Nem tehetetlenség, visszalapoztam a 88. oldalig vagy meddig ( jan 1 volt a dátum) és nem láttam. Emlékeztem, hogy feltöltött vagy 3 képet és azokat kerestem, lehet átslisszoltam fölötte.
Max 2 percembe, és némi elszántságomba került hogy visszaolvassak a fórumban pár oldalt. Hihetetlen hogy mennyire tehetetlenek tudnak lenni az emberek...
Tessék, parancsolj:
Nem olyan rég jött egy új VFR tulajdonos HÖLGY, aki egy kicsit törött fehér RC36/1-et vett! Aki emlékszik a nickjére az légyszíves közölje, vagy ha netalántán te olvasod, akkor válaszolj kérlek. Érdekelne a törött fejidomod, amennyiben lecseréled/ted újra
Faxán illusztrálva van a tudás :)
Nem kell annyira tartani tőle, könnyű móka.
Jó szórakozást! Nekem is meglesz ma, mert megjön az oldalidomom! Potom 5000 froncsi
Köszi!
Nem egybe 360 fokot kaptam, hanem 3X 120-at valamint oldalanként 3 db Honda feliratot.....kicsit tartok tőle, valszeg pár wazzeg elfogja hagyni a garázst holnap napközben...
Jó alaposan pucold meg a felnit felrakás előtt. Jó pl a cironysavas ablakpucoló is. Mindíg csak egy kicsit húzz le a fólia hátából és úgy rakd föl. Ha nem ívre van gyártva akkor is egy kicsit tudsz rajta nyújtani. Érdemes egy picit melegíteni hajszárítóval, vagy hőlégfúvóval. Ronggyal simítsd. És amikor körbeért a matrica, a végét ragaszd rá az elejére, hogy átfedjen, jó alaposan simítsd rá és utána látni fogod az átfedést, ott vágd el egy sniccerrel és tökéletes lesz az illesztés.
A fényvisszaveréshez csak egy elemlámpa kell és egy sötét szoba
Megjött postán a felnicsíkom, akinek van tapasztalata a felrakással legyen szíves ossza meg velem a jó tanácsokat, mert holnap szeretném felrakni. Előre is köszi! (azt honnan lehet tudnom, hogy a fényvisszaverős változatot kaptam-e meg nem pedig a simát? Mert nekem nem tűnik fényvisszaverősnek.....
Ez nem vészes! A lábtartó persze cserés. Az oldalidomot lehetne műanyag hegeszteni, a kicsi horzsolásokat lehet flekkelni. Csütörtök megérkezik az oldalidomom, ha lesz időm a héten, akkor nekiállok egy kicsit csinálni és töltök fel egy pár képet, mit mivel javítok, némi instrukcióval.
Egy-két képet belökhetnél, mert nem mindegy hogy mennyit kell javítani. A legjobb, ha műanyaghegesztesz. Ehhez nem árt, ha majdnem teljesen hiánytalan az idom. Csinálhatod még műgyantával is, de ott mindenképp használj még ügegszövetet is, mert magában a gyanta nem elegendő. Lehet ez epokitt gyanta is. Én is most taknyolom az idomokat, majd dobok fel egy-két képet, hogyan is csinálom, ha érdekel.
Lassan neki akarok allni megjavitani a motort es ujra forgalomba allitani.Tavaly szeptemberben volt egy kis karambol egy autossal,es foleg az idomokat kellene megcsinalni.Ujat/bontottat nem igazan akarok venni,csak ha nem sikerul hazilag a javitas.
Van valakinek tapasztalata idomjavito szettekkel kapcsolatban?
Ezért 6 kiló tavaly én is hirdettem az enyémet de az egy fokkal jobban nézett ki és garantáltan nagy szervíz után volt. képek a mai túránk indulásáról Szekszárd kilátó
Hali!
Mikor én is motort kerestem , akkor is minden motor "alig használt" ( 60-70-80Ekm-rel) és mind- mind frissen szervizelve , friss olajjal és szűrőkkel... volt hírdetve.
Na ami így kezdődött ..az már nem is érdekelt...
Egyébként minden eladó motornak meg van az új gazdája( vagyis előbb -utóbb el kel) csak az a kérdés, hogy mikor...
Ez ám aztán a bámulatos hírdetés!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr-rc36-4650
167
Két hete még olasz papírokkal volt hírdetve, mára már garázsban tartott lett. Esetleg irányár a 600.000 egy lelakott motorért Az enyém sokkal jobban festett 240.000-ért.
Biztosan megveszi valaki! :D
Szép munka.