A másikon írtam, hogy lesznek képek, de mindenképp le akarom mosni előtte. Sűrű hetem volt, és a hétvége is az lesz. Egyébként most néztem épp a gépedet, a fehér felnicsík nagyon feldobja a fekete felnit, lehet hogy nem is kéne festenem...
Ha neked megfelel a postai utánvét, akkor küldj egy akármilyen e-mailt az omegav6ex@hotmail.com emailcímemre, persze nem baj, ha rájövök majd belőle, hogy te vagy az és akkor megadom a pontos címemet.
Én is másoltattam kulcsot a VFR-hez, nem gyári kulcsra hanem egy egyszerű, kb 300 Ft nyers kulcs volt.Mondjuk megértem azt is ,hogy ez mégis csak HONDA:)
Az úgy volt, hogy a kawának csak egy kulcsa volt, és amikor leesett a földre véletlen, pont a szikkasztóakna fedlapján lévő icipici lukacskán beesett. Namost, mivel az ember nem matat ilyen helyen, inkább le lett szivattyúzva a tetjéről a "víz" Alig pár óra altt :D
Holnap megmérem a kulcsomat a műhelyben és ha jó a méret, akkor vevő vagyok rá, mivel csak egy kulcsa van a gépsárkánynak. Bizony már kellett egykulcsos dolog miatt egy emésztőaknát leszívattyúzni
Köszi a gyors válaszért.
Megvetted a legszebb, legjobb, legmegbízhatóbb sporttúra masinát 1 milla alatt ami csak kapható. Ha csak nem fog megviccelni a fesszabi akkor sok örömöt fog okozni és nem fog cserben hagyni soha sem. Szeresed és ő meghálálja! (talán ebből is látszik hogy szerelmes vagyok a sajátomba)
Ha valakit érdekel, van eladó eredeti HONDA nyers gyújtáskulcsom VFR-hez. A sajátomhoz rendeltem, de véletlenül sok lett. A rövidebb fajta kulcs. Ha kell, rakok fel képet. 2800ft.
Uraim!
Nincsen véletlenül eladó kerékpár gyermekülése vkinek? Felújítom a 18 éves montimat, hogy tudjam a nagyobbik törpöt óvodába repíteni, és gondoltam felrakok egy ilyet hátulra.
Bakker, igazad van, benéztem a rajzot. 43/16 - 43/17 Valamiért a második számról automatikusan a hátsó lánckerék jutott eszembe, nem is gondolkodtam semmit, csak a 16-17, azt írtam a hülyeséget. Persze pont fordítva van. Ilyen hülyét!
Természetesen mivel a 750-esen egy foggal kisebb lánckerék (16) van elől, így ott nagyobb az áttétel, tehát "nyomatékosabb" tőle a gép.
Ez csak vicc volt ám, az FI, amit legutóbb megnéztem, tetszik, csak azt várom, hogy elvigyék a mostani gépemet. 750-ért tudnám elhozni, +átírás+hátsó gumi: kb. 830-840 ezer. Egy kicsi ehhez még hiányzik sajna...
Éppen leírtad, hogy miért nem fura, ha a 800-assal kell többet váltani:
pl. 100 Nm a lánckeréktengelyen. 43/16=2,6875, tehát mondjuk józan parasztival a hátsó keréken 268,75 Nm-re transzformálódik. 43/17 esetén ez 252,9 . De ugye a valóság az, hogy a főtengelynél van 80 Nm körül és ezt már a váltó adott fokozata felszorozza (cserébe a következő tengely fordulata csökken), tehát több tíz Nm különbséget eredményez a 750-es 16-os első lánckereke minden fokozatban.
A helyes választás során az alábbi kritériumoknak kell érvényesülni:
-pénz
-szívdobogás
-próbakör
Ha megvan mind a 3 kritérium akkor neked az a motor kell.
Neked kell dönteni bakker nem ilyen faxságokon agyalni hogy ilyen meg olyan gázadás mart karbi az meg "fi".
Nekem a 89-óta a szívem csücske a VFR, de csak 2009-ben tudtam venni 1et. És hogy: Megláttam a használt autóban, pont volt annyi félretett megspórolt korpám és elmentem a motorszerelőmmel megnézni, aki kb 10 mp múlva azt mondta vegyem meg vagy ő fogja.
Ennyi.
Ha valakit érdekel K&N tisztítószett...
http://www.kepesmotor.hu/motor...