neked megfelel a postai utánvét, akkor küldj egy akármilyen e-mailt az omegav6ex@hotmail.com emailcímemre, persze nem baj, ha rájövök majd belőle, hogy te vagy az és akkor megadom a pontos címemet.
Én is másoltattam kulcsot a VFR-hez, nem gyári kulcsra hanem egy egyszerű, kb 300 Ft nyers kulcs volt.Mondjuk megértem azt is ,hogy ez mégis csak HONDA:)
Gratula neked is a géphez...
Fotó....évjárat stb...Csak így lazán ...."egyébkent tegnap óta én is VFR-tulaj vagyok"
Részleteket...és fotót...
azt hittem a wc-n keresztul kerult oda, de ez sem rossz
Grat a géphez:)

Az úgy volt, hogy a kawának csak egy kulcsa volt, és amikor leesett a földre véletlen, pont a szikkasztóakna fedlapján lévő icipici lukacskán beesett. Namost, mivel az ember nem matat ilyen helyen, inkább le lett szivattyúzva a tetjéről a "víz" Alig pár óra altt :D
"Bizony már kellett egykulcsos dolog miatt egy emésztőaknát leszívattyúzni"
WTF

egyebkent tegnap ota en is VFR-tulaj vagyok
megpedig egy csinos, piros RC36-II-e
Holnap megmérem a kulcsomat a műhelyben és ha jó a méret, akkor vevő vagyok rá, mivel csak egy kulcsa van a gépsárkánynak. Bizony már kellett egykulcsos dolog miatt egy emésztőaknát leszívattyúzni
Köszi a gyors válaszért.
Gratula..
Sok élménydús , balesetmentes kilométert!
Itt vannak a képek:
Ha feltolnál egy képet akkor megnézném, mert engem érdekelne a dolog.
Megvetted a legszebb, legjobb, legmegbízhatóbb sporttúra masinát 1 milla alatt ami csak kapható. Ha csak nem fog megviccelni a fesszabi akkor sok örömöt fog okozni és nem fog cserben hagyni soha sem. Szeresed és ő meghálálja! (talán ebből is látszik hogy szerelmes vagyok a sajátomba)
Sok balesetmentes km-et! Nagyon szép.
Hali!

Ha valakit érdekel, van eladó eredeti HONDA nyers gyújtáskulcsom VFR-hez. A sajátomhoz rendeltem, de véletlenül sok lett. A rövidebb fajta kulcs. Ha kell, rakok fel képet. 2800ft.
sziasztok,
álleluja.....
megvettem a szívem választottját:Fi 2001
Uraim!
Nincsen véletlenül eladó kerékpár gyermekülése vkinek? Felújítom a 18 éves montimat, hogy tudjam a nagyobbik törpöt óvodába repíteni, és gondoltam felrakok egy ilyet hátulra.
Bakker, igazad van, benéztem a rajzot. 43/16 - 43/17 Valamiért a második számról automatikusan a hátsó lánckerék jutott eszembe, nem is gondolkodtam semmit, csak a 16-17, azt írtam a hülyeséget. Persze pont fordítva van. Ilyen hülyét!
Természetesen mivel a 750-esen egy foggal kisebb lánckerék (16) van elől, így ott nagyobb az áttétel, tehát "nyomatékosabb" tőle a gép.

Köszi a kiigazítást!
Ez csak vicc volt ám, az FI, amit legutóbb megnéztem, tetszik, csak azt várom, hogy elvigyék a mostani gépemet. 750-ért tudnám elhozni, +átírás+hátsó gumi: kb. 830-840 ezer. Egy kicsi ehhez még hiányzik sajna...
Éppen leírtad, hogy miért nem fura, ha a 800-assal kell többet váltani:
pl. 100 Nm a lánckeréktengelyen. 43/16=2,6875, tehát mondjuk józan parasztival a hátsó keréken 268,75 Nm-re transzformálódik. 43/17 esetén ez 252,9 . De ugye a valóság az, hogy a főtengelynél van 80 Nm körül és ezt már a váltó adott fokozata felszorozza (cserébe a következő tengely fordulata csökken), tehát több tíz Nm különbséget eredményez a 750-es 16-os első lánckereke minden fokozatban.
A helyes választás során az alábbi kritériumoknak kell érvényesülni:
-pénz
-szívdobogás
-próbakör
Ha megvan mind a 3 kritérium akkor neked az a motor kell.
Neked kell dönteni bakker nem ilyen faxságokon agyalni hogy ilyen meg olyan gázadás mart karbi az meg "fi".
Nekem a 89-óta a szívem csücske a VFR, de csak 2009-ben tudtam venni 1et. És hogy: Megláttam a használt autóban, pont volt annyi félretett megspórolt korpám és elmentem a motorszerelőmmel megnézni, aki kb 10 mp múlva azt mondta vegyem meg vagy ő fogja.
Ennyi.