Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Telitalálat. 45 pénz a vezérlés szett és remélhetőleg ettől rendbe jön.
csak reménykedek hogy hátha ez a zaj normális, azért kérdezek körbe. de holnap elviszem szervizbe ha sikerül a hangot felvennem.. nem minden alkalommal csinálja, de ha csinálja az nem kicsit hangos..
Vidd el egy szervízbe, mert így látatlanban lehetetlen diagnózist mondani!
sziasztok, hozzájutottam egy 1.5 éves vfrhez és van egy kis problémám vele..

a gép nagyon tetszik de 2 dolog felett nem tudok napirendre térni:

- Kalapácsoló hang.. néha a motorból olyan hang jön mint amikor csapágyas egy autó.. szerintem a ritmusa nem utal csapágyas állapotra (tatamm tatamm tatamm) de függ a motor fordulatszámától és csak alapjárat közeliben hallható és az a tompa fémes hang.. ált félmeleg motornál jellemző.. ez normális ?

- a kipuffban durranó benzin.. azt hittem hogy ez tuningbetegség, de most is a garázsba álltam be és kis gázt adtam akkorát csattant a garázsban hogy azt hittem leesek a motorról. Utcán ritkán csinálja de nem akarok durrogtató utcai bohóc lenni, szóval ez normális ? A motor full gyári.
Te jó ég, micsoda gány van a motortérben! Tisztaság, fél egészség, tartja a mondás.
scooter
Elment a vezérlés 2-3 foggal?
Remélhetőleg annyival nem ,hogy össze is csomósodjon a vezérlés:)
Megadta magát a feszítő görgő?
Igen láttam én is azt a videót.Elég jó helyeken és szélsőséges körülmények között motorozik a torzoborzfejű, piros ruhás csigazabáló
A torzoborzfejű, piros ruhás csigazabáló ment le 1 zsír új 1200-es VFR-el Párizsból Dakarba. Jó ki vidi, baromi jó lehet a hangulata egy 24 órás versenynek.
És meglett a hiba forrása a korábban említett hengerfej bajnak
Mert ugye a vízben nem volt olaj, az olajban sem víz, de a 6-ból csak 3 henger járt alapjáraton. Azt hiszem ezért...
Egy kis csemege ,hogy felpezsdüljön kicsit az élet
http://youtu.be/zO7adU9SRJU
Köszönöm szépen, megtaláltam! Elvileg vállal rá 1év garanciát, nem hangzik rosszul :)
Persze. Ha nem muszáj, ne vegyél újat, lehet javíttatni.
Az alkatrész topicban szokta hirdetni magát egy tekercselő
Sziasztok!
Generátor tekercselésről mi a véleményetek? Van megbízható?
Van rá sansz! De ezek full feleslegesek. Nem lakni akar az ember a szaros kicsiban, csak megtenni egy utat. Arról nem is beszélve, hogy én pl akkor használom az autót, amikor valmi nehezebbet vagy nagyobbat kell vigyek. (ugye erre találták ki) nem pedíg arra, hogy egymagam eljussak valahova. Arra van motor vagy tömegközlekedés. Ha meg cuccolok, vagy nagybevásárlok az asszonnyal a hétvégén, akkor ő masszírozza a golyóimat, ne egy rohadt ülés.
Fogyasztói társadalom! Erről szól minden. Ezért esik szét minden ami új 10 évesen. Ezért lett V-tec szelepvezérlése nem fogaskerekes. Abban nincs üzlet, ha egy motor nem romlik el!1 jármű megvétele az 1 dolog, ott is van haszon, de az igazi haszon az alkatrészen és az óradíjon van. Láttátok az új Renault mitómén minek a reklámját amikor a pasi fekszik a masszázs ágyon és a kocsijáról elmélkedik? Masszírozós memóriás ülés! Gondolom többet ér 1 ülés mint az én 9 éves Wagonerem
Akárki akármit is mond, a '90-es években készültek a legjobb autók és motorok. Ezek az agyonelektronikázott műanyag szarok pénztemetőnek kiválóak, azt másra nem. A régiek simán túl fogják élni őket ha vigyázva van rájuk. Olcsóbb a fenntartásuk, nem kell hozzá mindenféle komjúter meg negyed milláért kettős tömegű lendkerék (az egy kész agyrém, lelövettetném aki kitalálta), stb. Amikor egy Carina 400K km-nél köszöni szépen jól van, és csak a kopó-fogyó alkatrészeket kell cserélni, akkor nincs is miről beszélni. Nyilván kinek mi az igénye, sokan odavannak hogy ők fingják le elsőnek az ülést, csak azt igen vastagon meg kell fizetni. Én úgy vagyok vele hogy megbízhatóan és gazdaságosan eljussak A-ból B-be kultúrált körülmények között azt jóvan, évente kb 12e km-t megyek a saját kocsimmal, tehát nincs szükségem sok extrára.
Lövök ma egy két képet a gépsárkányról. Nomeg lesz egy kis időnk és lekapjuka szívósort. Ezekben a V6-osokban van egy határoló szelep ami ha beszarik, tud ilyen tüneteket produkálni. Semmilyen füstje nincs az autónak úgyhogy még nem keseredtem el teljesen. Nincsen leharcolva egyáltalán, úgyhogy még pozitívan állok a dologhoz
Az a baj , hogy ha nem újan veszel vmit, akkor azt nem is tudhatod , hogy mennyi km van benne, külsőre rendbe tartják, vigyáznak rá, vissza állítják a km órát és nem is tudod meg soha , hogy mennyi van benne.Persze 100 ezreket nem lehet ezért vissza állítani mert az feltűnő szóval olyan sok km biztos nincs még az autódba
NE menjünk bele, hogy melyik a jobb autó. Sajanos ezzel most így jártam. Amúgy 89.000 km volt benne amikor megvettem 2 éve Nem használom túl sokat :) Széthajtani meg nehéz, mert 3000 automata :) (amúgy a 20 éves vectránkba most van 370.000 km és még nem volt hengerfejezve SEM!) Csak újonnan vettük, ennyi. De a lényeg, hogy most nekiállok a VFR-nek Valami jármű nem árt :)
Sajnos a Volkswagen se sokkal jobb , a japán autókkal viszont eggyet értek
ÁÁÁ nincs itt semmiféle rózsaszín köd De ezek szerint tényleg nem látjuk a fricskákat
Autóból csak japánt, vagy ha német autóra fanyalodik az ember akkor csak Opelt ne, mert az a legalja.
Mindegy, nem érdekes... A rózsaszín ködtől nem láttátok úgy sem a fricskákat.