A motorról: ez a moci Bodajkon volt 3 éve, egy barátom gépe volt, sport gyújtás van rajta, új vezérműlánccal adta el, azóta ha jól tudom, nem sok km ment bele. nagyon megy. ahol az én 900 RR-em 240 et ért el, ez azon a távon 260-at, Velem!( 110kg , nagyon erős. Az ár relatív! én inkább vennék egy ilyen RR-t,( 919) mint 929-et, pedig Honda HŰ vagyok, de ez az ÉN véleményem!)
Szia nekem is volt feszabályzó problémám,szét is nyomta az aksimat de szerencsére garanciális volt és cserélték Elég sok hondát szereltek ilyen tipusú feszabályzóval és mindnél ez a gond.Sajnos sok esetben az aksi is megpusztul.
Állandó délelőttös vagyok, de most épp modellváltás van a cégünknél
(vegyetek sok-sok Sony cuccot, hogy megmaradjon a
munkahelyem Ez egy nem fizetett hírdetés volt... ),
így néha tovább kell bent maradnom , de biztos
találunk egy időpontot. Vagy ha jó idő lesz akkor kitolom a garázsból
és készíthetek fényképeket (nooormálist nem telefonos) is róla...
Nem nagy szám, lemegy a villa mellett oszt kész!
Majors!
Kérhetnék tőled egy szívességet?
Megnézhetném a fékcsöveket hogy van nálad a motoron megoldva, hol vezették el, stb..? Egyik délután átszaladnék hozzád, ha nem jelent problémát.
Az is sok! Ha csak 1 tizeddel több mint a megengedett szulfásodási határ, az új akksit is gatyára vágod 1 hónap alatt! Mindenképpen nézeds meg villamoságissal! 14,4V nál nem lehet több!
nekem a simson olyan,hogy babetta gyujtás van rajta ami elvileg 6 voltos, de mivel fesz szabájzó nincs rajta ,ezért alapjáraon kb 9 volt nyélen 18 voltot termel lemértem multiméterrel és a feszültséghez mérten tettem be ellenállást és igy mindne oké
A motorról: ez a moci Bodajkon volt 3 éve, egy barátom gépe volt, sport gyújtás van rajta, új vezérműlánccal adta el, azóta ha jól tudom, nem sok km ment bele. nagyon megy. ahol az én 900 RR-em 240 et ért el, ez azon a távon 260-at, Velem!( 110kg , nagyon erős. Az ár relatív! én inkább vennék egy ilyen RR-t,( 919) mint 929-et, pedig Honda HŰ vagyok, de ez az ÉN véleményem!)