Hát én a 93 utánniakon a fejidom alatt, a jobb oldali kábelkötegben találtam meg(az ábrán).Persze a miénken lehet , hogy máshol van.Nem tudnád azt az ábrát nekem is megmutatni, mert olyat nem találtam ami nekünk kellene.
Szia!
Valahol felül a tank környékén lehet,mert az ábrán felül középen van.Egyik lába a blokkba az üres helyzet kapcsolóhoz megy,a másik a visszajelzőizzóhoz a harmadik az aksi köteg felé megy.Egyszóval elkerülhetetlen levenni a tankot és én gyanítom hogy a fejidomnál lévő vezetékkőtegeknél lesz valahol!
Csak idő kérdése és meglesz.
Írj ha van valami fejlemény,sok sikert!
ÁÁÁ én is megtaláltam.Csak az a baj , hogy ez a 93-as utániakra vonatkozik, de gondolom , hogy a 92-esen se lehet sokkal messzebb.Majd ha lesz egy kis időm akkor megkeresném a motoron és multiméterrel kimérném , hogy tényleg az e a rossz.Próba cseresznye
Üdv Hege!
Azt a kapcsolási rajzot hol találtad?a kézikönyvébe van?Mert akkor én is megnézném.Hátha megtudnánk oldani ezt a problé mát mert egy diódát kicserélni nem olyan nagy kunszt, csak megkéne találni.
A kapcsolási rajzon már megtaláltam "clutch diode" néven három vezeték megy bele de hogy hol található a motoron azt még nem tudom,de engem is érdekelne!
Jó időt holnapra is és jó motorozást!
Jaja a Pszh faxa volt meg az oldalkocsis géppityus vasak is.
Sry a fekete Duki nincsen sajna meg.
Nekem tetszett, jobb volt mint a tavalyi vagy az az azelőtti.
Azt viszont sajnáltam, hogy a Kawákra nem lehetett felülni....akkor meg minek hozzák ki őket? Szerettem volna egy új Z1000-re felülni.... A fehér 800-as Viffer qva szépen nézett ki, de érdekes, hogy az 1200-es megossza a közvéleményt a varacskos disznó külsejével, nekem minden estre bejön, jó lenne kipróbálni, hogy milyen érzés lehet az a sok lóerő V4-es nyomatékkal fűszerezve. Viszont megint ráébredtem a sportmotorok egyre kisebbek lesznek, az S1000RR bakkel elférne a hátsó zsebemben pedig 200LE . Úgy néztem ki rajta, mint a majom a köszörű kövön.
Ez nem igaz! Köszöntöm, sőt még beszéltem is az egyik kollégáddal, sőt még azt is megbeszéltem vele, hogy csüt vagy pénteken megyek hozzád időpontot kérni a nagyszervízre!
Szia a full fekete duki-ról nincs képed ami olyan V-max stílusban épült és egy videót is mutattak róla.Pont ott merült le a fényképezőm A katonai standnál a PSZH tetszett a legjobban
Én is gondoltam erre ,hogy valami érintkezési hiba lehet, de az az igazság ,hogy nem sok kedvem van ezért szétbontogatni az egészet. Majd ha egyszer nagyon ráérek .De hát most már inkább motorozni kellene nem szerelgetni.
Valahol felül a tank környékén lehet,mert az ábrán felül középen van.Egyik lába a blokkba az üres helyzet kapcsolóhoz megy,a másik a visszajelzőizzóhoz a harmadik az aksi köteg felé megy.Egyszóval elkerülhetetlen levenni a tankot és én gyanítom hogy a fejidomnál lévő vezetékkőtegeknél lesz valahol!
Csak idő kérdése és meglesz.
Írj ha van valami fejlemény,sok sikert!
Azt a kapcsolási rajzot hol találtad?a kézikönyvébe van?Mert akkor én is megnézném.Hátha megtudnánk oldani ezt a problé mát mert egy diódát kicserélni nem olyan nagy kunszt, csak megkéne találni.
Jó időt holnapra is és jó motorozást!
Sry a fekete Duki nincsen sajna meg.
Nekem tetszett, jobb volt mint a tavalyi vagy az az azelőtti.
Azt viszont sajnáltam, hogy a Kawákra nem lehetett felülni....akkor meg minek hozzák ki őket? Szerettem volna egy új Z1000-re felülni.... A fehér 800-as Viffer qva szépen nézett ki, de érdekes, hogy az 1200-es megossza a közvéleményt a varacskos disznó külsejével, nekem minden estre bejön, jó lenne kipróbálni, hogy milyen érzés lehet az a sok lóerő V4-es nyomatékkal fűszerezve. Viszont megint ráébredtem a sportmotorok egyre kisebbek lesznek, az S1000RR bakkel elférne a hátsó zsebemben pedig 200LE . Úgy néztem ki rajta, mint a majom a köszörű kövön.
Köszi az infót, de azt megtudnád mondani ,hogy ezt a diódát merre fele kellene keresnem a kötegben?