Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom a Bosch vagy a Hella gyárt ilyet is, akárcsak a reléket
Így néz ki
Ha ez egy sima dióda, akkor egy mikroelektronikai "bótban" lehet vadászni! Vagy tán nem? Esetleg érdeklődjétek meg a Mecsekit. Ő elektromérnök.
Igazából megvan a másik fül darabja és meg fogom hegeszteni. Inkább azért csináltam, mert teljesen felesleges oda az a két illesztésihézag :) Így összecsavarozva egy darabban le tudtam szedni. Persze a lámpa és indexek miatt majd ki kell szedjem az alsó összekötőt, de így szebb.
A fejidomot is egy darabból fogom megcsinálni, mert minnél több helyen csavarozom-illesztem, annál több helyen fog nyekeregni idővel :) (nomeg a fele fejidom hiányzik)
Egyáltalán jó lenne kimérne ,hogy tényleg ez a baja-e?Kicsit bonyolúltabb mint ahogy azt először gondoltam Bontóból megkellene próbálni eggyet szerezni, csak az is zsákbamacska, főleg ha nem is ez a baja.
Mennyit fizetsz rá az enyémre?
Jó megoldás és szépen megcsináltad.Az enyémnek is az a baja , hogy az egyik füle amit a csavar leszorít el van törve és nem fogja 100 % ossan de azért még nem akar szétesni.
ok!
Gyere el az árat majd megbeszéljük!
Nem , nem járt el felettük az idő . Ha megnézed az enyém még ennél is idősebb.Nem hibátlan , de korához képest szerintem nagyon jó állapotban.Az enyémen volt reg adó , műszaki meg miegymás és még így is olcsóbb volt.Természetesen nem azt mondom , hogy nem jó motort sikerült vennetek, és igazad van abban is , hogy fontos ha tudjátok az előéletét.Sok sikert hozzá!
Na én is kiszedtem!
Szerintem cseréljük el
Nem ide vág, de kicsit plasztikáztam a Viffert

Az alsó összekötő persze marad csavarozható, vagy sosem lehet majd indexet cserélni
igen nem kevés, ha az össze vissza tört lomokat, és a regdijazásra és szervizre váró társait nézzük. a mostani tulaj 3000 km ha ment vele, az előző meg a legutolsó csavar cseréjét is feljegyezte, az új tulaj meg inkább a lekövethető előéletnek hitt mint az óccó árnak, és nem tud szerelni és nem is akar, menni szeretne ezért is választotta ezt a típust. és kevesebbet eszik mint a 98-99 800-asok és a legkönnyebb vfr, gyesek szerint a legjobb csak eljárt felette az idő.
Hát 600 ezerért már lehetnek is rajta jó gumik .Csak arra akartam utalni , hogy biztos szép és jó állapotú de azért nem kevés pénz érte.
Sőt így nem is fog neked elindulni. Ha jól működik akkor csak az eggyik írányba kellene ,hogy vezessen az áramot, így akadályozná meg , hogy ha behúzod a kuplungot akkor világítson a visszajelző, de mivel eromlott így mindkét irányba vezeti
ez a vfr 750 is most cserélt gazdát, úgy vakarták elő a műhely sarkából a lomok alól, jó lánc, metzeler z6 jó gumik, riasztó,szerviz megvolt, polír felniszél elől hátul, sport dob+gyári, újszerű akku, így rátalált állapotban is küllőre indult. 600 000 pénz.
Kiszereltem a diódát most semmit sem mutat az üresjelzö.
Megtaláltad a motoron is a diódát?Megyek én is megnézem a kiegyenlítőtartály felett. Elmegyünk szegény Japókhoz a Vöröskeresztel aztán hátha találunk 2 db eldobva valahol.
Akkor jó csak azt mond meg honnan szerzünk új diódát?!
Most már értem mire gondoltál az oldaltámasszal kapcsolatban.Az enyém is úgy működik mint a tied.
Azt én se tudom , hogy hol van összeköttetésben , de szerintem nem is a diódánál hanem valahol máshol.Talán a gyújtás vezérlő elektronikában.Azt nem igazán értem hogy mit akartál írni ,de azt biztos tudod , hogy ha le van nyitva az oldal támasz (mivel én levettem a csatlakozót a kuplungkarról) így egyből leáll a motor ha úgy sebességbe rakom, ha nem lenne kiiktatva a kuplungkar kapcsolója akkor ,csak akkor állna le a motor ha kiakarom engedni a kuplungot úgy , hogy sebességbe és és le van nyitva az oldaltámasz. Azért hogy ne tudj elindulni lenyitott oldaltámasszal.
Melyik kijelzőre gondoltál?Az üresjelzőre vagy az oldalsztender viszajelzőjére?
Egyébként a rajzokat mindig úgy készítik hogy irányok szerint ahogy elhelyezkedik azt tükrözze a rajz szerinti elhelyezkedése is(elöl,hátul,középen,alul ,felül)!
Meg van a18-20.oldalon találod a leírásban.
A valóságban pedig a motornál a jobb oldalon a víz kiegyenlítő tartály felett!
Ezt a rajzot nem néztem pedig nekem is megvan. De ebből gondolod hogy a tank környékén lehet, mert ez a rajz szerintem semmit nem jelent az elhelyezéssel kapcsolatban, ez csak egy kapcsolási rajz, de azt nem mutatja meg , hogy hol található a dióda.
Közben arra jöttem rá hogy összeköttetésben van az oldaltámasszal,mert ha az ki van nyitva működik a kijelző,és kuplungolásnál sem világít(ahogy rendesen kéne)a visszajelző.
Viszont a rajzon nem találok kapcsolatot a kettő között
Itt találod,letöltöd,és az utolsó előtti oldalon van a 90'-93' kapcsolási rajz.Középen alul az ürest jelző kapcsoló,felül középen pedig a dióda.
http://www.manualedereparatie....