Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pl mivel lehet zsírtalanítani?
Köszi hétvégén megyünk túrázni majd dobok képeket hogy mutat az új fény az erdőben
1 Honda legyen PIROSSSSSSSSS!
Szép lett!
Szia nem volt vészes a lényeg egy kis kézügyesség és egy hajszárító,valamint a felni peremét ahova felrakod zártalanítsd le.
Patika lett, gratula hozzá.
Valamint már sok VFR-en látom ezt a felnicsíkot.
Egyre jobban tetszik...
Nagy macera megcsinálni/tattni?
Szia az én vifferem is nemrég lett kész,korábbi sérüléséből.Hétvégén megyünk a Mecsekbe Képek=ilyen volt,ilyen lett.
Biztosan kapsz hozzá csapágyat, mert sima tűgörgős. Amúgy javítsatok ki, ha tévedek, de a GYÁRI HONDA csapágy ugyanúgy koyo vagy valami hasonló, mert beszállítóval dolgoznak. Szóval nem kell túlmisztifikűlni ezt a dolgot. Kicsapod a csapágyat, megkukkantod a méretét vagy a tipusszámát és már rendeled is :) Sok szerencsét!
Üdv Hege
Szép a VFR-ed
Az érdekes , hogy azóta nem csörög mióta kicserélted a diódát
Nem hinném , hogy a legkisebb köze is lenne a kettőnek egymáshoz
Ennél szebb időt rendelni sem lehet :-)
HAJRÁ!
Szép a gépsas, nekem tetszik!
Ma kész lettem a hasidom festésével,matricázásával,felszerelésével.Útra készen várom a szép időt!
Akit érdekel íme:
Szia sunci82!
Igen zajos volt azért cseréltem.
Egyébkét nem csak a te motorod zajos alapjáraton ,és behúzott kuplungnál abba hagyja ,többen is küzdünk ezzel a hibával egyenlőre eredménytelenül: http://hondavfr.hu/forum/viewt...
Azóta mióta kicseréltem a diódát ,nem csörög ,bár nem lehetne összefüggés közöttük,szerinte ez inkább a kuplung hibája.
Sose ültem még 250-es hornetten igaz másmilyenen se , csak azt tudom mondani , hogy az én motoromon is mozog tengely irányba a váltókar tengelye pár millimétert. Én se tudom , hogy ez mennyire normális de szerintem pár milliméter még megengedett.
Biztos ezen a forumon akartad ezt megkérdezni?
De ne izgulj van itt sok prof aki ért a paripákhoz, biztosan tudnak neked majd segíteni.
A segítségeteket szeretném kérni.
Motor vásárlás előtt állok egy honda hornet 250.
Azt szeretném kérdezni, hogy az a tengely amin a váltókar van 3-4mm-t mozog ki-be. Ez miért van és mennyire súlyos?
A másik amiben segítségeteket szeretném kérni, hogy az olajat megszagolva benzin szag volt érezhető erősen.
Ez miért van és mennyire súlyos?
A motor az elmúlt pár évben elvileg csak pár ezer km volt használva és nem volt olajcserélve benne 2-3 éve.
Olcsó benzint!
Üdv Hege!
Miért kellett kinyomócsapágyat cserélned?Zajos volt amikor behúztad a kuplungot?Nekem pont akkor zakatol amikor ki van engedve a kuplung, valószínűleg a valamelyik váltóban lévő csapágy adja meg magát.
Egyébként én még mindig nem cseréltem ki a diódát, de majd csak oda jutok , hogy lessz időm másikat keresni.
Sziasztok!
Én tavaly cseréltem kuplung kinyomó csapágyat,és nem mindegy hogy hol veszed!
SKF-ben volt polcon koyo 2800Ft-ért,egy kiskereskedőnél (egy pincében)szintén azonnal 950Ft-ért koyo.
Egyébként számítógépes ,országos hálózat van mindenütt tehát ha délután megrendeled bármit meghoznak reggelre!
Tehát tájékozódni kell vásárlás előtt!
ahan. Van itthon grafitos zsír majd azzal teszem össze
Kenés a lényeg! Normális zsírt bele ! Az újba is! A 750esen cseréltem,mert összetőrt,a 800ason mikor megvettem szétszedtem,kimostam,bezsíroztam.
Koyo csapágy volt benne?Lehet , hogy én majd inkább várok pár napot de ha már cserélem akkor jót teszek bele.Nem azért , hogy az SKF rossz lenne , de a japánba jobban bízok
Hát ha nem valami spéci csapágy akkor kapsz, főleg egy jól felszerelt boltba.Az , hogy milyen minőségű attól függ milyen márkájút veszel, de sokan sokfajta csapágy márkára esküdnek.Az is lehet , hogy hamisítványt kapsz, de lehet ,hogy egyszerűen csak nem megfelelő minőségű.Megbízható helyről kell venni.Az ,hogy olyan minőségű-e mint a gyári?Szerintem nem valószínű, de van rá esély, a gyárba biztos ,hogy csak nagyon jó minőségű és letesztelt csapágyat tesznek be, bár sok ,pár éves motorról tudok amikbe már kellet csapágyat cserélni.Azt se felejtsük el , hogy nem ilyen utakra tervezik ezeket a motorokat, persze , hogy tönkre mennek.
Koyo csapágy made in Japan ! (amúgy skf et vettem ,mert arra nem kellett várni,volt polcon )
Ok, azt én is értem , hogy akkor majd megtudom miyen van benne ha kiszedem, csak meg akartam nézni , hogy milyen árba lessz.
Mivel én nem értek a motorszereléshez, ezért most megkérdezem:
Tényleg úgy van ahogy Bogi mondja azaz bemész a csapágyboltba és kapsz egy olyan méretű csapágyat amilyen kell, de mondjuk ez az "egyszerű" bolti csapágy is tud annyit mint egy gyári Honda?
Én cseréltem,elraktam a rosszat,most kerestem,de nem találtam! Kiszeded,megnézed,beugrasz egy csapágyboltba és megveszed.
Ma elhoztam a paripát Kozmaxéktól és nem is bírtam magammal tekeregtem 1 kicsit mielőtt hazavittem volna. Nagyon szép idő volt, nem fáztam egyáltalán és a motor fantasztikusan dorombolt. Már nagyon hiányzott!