Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a VTR-nél már nem szarral gurítanak .De úgy látom te se Csizi .Egyébként az a fesz. szab. amit ráraktál a hűtőbordára még komoly ahhoz képest amilyen az enyémbe volt, semmi hűtőborda rajta és ráadásul GUMIVAL kiöntve a külső fele,GRATULÁLOK mérnökurak!
Hát ez egy örök talány a számomra is, hogy miért nem tudtak egy értelmes elektronikát összehozni a '90-es években....
most már tudom miért könnyebb vele balra kanyarodni... No közben megvan a brutál hűtőbordás VFR fesz. szabályzó tuning képeim:
A magazin rovatban a ZZR-es cikkben is előkerült, hogy típushiba a fesszabályzó ott is.....de miért? Hogy legyen minek elromlani és ezért bizonyos időközönként cserélni kelljen, vagy csak szarok a japó elektomérnökök?Nem hiszem....akkor meg miért tud jobbat csinálni 12 rugóból mecseki mester mint a vágott szeműek?
Jó sokáig tartott mire rájöttek a nagy H-nál De most már vili a veréb, miért nehezebb ez a SBK replica is 10 kilóval egy mezei túramotornál
Affene, nem találom milyen hűtőbordát tettem annak idején a VFR-re. Helyette itt van egy friss kép az SP-ről. Hondáék nem bízták a véletlenre, elég masszív fesz. szabályzót építettek bele!
Tényleg Peti, azt elfelejtettem megkérdezni , hogy megvan-e még a zsák amit ősszel nekem vettél, mert még érdekel ha Neked nem kell.Meg a doboztartóra az a műanyag kis takaró vacak ha van még olyan Neked.
A régit ingyen oda adom neked ha érdekel, még nem adtam le a vasba, főleg , hogy a fele gumi
Ja el is felejtettem
Mecseki Zsolt:06209189743
Hello Sanyi!
A Mecsekinek a számát megtudnád adni, nekem is kell feszszab!
amit 100ezerből orvosolni lehet :) és nem 100k a két motor között az árkülönbség :) bár mostanában eléggé felmentek a viffer árak
Szerintem nem vészes az XX a Mátrában, nekem kellemes meglepetés volt vele ott döntögetni. Azt hittem hogy a nagy csatahajó majd tehetetlen lesz, de a tömegéhez képest ügyes gép. Persze egy VFR-rel sokkal kellemesebb bírkózni a kanyarokban.
Szerintem a számítógép venti lófaszot ér kb, legalábbis amiket látok hogy fel szoktak rakni rá. Esetleg ha valami brutál P4 venti van rá téve, ami legalább akkora mint a fesz.szab, az talán ér valamit. Én az RC36-osomon inkább egy bazi nagy hűtőbordát tettem alá ami rendesen el is vezeti a hőt, az többet ér mint egy lepkefing ventillátor. Itt lehet böngészni, van választék:

http://lomex.hu
Hege2
Én úgy használtam , hogy a kuplungról húztam le a csatlakozót, szerintem ez veszélytelenebb mert ,ha a oldaltámaszról húzod le és majd úgy indulsz el vele véletlenül akkor abból szép kis perec lehet .Egyébként még ma is próbálgattam és azt vettem észre ,hogy nincs benne a dióda, nem működik az üresjelző, de így meg ha behúzom a kuplungot akkor beindult a motor.Persze inkább az üresjelző működjön.Hát én 7000 biztos nem adok ki érte, esetleg bontóból veszek, de előtte kölcsönkérek egy diódát ,hogy azzal jó lesz-e, csak akkor veszek másikat ha biztos ez a baja.
Én már "lenyugodtam"... Nekem elég a 90-130 közötti tempó.....CSAK TÚRATEMPÓ.... Na meg néha mikor elgurul az a gyógyszer....
Egyébként nem biztos, hogy annyira "fostubus" az a VFR...Ki mit szeret...kinek mi az igénye....
Az XX-el például a Mátrázás az rémálom volt.....
Az XX után valszeg vizet fogasz csavarni a gázmarkolatból és anyázni fogsz hogy miért nem megy ez a fostubus... A kanyarokban viszont élvezetesebb lesz, a nagy csatahajó XX annyira nem szereti a hegyi szerpentineket.
A fesz.szabályzó elég meleg tud lenni, ez természetes jelenség. Akksiból soha ne vegyél gagyit, mert hamar megbosszulja magát.
Hali! Az öcsémnek hasonló gondja volt 600 RR-en. tönkrement az aku, vett egy újat, 2 hétvége alatt az is megdöglött. Meg lett a töltés mérve 4 helyen is 2 autóvillamosságisnál, szervízben, és itthon is, mindig jó volt. De a másik akkunál azt javasolták neki a szervízbe, hogy kössön rá direktbe egy multimétert, és mikor megy mérje vele a töltést. Így meg is lett a hiba, kb 7-8000 közti fordulaton már bő 18 voltal töltött. Feszabájzócsre, meg aksi, és kész is. Mi a fesszabályzót nem néztük milyen meleg, de az aksi elég forró szokott lenni.
sunci82!
Ma voltam 2 elektronikai üzletben,még rendelni sem tudnak ilyet.
Motoros boltban talán tudnak gyári újat rendelni a tavalyi ára 7000ft körül volt,most nyilván több!
Egyenlőre átmenetileg lehúztam az oldaltámasz felső csatlakozóját,így az üresjelző működik,és várom a szebb jövőt!
Na jó, de a fogyasztásnak mi köze van ahhoz hogy milyen rétegnek készült a motor? Ugyanabban a stílusban hajtva kb ugyanannyi a fogyasztása a két motornak. Csak az egyik egy 800 köbös, 106 lóerős gép 4 hengerrel, a másik pedig egy 136 lóerős ezres 2 hengeres traktor, ami ugye kevésbé olyan kiegyensúlyozott járású, és a nagy lökettérfogatú hengerek miatt a hatásfoka sem olyan jó elvileg. Az SP2 már újabb fejlesztés, finomabb technika, csupán ennyi a titka a dolgonak. Csupán megjegyeztem hogy aránytalanul nagy az étvágya a 800Fi-nek, és ez igaz is.
Nekem is pont ilyet küldött nemrég Mecseki,hővezető zsírral tettem fel én is, nem rég óta van fenn, sokat nem mentem vele, de néha rámérek , hogy jó e még. Eddig jó.Az lehet , hogy 50- 60 fokig még jó, de nekem a gyári biztos nem annyira melegedett fel , mert ha megsüti a kezemet ha csak egy pillanatra is ér hozzá akkor az szerintem már nem 50-60 fok .Egyébként akkor mértem a töltést, és nekem 17 V mutatott, ha még jobban pörgettem akkor 18 is, Na az már biztos rossz, de azt nem hinném ,hogy ha 14,4 V többet nem tölt akkor az teszi tönkre az akksit .A Mecseki féle fesz. szab. is úgy működik , hogy ha pörgetem akkor lentebb megy a töltés, ugyanis akkor kezd el szabályozni és nem tudja pontosan tartani a 14,4 Voltot.
Nálam a nem normál tempó van nagyobb arányban...
Mértem ott is....és meglepő módon fordulaton csökken a töltés 14 V alá..Mondjuk ezt a zárlatos aksimnak tudom inkább be....
Ez már a Mecseki lenne?
Fordulaton is mérted?
Mert előfordult többször,hogy ott volt a baj!
Beszéltem ma az emberrel...Megnyugtatott, hogy akár 50-60Celsius is lehet a szabályzó....
Lehet mégis az lesz, hogy veszek tőle egyet.....Nem akarom az új (legújabb) aksim is kukába dobni.....Bár mondom...rossz értéket nem mutatott a multiméter....