Az nem baj, ha meleg, de a kenyérpirító már cinkes! Ha ki tudsz köhinteni 12.000 birodalmi egységet, akkor megéri egy Mecseki félét beletolni. Arra érdemes figyelni, hogy amikor felrakod, bekened a hátát, ahol felfekszik a vázra szilikonzsírral. Ezt a meglévőnél is érdemes eljátszani. Egy kicsit segít a hőátadáson. Én a mecsekire nem raktam ventillátort, de simán elmegy és semmi baja.
Csere! Nálam is jó értéket mért a szerelőm és mégis megfőzte az aksimat. (zsír új Yuasa volt 19 000-be került, még már hogy gariban elsütöttem és kicserélték). Sajnos rossz helyre tervezték a japók a helyet, mert nem kap semmilyen hűtést. Mindenféleképpen javaslom, hogy tegyél rá egy számítógép ventilátort (simán kötözd rá 2-3 gyors kötözővel) és kösd rá a hátsó lámpa világításra direktbe. vegyél 1 mecseki félét és remélhetőleg (99%-ban) nem lesz gondod vele.
Persze nem szabad figyelmen kívül hagyni a jobb csukló reakcióját sem...Sok múlik rajta.Mert ugye intenzív kigyorsítás és intenzív kigyorsítás közt is van különbség.....
Én még sajnos hosszabb távon nem teszteltem az én "új szerzeményem" ..de mos tmár én is nagyon kíváncsi vagyok rá...Bár az XX után csak kevesebb lehet....a legfinomabb járással( 90km /h) sem tudtam 6.5 alá vinni
Egyébként a VFR fesszabályzó mekkora hőt termel? Az enyémen kenyeret lehetne pirítani....Olyan mint egy gőzkazán!
Csak azért érdeklődnék mert az új ( kínai) akkum tönkrement....viszont a tőltéssel mikor rámértem nem volt gond ( max. 14.2 V- 14,4 V )
Az igazsághoz az hozzá tartozik, hogy még tavaly ősszel ilyen 6 fok körül nekem is bekajált 7et. Néztem is mint pöszén, mondom wtf. A dolog másik része, hogy pályán 130-140 felpakolva sátorral, polifoammal, hátizsákkal, szatyrokkal, maxra nyitott tanktáskával, szóval olyan táborozós kinézetben M5-M0-M7-en 4.8ra jött ki a történet. Amúgy meg ja, 5.2-5.4. Tegnapi napra is ilyen átlag jött ki. Nem tudom, valami történik a rendszerrel 12-13 fok alatt.
Csizi. Mondottuk már vala, hogy két, teljesen különböző motoros rétegnek lett összerakva a vtr is, meg a viffer is. Teljesen értelmetlen összehasonlítgatni a kettőt, mert noha mindegyiknek két kereke van és benzinnel megy, itt kb vége is vezetéknek.
Hát ja, gondoltam ,hogy bontó marad.Még esetleg arra is gondoltam ,hogy van egy elektromoságszaki ismerősöm, aki sok mindent szokott csinálni, megkérdezem tőle hátha tudna készíteni egy ilyet, mert nem olyan bonyolult dolog ez, csak sokáig tartott mire kinézegettem , hogy melyik vezeték hova és minek megy. Most már értem , hogy ,hogy működik és merre nem engedheti az áramot ,szerintem simán tudna ilyet készíteni, az ,hogy nem így néz ki az meg nem érdekes.
Viszonyításképpen: ma tankoltam az SP-be, és 7.1 literre jött ki az átlag. A Viffer sem evett kevesebbet, pedig az hol van az SP teljesítményéhez képest...
Lófaszot. A 800-as egy benzintemető. Nálam 7-7.5 litert evett, amíg az RC36II-esek 6-6.5-et. Ugye Hondáéknak ez volt az első nagyszériás PGM-Fi cucc a piacon. Igaz '92-ben már beszerelték az NR750-be, illetve '94-ben az RC45-be is, de azokból nem készült sok, és ott nem számított a fogyi. Szóval '98-ban amikor kiadták ezt a Viffert, még gyerekcipőben járt az injektor, a gázreakciók finomítására és némi hűtésre plusz benyát fecskendeztettek be, ezért lett ilyen iszákos. Az injektorok igazából csak később kezdtek elterjedni, az XX '99-ben, az RR 2000-ben kapta meg, ha más gyártókat nézük, akkkor Kawáék egészen 2004-ig vártak vele, az R1-es is csak 2002-től injektoros, a Gixxerek/TL-ek '98-tól.
Fullmon
Gondolkodtam egy darabig , hogy ezt mire írtad ,de végre megvilágosodtam
Hát ja, amit írt, hogy ő nem azt nézte . hogy olcsó legyen csak ,hogy megbízható motort akart.
Erről azt gondolom , hogy ha már VFR-ről van szó akkor olcsóbban is talált volna megbízhatót, vagy nem sok pénzel többért már 800-ast is vehetett volna
Scooter.ru
Köszi a felajánlást én szívesen el is mennék, de nekem Pest egy kicsit messze van !Nem tudom ,hogy Hege hová valósi talán neki jó lenne az ajánlat.
Még egyszer köszönöm, ilyen egy jó motoros kolléga, segít ha tud!
Apropó, még az jutott eszembe , hogy ha lenne esetleg egy másik VFR-es kolléga akkor el kellene tőle kérni ezt a diódát és ki kellene próbálni , hogy azzal jó-e.Nekem a legközelebbi cimborám aki biztos ide adná kb. 100km-re van úgy ,hogy egy darabig biztos nem találkozok vele, de Neked hátha van aki kölcsön adná!
Egyébként meg most jutott eszembe , hogy Kozmax mondta meg ,hogy hol a baj, szóval ő már akkor valószínűleg találkozott ilyennel, őt kellene megkérdezni ,hogy tud-e tippet adni arra hol lehet ilyet szerezni!
Én is így gondoltam, már mint azt ,hogy valószínűleg csak bontóból lehet ilyet szerezni.Még én is megkérdezem egy két ismerőstől, ha nem jutok semmire akkor visszateszem,aztán meg ha járok bontó fele akkor megérdeklődöm tudnak-e adni és mennyiért!
sunci82
Én jártam egy helyi autóvillamossági szerelőnél aki igen sokat látott szaki és azt mondta hogy automata autóknál ezt mechanikai reteszeléssel oldják meg nem elektronikával.Szerinte csak bontóból lehet ezt beszerezni,boltból nem!.....
Hege2
Azt hiszem sikerült kimérnem és ha tényleg jól csináltam akkor tényleg hibás a dióda, de erre még nem vennék azért mérget.
Majd holnap elviszem egy nálam okosabb emberhez, hogy mit szól hozzá.
Én még sajnos hosszabb távon nem teszteltem az én "új szerzeményem" ..de mos tmár én is nagyon kíváncsi vagyok rá...Bár az XX után csak kevesebb lehet....a legfinomabb járással( 90km /h) sem tudtam 6.5 alá vinni
Egyébként a VFR fesszabályzó mekkora hőt termel? Az enyémen kenyeret lehetne pirítani....Olyan mint egy gőzkazán!
Csak azért érdeklődnék mert az új ( kínai) akkum tönkrement....viszont a tőltéssel mikor rámértem nem volt gond ( max. 14.2 V- 14,4 V )
Csizi. Mondottuk már vala, hogy két, teljesen különböző motoros rétegnek lett összerakva a vtr is, meg a viffer is. Teljesen értelmetlen összehasonlítgatni a kettőt, mert noha mindegyiknek két kereke van és benzinnel megy, itt kb vége is vezetéknek.
Válaszolt kozmax,ő is csak bontóban tudta beszerezni!
Gondolkodtam egy darabig , hogy ezt mire írtad ,de végre megvilágosodtam
Hát ja, amit írt, hogy ő nem azt nézte . hogy olcsó legyen csak ,hogy megbízható motort akart.
Erről azt gondolom , hogy ha már VFR-ről van szó akkor olcsóbban is talált volna megbízhatót, vagy nem sok pénzel többért már 800-ast is vehetett volna
Várom már, hogy elkészüljön, mert itt a jóidő és fel kéne már húzni a bőrt!
Köszi a felajánlást én szívesen el is mennék, de nekem Pest egy kicsit messze van !Nem tudom ,hogy Hege hová valósi talán neki jó lenne az ajánlat.
Még egyszer köszönöm, ilyen egy jó motoros kolléga, segít ha tud!
Oké, holnap én és utána érdeklődök főnökömnél meg motoros cimboráknál hátha tudnak valamit.Majd én is tájékoztatlak.
Üdv.:hege
Én jártam egy helyi autóvillamossági szerelőnél aki igen sokat látott szaki és azt mondta hogy automata autóknál ezt mechanikai reteszeléssel oldják meg nem elektronikával.Szerinte csak bontóból lehet ezt beszerezni,boltból nem!.....
Azt hiszem sikerült kimérnem és ha tényleg jól csináltam akkor tényleg hibás a dióda, de erre még nem vennék azért mérget.
Majd holnap elviszem egy nálam okosabb emberhez, hogy mit szól hozzá.