Csúcs teljesítményben nem jött gyakorlatilag semmi. 0.3 LE mondjuk nem semmi Viszont a dinamikája annyit javult mint, az alap és az egy térkép beállítása között volt. Ez abban mutatkozott meg, hogy a végén a teljesítmény méréskor 1.5 min-nel előbb érte el a leszabályzást. Ez most így elég kevésnek tűnik, de a gáz kar elcsavarásakor döbbenetes különbség adódik. A horváth túrán pedig volt hogy 5l alatt fogyasztott, pedig volt egy két hely ahol bőven elég szépen húztuk a gázt.
Kozmax kolléga VFR-je (800Fi) gyári kipuffal és légszűrővel a hátsó keréken 106 lóerőt produkált a PC beszerelése után, ez főtengelyre vetítve 118 lóerő körül van. Gyárilag ugye 106 lóerőt adtak meg Hondáék a főtengelyre. Mesélte hogy nemrég 4 hengeres térképet is kapott a gép, ezzel is lehet hogy ugrott 1-2 paci pluszba.
Sziasztok!
Egy power commanderrel (normálisan beállítva, nem kókány melóval, meg sport rendszerrel) mennyi teljesítménynövekedést lehet elérni, úgy, hogy nem ökörmódon?
Ne is mondd. Ráadásul nekem most egyszerűbb is lenne motorral járni mint autóval. Azt amúgy is el akartam adni, mert már öreg, de manapság nem kapkodnak a használt autókért...
csak a magyar papírozáshoz kell(ene) az idom. Nomeg vagy 100.000 magyar froncsi. Ha bejönnek azok a munkák, amiket várok, akkor marad Sajnálnám én is eladni. De a család az első!
Jó kérdés. Most másra jobban kell a pénz. Persze ha nem viszik el, nagyon nem fogom sajnálni, de most nincsen pénzem befejezni és sajnálom nagyon, hogy porosodik csak a műhelyben. Hírdetni meg nem kerül pénzbe. De még vívódok a dolgon.
Időpont -függő...Kedvem az lenne..( Val-színű egybeesik az időpont a családi kiruccanással....)
Már voltam a 69-es úton...Nagyon KIRRRÁLY...
Még egyeztetek itthon..
Nagyon kecsegtető....Már évek óta tervezek egy jó kis osztrák gurulást csak mindig közbejött valami.
Tervezünk egy barátommal és a menyasszonyával egy 3 napos oxtriai kiruccanást. 1. nap: Bp-ről 69-es úti motoros kocsma, 2.nap Nocalmstrase vissza kocsma, 3.nap go to house. Szóltam Fireblade don Söndör kollégának, még ő is gondolkozik a dolgon. Lenne kedved jönni?
Segítség kellene, RC46-hoz ('98) kellene az első keréknél a jobb oldali távtartó.Az kerék tengelyéhez.Akinek esetleg van ilyenje vagy tud eladót légyszi szóljatok !
Itt vannak a képek a konzolról.Az egyik rögzitő résznél van hajlás ahogy a képen is látszik de nem öntvény így orvosolható.Csak az oldaldoboztartó konzolrész hiányzik róla.Így ahogy van 4e ft-ért
Ago teljesítmény lista VFR 98-02
Kozmax kolléga VFR-je (800Fi) gyári kipuffal és légszűrővel a hátsó keréken 106 lóerőt produkált a PC beszerelése után, ez főtengelyre vetítve 118 lóerő körül van. Gyárilag ugye 106 lóerőt adtak meg Hondáék a főtengelyre. Mesélte hogy nemrég 4 hengeres térképet is kapott a gép, ezzel is lehet hogy ugrott 1-2 paci pluszba.
Egy power commanderrel (normálisan beállítva, nem kókány melóval, meg sport rendszerrel) mennyi teljesítménynövekedést lehet elérni, úgy, hogy nem ökörmódon?
Csak most is kinézek...kb25fok...gondolom -a garázsban Ő is!
Megy ő idom nélkül is :-D
Naa remélem megmarad!
Már voltam a 69-es úton...Nagyon KIRRRÁLY...
Még egyeztetek itthon..
Nagyon kecsegtető....Már évek óta tervezek egy jó kis osztrák gurulást csak mindig közbejött valami.
Meg van a platninak a hátsó füle, amire a doboz "ráül"? ( a leghátsó fül középen)
Publikus...? Lehet esetleg csatlakozni...?
Segítség kellene, RC46-hoz ('98) kellene az első keréknél a jobb oldali távtartó.Az kerék tengelyéhez.Akinek esetleg van ilyenje vagy tud eladót légyszi szóljatok !
lőre is köszi.