Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Természetesen igen.
Kinéztem a "drágát" :-)
De előtte még van pár elintézendő. :-)
A következő motor is megvan már...?
Elképzelhető :-D
Ha nem szeretné pirosra festeni, akkor lehet, igen. :-)
Orbb, ezek szerint akkor megvan a motorod új gazdája?
Én felhívtam , mert nagyon szép a motor. A forgalomba helyezést nem szívesen vállalja el, csak ha nagyon muszáj. Építkezik, és kevés az ideje. Ha magyar papíros lenne 550e körül, biztos megnézném.
akartam mondani! :-D
De a festék jobb ötlet, van kompresszor! :-)
azert majd viszek nehany tubus temperat, hogy meg tudjuk nezni milyen pirosban
Igen erre. :-)))
Köszönöm!
Ezt örömmel olvasom.
A szinem pedig érdekes.
Ha rásüt a nap, nagyon sötét lilás, amúgy pedig feketének látni.
de majd élőben megmutatom!
erre tetszik gondolni?
termeszetesen lattam mar, tetszik is nagyon, de az eszervek az ismert multu, gondosan karbantartott RC36-II mellett szolnak, meg akkor is ha nem piros moci szurke ulessel es feher felnivel :D
jó feladom. ez a ciki nem a faláb.
445-be, 1993/4, dobozokkal.
Akkor Ő elég esélyes lehet...
Nem beszéltél még az eladóval?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750-477697
9
kulsore egyebkent nekem jobban bejon a regebbi RC36, plane a piros moci szurke ulessel es feher felnikkel, nyami
Nekem sincs vele gondom, csak próbáltam összehasonlítani az RC36/2-est meg a 800FI-t, és nekem ez jött le. Viszont első szériás RC36-hoz még nem volt szerencsém. Egy fehéret el tudnék képzelni magamnak, nagyon tetszik!
Nem kell itt nagy dolgokra gondolni. Kis sebességnél talán finomabban lehet elindulni a karburátorossal, de ezt én is csak úgy olvastam.
köszi az infókat srácok

én az Fi és a 750 utolsó szériások között gondolkodok akkor úgyhiszem,csak ez a gázreakció dolog nem hagy nyugodni..

mit jelent,hogy a karbisoknak még jobb,finomabb volt a gázreakciójuk?mennyivel rosszabb,másabb az injektoroaoké?
Láttátok a kezdő oldalon a VFR800F Crossrunnert Érdekes mi lesz már a VFR-ből is
Valószínű, hogy a másodlagos levegő rendszer csappantyúja.
grofbandita
Én is kb 168 cm magas vagyok, de nincs semmi gondom a VFR-el ,normálisan leér a lában ,de szerintem a 800-as se alacsonyabb, az , hogy egészében kisebb, nem hiszen hogy sokat jelentene, legalább nem kell rajta kuporogni.Mondjuk súlyra tényleg lehetne kevesebb is, de azon meg az se segít ha magasabb vagyok:)
Hát azért az "NR like" 750es vfr nem csúnya. szerintem
Én úgy vagyok vele, mivel már egy éve nincsen összerakva a gépem különböző okok miatt, de leginkább, mert 0 időm van rá, hogy én már akármilyen motorral eljárnék. Lehet karbis vagy injektoros, kis vagy nagylámpás. Mindegy, csak menjen el A pontból B pontba és vissza No persze jó, hogy egy RC 36-om van, ráadásul tényleg mindíg erre a motorra vágytam, de lehetne bármi más is :)
Nem akarom magam unalomig ismételni, de egy HONDA legyen PIROS! És szép a 750-es grat hozzá, sok baleset mentes kiló-métert kívánok hozzá! Én az osztott lámpás fejidomos 750-ekkel nem vagyok kibékülve, szerintem az régies benyomást kelt a 800-as fejidomja már az új szeleket idézte. Nem olyan posztmodern mint a V-tec de egyszerű vonalvezetésű, ráadásul a lámpatest is V betűt formál.
Gratulálok!
Rendes autó mellé,rendes motor dukál!
Hali!
Én 800FI-t tervezek venni, ha meglesz, leírom a tapasztalataimat.
Amit eddig tapasztaltam, ill. olvastam:
A vezérlése még fogaskerekes, ez jól hallható. A régebbi karburátorosoknak állítólag finomabbak a gázreakciói, azért szeretik sokan inkább a hagyományos technikát.
Néztem RC36/2-est, és 800FI-t is. Nekem a 800-as jobban bejön, mintha kisebb lenne a régebbi típusnál, és szerintem sokkal szebb.
Az én méreteimnek jobban megfelel, csak 168 centi vagyok.
Köszönöm, tényleg jó. Most már. Eleinte azért voltak kétségeim az idomokat illetően , de megoldottuk