96.000 km után hengerfejes lett az Omegám. Tökönszúrom magam Basszus, olyan hab van az olajsapkán mint egy fincsi olasz capuccino tetején Nincs mese, össze kell pakoljam gyorsan a Viffert, hogy legyen mivel járnom.
Nem tudom , hogy mi a faszé csináltunk volna ezzel magunkból hülyét, van 1-2 ember aki a sor 4-el is elkezdte ezt ,de érdekes , annak ellenére , hogy sor4 ből sokkal több van nem látom , hogy nagyon töltögetnék a képeket:)
Ha megnéznénk, hogy a motoros társadalom hányad részét teszi ki a V4 és mennyit a többi, akkor igen elhanyagolható hányad jutna nekünk. Ezért is örülök annak hogy ennyien mutattuk meg a vasainkat, amik kortól függetlenül egytől egyig mérnöki műremekek. Ráadásul 10-20 éves gépekről beszélünk, amik tulajdonosaik igen nagyra tartanak és szeretnek, ami látszik az állapotukon (még ha rozsdás is az a qva leömlő). Záró mondat: örülök, hogy ennyi "komplett hülye" van közöttünk!
Boccs a minőségért, de nem is ez a lényeg, a lényeg annyi, hogy ma találtam ezt egy viszonylag régi autószerelő tankönyvben ahol pár oldalon bemutatták a motor kategóriágat( itt még nem volt A1,Akorl,Akorlátlan) az előtte lévő oldalon tartottam ahol épp arra gondoltam mekkora poén lenne ha VFR-t tennének be a nagymotorokhoz, mikor megláttam akkor nagyon meglepődtem rajta,még az iskolában is tanítják a VFR-t:):):)
Uraim! A véleményetekre lennék kíváncsi! Én mindig csomagtartóval és dobozzal közlekedem, tehát a púpot nem tudom felrakni. De szeretném használni mindkettőt egyszerre. Van esetleg vkinek vmi ötlete erre a problémára?
Szia!
Nekem is volt 83' hondám(sabre),itt a 83'-84' szervízleírás: http://www.manualedereparatie....
Egyébként nem sokban különbözik csak a felső része más,én azt is felújítottam a belseje ugyan olyan.
Sok sikert a javításhoz!
Hugim vectrája csinálta ugyanezt.......Ő az igazi női vezető
(ez nem azt jelenti hogy te is olyan vagy)