Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sunci82!
Megérkezett a dióda beépítettem minden tökéletesen működik,lenyitott és felcsukott oldatámasszal is!
Fesz.szab.: Az eddig általam hallott leghitelesebb teória az, hogy míg az autó generátorokon a gerjesztő tekercsre küldött áram mahinálásával lehet szabályozni a töltést, a mocikon a tömeg, stb. szempontok miatt nincs gerjesztő tekercs, így ez nem játszik, tehát ott kénytelenek gyak. elfűteni a kozmax által említett félvezetőn keresztül a felesleges áramot. Namármost a félvezetők azért nem bírják végtelen mértékben sem végtelen ideig a hőterhelést. A mai cuccok már lehet, hogy jobbak. Anno gondolom, legyártott egy japó cég 12M db félvezetőt és 0,0001 Yen áron szállította be a motor gyáraknak. Amíg az ki nem futott, azt használták.

Aksi: Szoktam viccelődni, hogy az eddigi legjobb ár/érték arányú aksim egy (kínai) Unibat volt. Ez azt jelenti, hogy 3-4 hónapot bírt, majd átmenet nélkül totálisan meghalt. Gariban visszakaptam az árát, ergo ingyen használtam 3-4 hónapig.
Ha ehhez hozzáteszem, hogy ez a második darab volt, mert az elsőt oda sem adta a srác, aki házhoz hozta, mivel már a felsavazásnál kiderült, hogy kuka, akkor ez a márkáról nekem már eleget elmond.
A Blade 4 nap alatt az mutatta, hogy 2 személlyel mindenhogyan 6l-t fogyaszt. Akkor is 6-6.2 ha megnézzük 2-ben hol szabályoz (18x óra szerint) meg 2k az elkerülőn, meg akkor is, ha hazafelé már némileg nyugisabb tempóban jöttünk.
Tudom tudom, magyar papíros.
de ez akkor is megérne 1 vizitet:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_750-4597707


Amúgy mennyit tudnál áldozni a motorra?
sunci82!
A cma-tól rendeltem(rendeltem már tőlük máskor),a manuálban lévő ellenállási mérési ábrát küldtem el nekik ők az alapján bemérik ha jó futárral küldik,ma vagy holnap itt van.
Üdv.:hege2
bocs Mester
OKé Petya!
Nem felejtettem ám el, nem fog rajtad maradni
Remélem minél előbb tudunk találkozni, akkor majd elhozom.
Csináld meg a papírjait a mocinak ,aztán már majdcsak jó idő lesz és lehet gurulni.
Sziasztok!
Úgy látom megpezsdítettem egy kicsit a Fórumot fesszabályzó ügyben..
Van valakinek 800Fi gyári fesszabályzóról fényképe?Mert amiket eddig láttam az nem hasonlít az enyémen lévőre....Csak annyiban , hogy az enyémen is bazi nagy hűtőbordák vannak! Mert gondolom nem azonos a 750-nel.
Sanyi!
Megvan még a hengerzsákod! Asszem olyan műanyag takaró is van!
Üdv Hege2!
Izgalommal várom a fejleményeket .Remélem ezzel meg oldódik a probléma.Milyen mérési ábrát küldtél el?Kik mérik ki?A Tiedet mérik vagy azt amit meg akarsz venni?Melyik bontóból rendelted?
Bocs a sok kérdésért.
Írj ha van fejlemény!
Nem a dióda, fűti le, ha nem a tranzisztor, zár le testre. Azért melegszik a külseje. Más kérdés, hogy a diódákon nagy áram megy át, és igazából annak sem tesz jót.
Nekem a 750-es szinte ugyan annyit evett, mint a 800-as.6-6.5ig Csak a PC-vel javult helyzet
Faxa, a mobile. de-ről nem lehet linkelni, de van ott egy gyönyörű piros 1399 juróért.
Ez nagyon jól néz ki, csak honosítani kellene:
rc 36-os
Szerintem az a dióda ami a túltermelt feszültséget elfűti, elöregszik. Ennyi.
Sziasztok!

Jó állapotú RC 36 II. gépet keresek reális áron saját részre. Elsősorban magyar papíros érdekel.

Üdv, zoli36
sunci82!
Most rendeltem meg bontóban 2500+1300(szállítás),elküldtem a mérési ábrát,bemérik,küldik még ma!
Ha beszereltem értesítelek az eredményről!
Üdv..hege2
használt motor vásárlása esetén ebben a régióban ez soha nem biztos!
Hozzászólok : Nekem a 750esben 90ezer volt mikor kifingott a gyári feszszab,akkor kapott egy R6ból bontottat (mert van rajta hűtőborda) aztán azzal is halt meg a gép olyan 150ezer körül
Szegény TKs lett. Bár azóta lehet,hogy újra boldogan motorozik vele valaki!
A 800as 70ezernél még gyárival szabályozgatott.

Nekem ennyi tapasztalat van feszszab ügyben.
Azt elhiszem,mondjuk a VFR-emben is csak most van 46 ezer km.
Az enyémben 11 éves korában és 51ezer megtett km után purcant ki. Haver CBR900-asában (ami pár év múlva nálam kötött ki ) 12 éves korában hasonló futásteljesítmény után adta meg magát. Sosem felejtem el, egy rohadt meleg nyári napon történt amikor mentünk volna Aggtelekre. Már este volt, Ózdon jártunk, én az FZR-rel mögöttük mentem. Egyszercsak egy nagy ívfény, majd kb 2 másodperc után ledadog a gép, és se kép se hang az RR-en. Hát marhára örültünk neki...
Mondjuk ha azt nézem ,hogy 20 éves korában kellet kicserélni akkor azért nem biztos ,hogy annyira szart csináltak a japók.
Nem is tudom felfogni , hogy , hogy gondolták azt a gumis vackot.Szerintem az még viccnek is rossz volt
Jaja, a régebbi RC36-osok ráadásul azzal a gumiba ágyazott vacakkal készültek! Az első VFR-emen (1994-es évjárat) nekem is olyan volt, aztán a képen látható darabot rendeltem a friccektől eBay-en, amit megtámogattam pluszba egy méretes hűtőbordával. A második RC36II-esemben (1997-es) már ez az újabb fémtokozású + hűtőbordás szabályzó volt gyárilag.
Szerintem közútra nem kell több, minek? Így is viszi a kispicsánkat 240-el és kényelmes üléspozícióban. Ráadásul a két trónörökösre is gondolnom kell mindig mielőtt ráülök, úgyhogy elég a ménes nem kell több. (A 108 LE-től is feláll )
Jaja, ez már mecseki mester féle. Amint megvettem a motort, már tettem is rá. Teljesen hibátlan. Kicsit zsúfolt az eredeti helyén, de elfér azért.

Én azt mondom, ez legyen a legnagyobb típushiba, hamár vezérműlánccal nem kell bajlódni!

Kinek mi jön be, én ezzel a 100 pacival nagyon eg vagyok elégedve. Azért, ha kened neki, akkor megindul. És eszméletlen kényelmes nekem.