Lepapírozva volt 350? Én 245-ért vettem tavaly egy givi monkey 52 literes dobozzal,új gumikkal, full saválló rendszerrel és még érvényes angol papírpkkal, viszont erősen viseletes külsővel. Jó, hogy egy százassal kevesebb, de most már tudom, hogy 500.000 alatt nem fogok megállni , ha rendes motort akarok belőle faragni. Szóval nagyon jól vetted szerintem.
Jó Reggelt :-D
Yesss írtam a másik forumon is.
lényeg.
úgy indult, csak kopólamella, aztán szétszedés után kiderült, hogy biza itt meghajlottak a belső FÉM lamellák is.
Tehát az is csere.
meg is rendeltem, de baszott megjönni, 2hetet vártam rá...
aztán nem volt más, megrendeltem a nagy h-tol, a gyárit.
az pikk pakk megjött./2nap/
majd még rugó csere, és összerak.
a kosár még hibátlan, ahoz nem nyúltunk.
Éles teszt még nem volt, csak finoman.
de már alul is sokkal jobban tol.
Igazad van, szerintem sem örök életűek, vannak hibáik, de azért akkori társaikat jóval megelőzték ,külsőre és belsőre egyaránt.És szerintem most sem kell velük szégyenkezni ,se külsőleg, se belsőleg. Bár azért az 550 ezer Ft szerintem is sok egy kicsit értük, de lehet olcsóbban is venni, csak ki kell várni az alkalmat, vagy pedig ki kell menni érte külföldre ahol az ilyenek már szinte ingyen oda adják csak valaki vigye már el(kis túlzással)
Én az enyémet nem kapkodtam el, több motort megnéztem előtte, volt ami drága volt, volt ami rossz állapotú és volt ami mind 2 egyszerre .Aztán végül 350 ezerért vettem meg ezt, de ahogy megláttam a hirdetést már másnap mentem is , hogy el ne vigyék előlem.Sőt még a doboz is benne volt az árba, és vettem tőlük egy új shark sisakot is 10 ezer ft-ért, amúgy 20 körül adják a sisakokat.
Igen...megkérik az árukat.
de valami van benne, mert ha eladom, akkor én is sajnálni fogom.
finom szerkezet, jó ráülni.
csak én meg afrikákat nézegetek...azoknak is botrány az árúk
Az a baj, hogy túl vannak árazva a VFR-ek. Túl van lihegve ez az "örök élet". Nekem is volt rc 36 II-em, de nem volt más, mint akármelyik kategória társa. Most magam ellen beszélek, de azért szeretnék megint VFR-t, mert kényelemben nagyon ott volt.
Ennek ellenére nem tartom ésszerűnek egy 19 éves motorért 550 ezer HUF-ot elkérni és kiadni.
Nekem tavaly 70 körül jött ki a motor lepapíroztatása, igaz nem én csináltam , hanem aki behozta, ezért +10 ezret kértek, de nekem se lett volna sokkal kevesebb ha nekem kell a papírok után járni, meg a motort műszakira vinni + stb.Ráadásul hány napom elment volna vele
Én most fogom tavasszal lepapírozni a sajátomat. Cakk-pakk 88.000 Huf a magyarországi forgalombahelyezés friss vizsgával mindennel együtt. Ha egy olajcserét mondjuk rászámolsz akkor +20000 azaz +110000 a motor árára.
Szia!
Én azért vagy felhívnám, vagy elmennék és megnézném...
Hátha enged egy kicsit...A forgalomba helyezés meg max 80 000Ft...
A kötelező szervíz, meg csak nem lehet 100 000E.Ft...
Én megpróbálnám....Nagyon szépnek néz ki..
De te tudod..
Hege!
Ennek nagyon örülök , hogy megoldódott a probléma!
Legalább biztosra tudjuk ,hogy ez volt a baj.
Még előbb megkérdezek , más bontót is , hátha olcsóban adnak ilyet .De lehet , hogy inkább elnézek majd a Jánoshalmi bontóba.
Ha nem akkor én is rendelek onnan ahonnan Te rendeltél.
Köszönöm ,hogy nekem is megkérdezted!
Naaa jóóóó!
ez micsoda dolog?
de most komolyan...
Hát sajnálom, hogy semmi jó nem akadt idáig a horogra, ha estleg látok, vagy hallok, akkor tutira jelzek.
vagy ha meggondolom magam, és újra piacra tolom!
Addig is kitartást, és várom a fejleményeket!
Már felhívtam, de olyan embertől nem szívesen vennék motort, aki azt sem tudja, hogy mennyi km-t mutat az óra. Részemről felejtős a dolog. Ja és egy fillért nem hajlandó engedni az árból. 19 éves motorért 550 ezer HUF?
Az aranyos.
Mert nekem is szemet szúrt.
Viszont, 550Be inkább RC36I-eseket találsz.
Ezt már régóta hirdetik, és asszem beszéltek a hivatalos VFR forumon is, próbát megérne.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr-4399236
Beszéltem a sráccal és úgy volt, hogy vasárnap megyek megnézni, mert ma hozta volna Olaszból.
Tegnap hívott a srác, hogy az a f... talján eladta az ukránoknak a mocit. Pedig ez képek alapján jó gép lett volna és intézte volna a teljes forgalomba helyezést és névre írást. Így lett volna 550 ezer HUF.
Ebben egyet értek veled.
Kár, hogy nem előbb "találkoztunk"
Tavaly nagyon sokáig árultam én is a sajátomat.
aztán meguntam a sok komolytalan, és alkudozó arcot.
Most pedig min 1 AT-nek kellene az ölembe hullania, hogy újra rászánjam magam.
Viszont, őt nézted?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr-4584805
Nézegettem én is ezt a hirdetést. Nem is lenne messze tőlem, de mire forgalomba helyeződik, szervizelés stb. közelítene a 700 ezer HUF-hoz. Ennyit nem ér egy 16 éves motor, még ha VFR is.
Én max. 550 ezer HUF-ot szánok magyar papíros mocira.
De inkább afrika felé húz a szívem...
Yesss írtam a másik forumon is.
lényeg.
úgy indult, csak kopólamella, aztán szétszedés után kiderült, hogy biza itt meghajlottak a belső FÉM lamellák is.
Tehát az is csere.
meg is rendeltem, de baszott megjönni, 2hetet vártam rá...
aztán nem volt más, megrendeltem a nagy h-tol, a gyárit.
az pikk pakk megjött./2nap/
majd még rugó csere, és összerak.
a kosár még hibátlan, ahoz nem nyúltunk.
Éles teszt még nem volt, csak finoman.
de már alul is sokkal jobban tol.
Tudom drágább mint az Afrika....
Én az enyémet nem kapkodtam el, több motort megnéztem előtte, volt ami drága volt, volt ami rossz állapotú és volt ami mind 2 egyszerre .Aztán végül 350 ezerért vettem meg ezt, de ahogy megláttam a hirdetést már másnap mentem is , hogy el ne vigyék előlem.Sőt még a doboz is benne volt az árba, és vettem tőlük egy új shark sisakot is 10 ezer ft-ért, amúgy 20 körül adják a sisakokat.
de valami van benne, mert ha eladom, akkor én is sajnálni fogom.
finom szerkezet, jó ráülni.
csak én meg afrikákat nézegetek...azoknak is botrány az árúk
Az a baj, hogy túl vannak árazva a VFR-ek. Túl van lihegve ez az "örök élet". Nekem is volt rc 36 II-em, de nem volt más, mint akármelyik kategória társa. Most magam ellen beszélek, de azért szeretnék megint VFR-t, mert kényelemben nagyon ott volt.
Ennek ellenére nem tartom ésszerűnek egy 19 éves motorért 550 ezer HUF-ot elkérni és kiadni.
Ha még nem is látta akkor mit alkudozik.Ha sok neki akkor meg keressen másikat
Én azért vagy felhívnám, vagy elmennék és megnézném...
Hátha enged egy kicsit...A forgalomba helyezés meg max 80 000Ft...
A kötelező szervíz, meg csak nem lehet 100 000E.Ft...
Én megpróbálnám....Nagyon szépnek néz ki..
De te tudod..
Ennek nagyon örülök , hogy megoldódott a probléma!
Legalább biztosra tudjuk ,hogy ez volt a baj.
Még előbb megkérdezek , más bontót is , hátha olcsóban adnak ilyet .De lehet , hogy inkább elnézek majd a Jánoshalmi bontóba.
Ha nem akkor én is rendelek onnan ahonnan Te rendeltél.
Köszönöm ,hogy nekem is megkérdezted!
Na és hogy sikerült a kuplungszerelés?
A másik hondás fórumon olvastam ,és nem írtál azóta!
Üdv.:hege2
Naaa jóóóó!
ez micsoda dolog?
de most komolyan...
Hát sajnálom, hogy semmi jó nem akadt idáig a horogra, ha estleg látok, vagy hallok, akkor tutira jelzek.
vagy ha meggondolom magam, és újra piacra tolom!
Addig is kitartást, és várom a fejleményeket!
Megkérdeztem neked van még 1db a bontósnak ha érdekel vedd fel a kapcsolatot velü: cma@cma-motor.hu
Üdv.:hege2
Mert nekem is szemet szúrt.
Viszont, 550Be inkább RC36I-eseket találsz.
Ezt már régóta hirdetik, és asszem beszéltek a hivatalos VFR forumon is, próbát megérne.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr-4399236
Tegnap hívott a srác, hogy az a f... talján eladta az ukránoknak a mocit. Pedig ez képek alapján jó gép lett volna és intézte volna a teljes forgalomba helyezést és névre írást. Így lett volna 550 ezer HUF.
Kár, hogy nem előbb "találkoztunk"
Tavaly nagyon sokáig árultam én is a sajátomat.
aztán meguntam a sok komolytalan, és alkudozó arcot.
Most pedig min 1 AT-nek kellene az ölembe hullania, hogy újra rászánjam magam.
Viszont, őt nézted?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr-4584805
Nézegettem én is ezt a hirdetést. Nem is lenne messze tőlem, de mire forgalomba helyeződik, szervizelés stb. közelítene a 700 ezer HUF-hoz. Ennyit nem ér egy 16 éves motor, még ha VFR is.
Én max. 550 ezer HUF-ot szánok magyar papíros mocira.