Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Abszolút nem akarok pálcát törni egyik gép felett sem,meg okostojásnak tűnni,Nekem ez volt a tapasztalatom.Itt most ne lórúgásszerű eltérésekre gondolj,csak ahol az fi-n visszaváltottam ott a 750 elment még gázból.Azért egy csomó mindennel lehet javitani egy motor karakterisztikáján,egy nyitottab légszűrő,pontosan beállitott karburátorok stb.esetleg egy power commander ...
Itt elsősorban a pénztárca dönt,meg hogy melyik tetszik meg amikor ráülsz.Nem kell annyira fázni egyik motor hátrányaitól sem.
v4 fogaskerék,mindkettő,előbb törik őket össze,mint hogy tönkremenjenek. Még a vtectől sem kell fázni,több a szervizköltség,de Honda az is.No comment.Sok sikert a vásárláshoz!
Szóval, a 750 jobban megy karbival, mint a 800FI? Lehet hogy újragondolom a választást...
Ja, ismerős vidi. Nagyon igényesen megoldották a srácok a fejlesztést a motoron. Ritka az, amikor arra is törekednek, hogy kultúrált legyen a tuning, teszemazt, beférjen a gyári idom alá :)
Azzal azért vitatkoznék, hogy sok van belőle, de nem én voltam.
JA JA!Ott a pont,a röhej az,hogy tudom,de reggel pötyögtem be a dolgokat,még a kv-t iszogattam,nem voltam teljesen észnél.Ettől függetlenül fejet hajtok a váltóáttételek dolgában ja nekem is jobban tetszett a 750. 126.000! km-el még úgy tolt ahogy szegény utódja sose fog,habár aki erőhiányban szenved és van egy kis zsetonja rádobni a motorra,mondjuk még egy motor ára annak itt egy kis csemege,hogyan lesz az Fi-ből oda..aszós motor.Bár sztem nem mutatok Nektek újat.
Tessék barkácsolni!Hajrá Fi!
http://youtu.be/HDCgwyY4yOY
Nem a te géped láttam csütörtökön a gellért téren a bankfiók előtt? Ugyanilyen szín és típus volt mint a tiéd. No persze sok van belőle.
Mert behajtott tükörrel szoktam beparkírozni vele a ponyva alá.
Minek kell egy tükröt hajlítgatni?
Majd meglátogattuk a kultusz helyszínt:
Hohóóó, szerváltam eke idomot a gépemre:) csupán 5000 pénz volt és 30 perc műanyag hegesztés és olyan mint az új
Na, egyszer még lehet, elkészül a motorom? :D

addíg is gyűjtök erre:
http://cgi.ebay.de/Honda-RC30-...
ma voltam HD tesztnapon és berepültem egy V2-es Buellt meg egy anyahajót:
Hát akkor ez az évjárat kérdés is eldőlt. 2000 vagy 2001

igyekszem minden infót összeszedni mostmár,mert annyi mindenen túl vagyok motorvásárlás terén,hogy nem akarok megint olyanba nyúlni,amivel szívnom kell..

a TL valóban V2 nem V4 de igazából az a széria ami nekem volt is injektoros volt és mivel az elsők közül való volt tán ezért még nem igazán forrta ki magát de nem volt túl kezes jószág,viszont 3000től rendesen szétterült a hátsógumi nagyobb gázhúzásnál
szóval az injektort igyekeztem hozzá hasonlítani,bár tényleg teljesen már a két motor

köszönöm a segítséget mindenkinek és a tapasztalatokat!idő kérdése és én is ide fogok tartozni

sok balesetmentes kilométert mindenkinek!
Krisz
Bocsánat: a Xelvis még nem ment el, csak megvan a gazdája. De mivel neki is el kell adnia a motorját, ezért még nem vitte el az enyémet.
Különben már elhoztam volna az esztergomi FI-t. Az RC36/2 nekem
külsőre nem nagyon jön be, inkább akkor egy szép állapotú RC36.
Én CBR 1100XX ről ( és 1 év kihagyás után) ültem VFR 800Fi-re( 99).Na a CBR-en lehetett igazán "elfelejteni " a váltót.....
A VFR ...igen , kis fordulaton szerintem kicsit gyenge..és városba érve lassitásnál is rángat 55-50 körül hatodikban ...ezért kell vele váltogatni ( ezért kell gyorsabban menni.. )....
DE amit kapsz cserébe kigyorsításnál....... ( persze ha jól kapod el a "ritmust")..az fenomenális....A Mátraalmási szeánsz után hazafelé jövet.....nem is emlékszem mikor esett és ment ilyen jól a kanyargás mint akkor...
Szóval ha nem akarod, hogy "rángasson " alattad a motor akkor sor 4 és legalább 900cm3
De a 800Fi jó választás...
Remélem nem leszek ezért megkövezve.... Nekem még mindig szokatlan a V4
A TL az V2-es volt, nem érdemes hasonlítgatni egy 4 hengeressel, hiszen minél több henger, annál simább járás. A VFR mindenképpen felhasználóbarátabb, azt garantálom.
2000-ben a következő újítások voltak:

-finomítottak a befecskendezésen + automata szívatót kapott
-H.I.S.S. indításgátló
-végre normális tükröket tettek rá, előtte ez a gumis szárú vacak volt, amit nem lehetett hajlítgatni normálisan

Most egész jó a kínálat 800Fi-ből, van miből válogatni.
1-2 apró különbség azért van, mert a 98-99 az manuális szívatós 00-01-ig pedig automata, valamit ha jól tudom akkor a kipufogóban is van vmi eltérés. Kozmax és Csizi minnyá mondják majd pontosan mik is az apró különbségek.
Sziasztok,

Már dűlőre jutottam a dologgal.800 Fi a végeredmény.Nekem nem számít a jobb-rosszabb gázreakció.Igazából attól tartottam,hogy torpan vagy nem megy úgy mint a 750 ezért kérdeztem,hogy mivel rosszabb attól.Volt egy TL 1000em amivel kis fordulaton nem lehetett közlekedni mert rángatott,torpant és nem akarok megint olyan motort venni.Ezzel nem leértékelem,mert nagyon jól ment csak nem túl felhasználóbarát..
A lényeg a lényeg,800 Fi lesz.Kinézet,fogaskerék vezérlés és kényelem szempontból,valamint az agyonüthetetlen V4 miatt mindenképp.

Azért az még érdekelne,hogy ezekből az Fi-kből az első és utolsó évjáratosaknál van e bármi különbség,fejlesztés?Esetleg valamit tökéletesítettek az injektoron vagy bármin?Vagy mindegy,hogy 98'vagy 2001' ?Csak a kor a különbség?
Én csak annyit tennék hozzá, hogy a gyári áttételezésű kis Vifferem RC36I és rendesen harap, ha megcibálom a bajszát. Szereintem amúgy se nagyon lehet ezeket a gázreakció különbségeket kihasználni, azaz, most akkor egy századdal előbb rajtoltam a piros lámpánál. Ha nem pályázni akarsz, akkor inkább az döntsön, hogy melyik tetszik jobban, melyik kényelmesebb.
Hali!

A 94-97-ig gyártott VFR nem RC46 hanem RC36II, csak hogy ne legyen tényleg zűrzavar.
Amúgy teljesen megegyeznek a váltóáttételek és a primer áttétel is mind a két típusban, csak a végáttétel különbözik. A 750-es végáttétele 43/16, a 800Fi-nél pedig 43/17. Ezért is harapósabb egy kicsivel a 800-as, no meg a pár plusz paci miatt is. Szóval fura hogy pont a 800-asnál kellett többet váltogatnod.
Sziasztok Vifferesek :)
Ráckevei motorostalira jön valaki? Sajna az én haverjaim nem érnek rá! Én péntek este érek le! Mobilmánia
Szia!Nem akarok itt mégnagyobb zűrzavart okozni,csak inkább személyes tapasztalataimat megosztani.Volt szerencsém vfr 750 rc 46 94-97 eshez és vfr 800 fi 98-2001es tipushoz is.Az Fi közel két évig volt meg kb személy szerint úgy éreztem,hogy sportosabbra van hangolva,magyarul többet kellett váltogatnom,hangyányit jobban kellett pörgetnem,ha mondjuk előzni akartam,vagy kanyarból kifelé dombokon felfelé haladtam. A 750 esnek gondolom más a váltóáttételezése karburátor nem injektor,vele gázból ''nyomatékból'' tudtam ezeket a manővereket kivitelezni.A 750 Nekem markánsabb,az Fi hozzá képest lágyabb kivitelezésű motor volt.Az Fi előnye volt még a dual fékrendszer,Én speciel szerettem.
Nem akarok guru lenni,de szerintem próbáld ki mind a kettőt,egyikkel sem fogsz mellényúlni aszt döntsenek az érzelmek,ha meg erre nincs módod,nem kell begyulladni módósitsd egy foggal a láncáttételed és máris egy más rekciójú motort kapsz.
Jó vásárlást!Mind a kettő fasza!
Az ajánlatom csak neked szól...:-)
Túlságosan tisztelem, és szeretem!
Valamint nálam a szezonra való felkészítés, nem 1 olaj cseréből ált...
azaz, ezt a szezont vele töltöm, ha marad.
A masnit a bal kormács csutkára, a Kitty-s matrinyát pedig az orrára :-D
És rúzsos csókfoltokat a seggére :-)
festeni? nem feltetlenul. esetleg egy helyes kis piros masni, meg egy Hello Kitty matrica? :D

grofbandita: azt hittem, hogy mivel elment a Xelvis, mar 800-asokat nezel, de ha 750-est szeretnel, akkor szerintem tudok neked egy jo vetelt. a kerdes mar csak az, hogy pontosan melyiket, hetfon vagy max. kedden eldontom hogy melyik mocit hozom el a ket nagyon szep allapotu, ismert multu vfr klubos RC36-II-bol, ugyhogy a masik meg szabad lesz :D