Na most akkor pontositok elnézést hogy ezt most teszem a motor egy 84-es vf 750 f a pdf amit letöltöttem vfr hez van az elsö telo nem olyan az also rögzitö ott egy menetes szár félével van rögzitve a felsö csavarhoz ott nekem egy levegöcsö ment eredetileg lefele de ez idövel megsemmisült csak darabok maradtak belölle (csöböl) a cbr-nél ha jol látom nem jött ki a felsö teloszárbol az also rögzitö.Na nekem ez van szétesve.mindjárt feldugom a telom és teszek fel képet.Azért köszi nekem ez nagy segitség hogy segitetek.teszek fel egy képet a pdf-ben talált telorol nekem nem ilyen.
üdv
Sziasztok elöször is köszi a segitségért.
a teleszkopszár alján lévö csavarhoz hozzá sem nyultam amikor már szétesett a telo akkor csavartam ki az alul lévö 8-as csavart és a teleszkopházbol (alul) kiesett a belsöség is amit kellene valamivel rögziteni a felsö telorudhoz aminek az alján van 2 furat oldalirányban ami szerintem a szétcsuszás megakadályozására lenne hivatott de onnan hiányzik pár alkatrész amit nem tudtam kitalálni milyen lehetett az also teloházban a szimering befogo zéger az benne van nem esett ki de a két telodarab szétcsuszás elleni védelemben nincs szerepe.
Szia!
Innen letöltöd és meg tudod keresni: http://www.manualedereparatie....
A rúd végében van egy m8-as belső menet ,amibe a teló szárába lévő imbusz csavar rögzíti alulról(hogy ne csússzon szét),és a kettő között belülről lenni kell egy hengeres alumínium kupaknak,amit szintén ez a csavar rögzít.
Elvileg k lyuk van a felócsizma alján. Egyik az oldalán ami az olajleeresztő csavar, a másik a seggén van, az a rögzítő csavar. A teleszkóp szár alján szokott lenni egy fém henger, amit ezzel a csavarral rögzítesz. De ami nekem mégfurcsább, hogy a teló szimmeringnél is illenék lenni egy zéger gyűrűnek ami szintén megakadályozza, hogy szétcsússzon az egész teló.
Sziasztok biztos tudtok nekem segiteni:van egy vf750 f mocim és az elsö telonál jön a probléma /olaj/ namármost nekifogtam hamar szétszedni és mikor felemeltem a gépet szo nélkül szétcsuszott az elsö telo csak néztem ahogy nézegettem mintha hiányozna belölle valami a teloszárbol ami nem engedi szétcsuszni a villát,alurol kitekertem a csavart aminek meg kellet volna fognia hogy ne jöjön szét de arra jutottam hogy bizony valami ebböl hiányzik a teloszár alján van 2 lyuk gondolom valamiféle rugo vagy fémlap ott rögzitette volna szétcsuszás ellen de az elözö gazdi szépen kiherélte.Ha valakinek lenne ezzel kapcsolatban tapasztalata kérem ne tartsa magában esetleg a hiányzo alkatrészröl egy kép vagy felvilágositás megköszönném ha lenne.
üdv
Láttam ma egy gyönyörű piros RC36/I VFR-t a bécsi úton az óbudai temető magasságában délután. Ha valaki magára ismert, akkor üzenem neki, hogy szép a mocija és csak egy saroknyira ment el az én szép VFR-em mellett, ami még romokban hever
Jól mondja Sunci, az a lényeg hogy márkás olajat tegyél bele és min fél szint. legyen, semmiféleképpen ne tecsó gazdaságos lét! A gépkönyv ha jól tudom 10W-40-est ajánl hozzá tehát azt tegyél bele. Üdv a klubban!
Szerintem ásványi is lehet, nem feltétlen kell szintetikus, de minden minőségi tanúsítvánnyal rendelkezzen (mostmár mindegyik olaj ilyen) amit előír a könyv.
Szűrőből Hiflo, ami még megfizethető és jó is.
Samponember!
RC36-ot akartál írni ugye?
Egyébként sok szerencsét hozzá és balesetmentes KM-t.
Én Repsol 10W-40 raktam bele, de sokan sok fajta olajra esküsznek, szerintem Repsol, Motul esetleg Castrol mind jó, csak szintetikus legyen.
Szia!
Gratulálok a géphez!
Én ma cseréltem le az olajat és a szűrőket....( (RC46)
Olaj: Motul 5100 , 10w-40-es
( itt a sportmotoron vettem egy hírdetés alapján http://www.kepesmotor.hu/motor... ) 4L -es kiszerelésben
Szűrők : Hiflo Filtro
( az is itt a Sportmotoron http://www.kepesmotor.hu/olaj_...
Tisztelt márkatársaim!
Hazaért a motor
Áll is a biga eléggé. Életem első igazi nagy motorja. Majd a napokban lefotózgatom és csinálok egy galériát.
Egyből egy kérdéssel kezdeném, Ti milyen olajat használtok, vagy tennétek bele (rc32)?
Hátha innen is akad valaki, aki a tanulgatásra a kátyúk valamint ön- és közveszélyes idióták kerülgetése helyett a megfelelő helyet választaná.
Na, ebben az irányban az első lépés: http://euroring.hu/index.php?c...
A köv. időpont ápr. 20.
Nekem csak annyi közöm van hozzá, hogy a 8 ember meg kell, hogy legyen, hogy az adott alkalmat megtartsák.
Csizi, már megint el vagy tévedve egy kicsit.
Én azt mondtam , hogy lehülyéztél csak nem szó szerint és ezt az utolsó kommentjeidben is megtetted, de nem sértődtem meg miatta.
És annyit , hogy nincs igazad abban , hogy orbitális baromságokat írok, mert ezt nem én írtam, nem én találtam ki, hanem a Facebook-on olvastam és szerintem Te is olvastad ott, mert elsőnek azt nem írtam , hogy 10 évig állt, azt már Te is ott olvastad.Én is azt mondtam , hogy ezt nem akarom elhinni amiket írtak, csak a véleményeteket kérdeztem és azt hogy valaki ismeri-e ezt a VFR-t!Úgyhogy nem hinném , hogy én baromságokat írtam, esetleg az aki a Facebookra írt
Kiigazítanálak: én régebben is ilyen genya voltam, egyszerűen nem bírom az ilyen orbitális baromságokat. Beszólok bárkinek aki hülyeségeket ír, nem kell ahhoz VFR-esnek lennie az illetőnek.
üdv
a teleszkopszár alján lévö csavarhoz hozzá sem nyultam amikor már szétesett a telo akkor csavartam ki az alul lévö 8-as csavart és a teleszkopházbol (alul) kiesett a belsöség is amit kellene valamivel rögziteni a felsö telorudhoz aminek az alján van 2 furat oldalirányban ami szerintem a szétcsuszás megakadályozására lenne hivatott de onnan hiányzik pár alkatrész amit nem tudtam kitalálni milyen lehetett az also teloházban a szimering befogo zéger az benne van nem esett ki de a két telodarab szétcsuszás elleni védelemben nincs szerepe.
Innen letöltöd és meg tudod keresni:
http://www.manualedereparatie....
A rúd végében van egy m8-as belső menet ,amibe a teló szárába lévő imbusz csavar rögzíti alulról(hogy ne csússzon szét),és a kettő között belülről lenni kell egy hengeres alumínium kupaknak,amit szintén ez a csavar rögzít.
üdv
Szűrőből Hiflo, ami még megfizethető és jó is.
RC36-ot akartál írni ugye?
Egyébként sok szerencsét hozzá és balesetmentes KM-t.
Én Repsol 10W-40 raktam bele, de sokan sok fajta olajra esküsznek, szerintem Repsol, Motul esetleg Castrol mind jó, csak szintetikus legyen.
Gratulálok a géphez!
Én ma cseréltem le az olajat és a szűrőket....( (RC46)
Olaj: Motul 5100 , 10w-40-es
( itt a sportmotoron vettem egy hírdetés alapján http://www.kepesmotor.hu/motor... ) 4L -es kiszerelésben
Szűrők : Hiflo Filtro
( az is itt a Sportmotoron http://www.kepesmotor.hu/olaj_...
Hazaért a motor
Áll is a biga eléggé. Életem első igazi nagy motorja. Majd a napokban lefotózgatom és csinálok egy galériát.
Egyből egy kérdéssel kezdeném, Ti milyen olajat használtok, vagy tennétek bele (rc32)?
Na, ebben az irányban az első lépés: http://euroring.hu/index.php?c...
A köv. időpont ápr. 20.
Nekem csak annyi közöm van hozzá, hogy a 8 ember meg kell, hogy legyen, hogy az adott alkalmat megtartsák.
Én azt mondtam , hogy lehülyéztél csak nem szó szerint és ezt az utolsó kommentjeidben is megtetted, de nem sértődtem meg miatta.
És annyit , hogy nincs igazad abban , hogy orbitális baromságokat írok, mert ezt nem én írtam, nem én találtam ki, hanem a Facebook-on olvastam és szerintem Te is olvastad ott, mert elsőnek azt nem írtam , hogy 10 évig állt, azt már Te is ott olvastad.Én is azt mondtam , hogy ezt nem akarom elhinni amiket írtak, csak a véleményeteket kérdeztem és azt hogy valaki ismeri-e ezt a VFR-t!Úgyhogy nem hinném , hogy én baromságokat írtam, esetleg az aki a Facebookra írt