Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Megtudná mondani valaki , hogy 91-es VFR 750 hátsó kerékcsapágyai milyen méretűek?Kerestem a kézikönyvbe, de csak az elsőket találtam meg, a hátsókat nem.Pont az kellene.
Kivagyok ettől a kilóméter állástól...
hihetettlen...de mind1, ha át fordult az óra, akkor még csak bejáratós :-D
A másik kommentben sztem mindent megtalálsz, igaz az az újabb VFR-vásárlásához íródott, de sok minden használható.
A lényeg, mert hogy látom az első motorod CBF 125ös volt.
Az első teszt kör során ne engedj a bitang erőnek, és a hangnak...
Nézz meg sokat, hogy legyen viszonyítási alapod, aztán számolj be :-)
köszönöm
Üdvözletem!

A másik forumon már Büszke kollega összegyűjtötte a főbb pontokat.
http://hondavfr.hu/forum/downl...
http://hondavfr.hu/forum/
downl...

http://hondavfr.hu/forum/downl...

A megnyitáshoz lehet kell regisztráció, de megéri.
Kalappal a vásárláshoz.
igazából ez a kiszemelt:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Az ezüst így a képek alapján volt gyönyörű, nem gondoltam volna, hogy ennyi problémája van. Tud vki ajánlani olasz használtmotor oldalakat?
Körbenéznék ott is, hogy lássam ez a sok honfitársunk honnan hozza be a külföldi motorok 80%-át.
Helló!

Én néztem az ezüstöt. Amiket észrevettem: fényezés nem gyári, teló szimmering kuka, hátsó kerék csapágy eléggé kottyan, fékbetétek kuka. Szerintem sok érte az 500 ezer huf + forgalomba helyzés+ szervizelés. Mindösszesen 700 ezer huf körül állna meg a "mutatvány". Ez egy kicsit sok egy 16 éves motorért, még ha VFR is.
Az ezüst 750-es gyönyörű, ha most állnék motorvásárlás előtt csak azt venném meg, ráadásul az 500-at nagyon megéri!
Szia!
Grandemoto.com-on van most egy eladó 97es évjáratú viffer 340pénzért!
Kicsit sérült ,de nem vészes...
Valószínű olasz papíros.
Megbízhatóak ,én is tőlük vettem a motort.
Még a megvétel előtt állok.
Kedves VFR tulajok. Nagyon úgy néz ki hogy találtam egy magamnak való 750-es vfr-t. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy mi az amit ajánlott átnézni és mire kell figyelni.
A tulaja által leírt egy két fontos dolog:
A motor olaszországból származik, 2009. júliusában lett forgalomba helyezve. 9000 km van az első gumiba, a láncszettbe, illetve az olajban. A hátsó gumiba kb. 6000 van. Nemrég volt cserélve a kormány és az első kerék csapágy. A fényezése nem gyári (olasz gazdája fényezetette) de az idomok teljesen eredetiek és nem javítottak. A fesszabályzó (a régebbi Hondák gyenge pontja) hűtőbordásra cserélt. Futott km: 39000 km, évjárat:1993. 06. hó
Hali!Van valakinek eladó VFR800 kormánycsutkája (mindkét oldali,V-tec motorosé kellene, azt hiszem csak az jó az XX-re)?
Ha van,mi az ára?
Szia

Megvan Miskolcon.

Hívj fel és megbeszéljük 06305669994
Jól van, ülj le, egyes!
Szia b-Viktor!
Engem érdekelne a túra plexi, ha még megvan.
Mert ott pont kétszer annyi kerék van mint kellene
Azt miért is kéne bárkit megkövezni ha szereti a Forma1-et?
Én is szeretem az F1.úgyhogy engem is meglehet kövezni.:)
94 óta nézem amikor csak tudom, eddig max 5 maradt ki az életemből
Jaje! DID lánc JT fogaskerekekkel. Képesmotoron hírdeti a srác, az első ajándékba volt. Nagyvason sem kapom meg olcsóbban és behozta Deák térre, szóval nagyon pöpec.

Meg lehet kövezni, de imádom a forma1-et :) Kis tökös korom óta :)
Nem Superbike-ot akartál írni?
Gondolom lánckerekekkel együtt. Szerintem akkor elég jó árba vetted!
Szia

Nyolcszázaséhoz való az biztos. Megnéztem az adatlapodon a fényképeidet.
Ami a képen van piros VFR ilyenről lett levéve (csak fekete volt )
Megjött ma a láncszett :) 28.500 pengőért. Hétvégén már megy is bele a gépezetbe. De kizárólag F1 után :D