Nekem is "kattog' valami relé a tank alól valahonnan, csak mindig elfelejtem megnézni mikor szerelek..
Valami relé van a kuplungra rákötve( + az oldalsztender) ...Hogy mi a jelentősége ..Nem tudom ...Valószínű csak így tudták megoldani , hogy kinyitott oldalsztendernél -ha elindulnál akkor leáll....
Nagyon köszönöm, remélem sok lesz a km, és mentes . Nagyon sok munkánk van benne, az egész javítás A-tól Z-ig itthon készült, ezért nagyon meg fogom becsülni .
A lényeg hogy a 750-esek karburátorosok voltak, fogaskerekes vezérléssel, 1986-1997-ig gyártották a 750-es szériát. Ezalatt 3 generáció futott le, RC24, RC36I, RC36II.
1998-ban kezdődött az injektoros korszak, a fogaskerekes vezérlés még maradt egészen 2001-ig, ezek a gépek VFR800 Fi néven futottak. Majd 2002-től jöttek a VTEC VFR-ek, ezzel abba is maradt sok-sok év hagyománya, és a fogaskerekes vezérlést felváltotta a láncos meghajtású változó szelepvezérlés. Hogy melyik a jobb? Ez valóban ízlés kérdése.
nekem meg egyik sincs sajna, de par napon belul vegre sajatom lesz egy 750-es RC36-II :)
hogy melyk jobb melyik nem az amennyire latom, olyan mint az oralis szex: izles dolga
mindketto nagyon jo, nagyon megbizhato moci, nalam az idosebb verziora van keret, ha kicsivel tobb lenne a penzmag, lehet hogy inkabb 800-ast neznek, fene tudja...
szerintem probad ki mindegyiket, aztan majd rajossz, hogy melyik esik jobban kezre/labra :)
"800ast szeretnék,de mivel egy kedves barátomnak van egy 750e ami fogaskerekes vezérlésű,valahogy ötvözni szeretném a kettőt"
akkor vegyel 800-as fogaskerekest
Fi-nek hivjak, ha jol tudom 98-tol kb. 2000-ig gyartottak, de majd az okosok pontositanak :) ez a 750-es RC36 es a 800-as VTEC kozotti modell, ahogy a neveben levo i betu is mutatja, mar injektoros
Segítséget szeretnék kérni tőletek.Tervezek venni jövő tavasszal egy VFR-t,de ahogy nézem a típusokat nem teljesen értek néhány dolgot.800ast szeretnék,de mivel egy kedves barátomnak van egy 750e ami fogaskerekes vezérlésű,valahogy ötvözni szeretném a kettőt.Tehát 800as kinézetű,műszerfalaú, fogaskerék vezérlésű paripa kellene.De itt adódik az újabb kérdés,VTECH vagy karbis?Létezik egyáltalán olyan típus a ami megfelel ilyen kritériumoknak?Melyik jobb,a karbi vagy az új technika?
Asszem most befejezem ezt a litániát!
És megköszönöm mindenkinek,ha válaszol,segít!
Sok balesetmentes kilométert mindenkinek!
üdv
Krisz
Télleg, kozmax.
Néha elkezd fulladni a motor alapjáraton, amikor beérek városba. Nem mindig, csak néha. Ez mitől lehet? meg azt árulja már el valaki, hogy álló helyzetben amikor kiengedem a kuplungot, mi a rák kattan egyet a tank alatt? Mintha valami szelep, vagy relé lenne.
Jól halad a dolog Sanyám! A főnököm megadta a szabit, arra napokra nincsen rendezvény a kocsmába tehát lesz szállásunk. Remélem nálad is minden ok és tudsz velünk jönni!
Nekem is hasonló a problémám....1hónapban 1 szabad hétvégém van....amikor szombaton meg vasárnap sem dolgozom...
De én "rugalmasan tudom alakítani , hogy mikor legyen az a hétvége....Na meg toldani is tudok esetleg 1-2 napot ha nagyon kell ....
Ha nélküle mész el a megtekintés után, az lesz csak érzelmi zsarolás! :-D
Na meg amúgy is...mint égen a csillag.
tulajdonkeppen mar csak az a kerdes, hogy piros vagy blackberry lesz
Nagyon jó kis motort vettél.
Így legyen! :-))))
Forgalomba van mér helyezve?
Valami relé van a kuplungra rákötve( + az oldalsztender) ...Hogy mi a jelentősége ..Nem tudom ...Valószínű csak így tudták megoldani , hogy kinyitott oldalsztendernél -ha elindulnál akkor leáll....
VFR történelem nagy vonalakban:
http://www.xtremedecals.com/ho...
A lényeg hogy a 750-esek karburátorosok voltak, fogaskerekes vezérléssel, 1986-1997-ig gyártották a 750-es szériát. Ezalatt 3 generáció futott le, RC24, RC36I, RC36II.
1998-ban kezdődött az injektoros korszak, a fogaskerekes vezérlés még maradt egészen 2001-ig, ezek a gépek VFR800 Fi néven futottak. Majd 2002-től jöttek a VTEC VFR-ek, ezzel abba is maradt sok-sok év hagyománya, és a fogaskerekes vezérlést felváltotta a láncos meghajtású változó szelepvezérlés. Hogy melyik a jobb? Ez valóban ízlés kérdése.
hogy melyk jobb melyik nem az amennyire latom, olyan mint az oralis szex: izles dolga
mindketto nagyon jo, nagyon megbizhato moci, nalam az idosebb verziora van keret, ha kicsivel tobb lenne a penzmag, lehet hogy inkabb 800-ast neznek, fene tudja...
szerintem probad ki mindegyiket, aztan majd rajossz, hogy melyik esik jobban kezre/labra :)
nem vagyok jártas VFR témában ezért fordulok hozzátok!
tehát van ilyen köztes modell,ami fogaskerekes de már újabb
mint a 750 kinézetre..
viszont valahol olvastam,hogy a 750es jobbak voltak karbival mint
a 800 injectorral.erről esetleg valami infó?
akkor vegyel 800-as fogaskerekest
Fi-nek hivjak, ha jol tudom 98-tol kb. 2000-ig gyartottak, de majd az okosok pontositanak :) ez a 750-es RC36 es a 800-as VTEC kozotti modell, ahogy a neveben levo i betu is mutatja, mar injektoros
Segítséget szeretnék kérni tőletek.Tervezek venni jövő tavasszal egy VFR-t,de ahogy nézem a típusokat nem teljesen értek néhány dolgot.800ast szeretnék,de mivel egy kedves barátomnak van egy 750e ami fogaskerekes vezérlésű,valahogy ötvözni szeretném a kettőt.Tehát 800as kinézetű,műszerfalaú, fogaskerék vezérlésű paripa kellene.De itt adódik az újabb kérdés,VTECH vagy karbis?Létezik egyáltalán olyan típus a ami megfelel ilyen kritériumoknak?Melyik jobb,a karbi vagy az új technika?
Asszem most befejezem ezt a litániát!
És megköszönöm mindenkinek,ha válaszol,segít!
Sok balesetmentes kilométert mindenkinek!
üdv
Krisz
Mától hivatalosan is VFR tulaj lettem . A moci '97-es, ha valaki emléxik még rá, a Grandemoto-s törött kék járgányról van szó.
Télleg, kozmax.
Néha elkezd fulladni a motor alapjáraton, amikor beérek városba. Nem mindig, csak néha. Ez mitől lehet? meg azt árulja már el valaki, hogy álló helyzetben amikor kiengedem a kuplungot, mi a rák kattan egyet a tank alatt? Mintha valami szelep, vagy relé lenne.
Küldtem volna E-mailt neked....
De én "rugalmasan tudom alakítani , hogy mikor legyen az a hétvége....Na meg toldani is tudok esetleg 1-2 napot ha nagyon kell ....