Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Mi a különbség az európai és amerikai 954rr-eken?
A Honda szlogenje valahogy úgy hangzik, hogy gyors versenymotort a pályára kell építeni /tudomásom szerint ott nem nagyon maradnak el powerban! / , a közútra bárki álltal használható és terelhető, hosszú élettartamú moccot kell gyártani.
Hmmm! ...fincsi!
Szép motorod volt.
Nincs ebből vita,értettük mire gondoltál
Van itt a Sportmotoron elég vitatkozó hülye,legalább mi nelegyünk azok.
Motor oszt jóvan,csak az a lényeg,hogy guruljon,a többi nem számít.
Csak gondoltam megosztom veletek az exemet. Nem voltam mindíg R1 fan.
Ne vagyok áruló annyira Csak én elmondtam az én szemszögemből a dolgokat persze tudja mindenki hogy gyengébbek a kortársaiknál de a 2001-2004 az nem 1 kortárs Na mind én nem akaratot akartam formálni hanem véleményt nyílvánítottam persze kinek a papné, kinek a lánya
Srácok!
Egy áruló van a soraink között Mr.Rf személyében!
Azonnal mondjon le!
Egyébként ezt mindenki tudja,hogy a Cbr-ek egy hajszállal gyengébbek a vetéjtársaiktól
De nekem mégis ezek jönnek be a legjobban.
Egyébként mindenki azt vesz amit akar,mindenkinek más az izlése,és ez így a jó
Remélem maradt a sor 4 hang és nem V2!
nah itt 1 kép hogy mutat az sv dobbal a motor
vidi is miny fenn lesz a vidik közt nézzétek meg
Ja és 1 teszten keréken stock állapotban 2 lóerővel volt gyengébb a 2004-es 1000rr-től hoppá ennyit az 1000rr-ről pedig az 1 K1 gsxr-volt ja és nyomatékban lealázta CSak ennyit akartam még hozzá fűzni
Lehet durván hangzik itt ,de én annyi pénzből amennyit el kérnek 1 954-esért én GSXR1000-ert vennék és ne jöjjön nekem senki azzal hogy az Suzuki, igenis strapa bíróak azok is sőt hamarabb leadják a nyomatékot és Lóerót is mint bármelyik motor és persze lehet agyon vágottat is venni de a Hondából is ez gazda függő
Helló várjuk a tananyagot
felszereltem a gyári sv dobot komoly letteste teszek fel képet meg lehet vidit is
Na örülök csak nem jelezted ezért gondolkodtam rajta hogy tán van valami problem a tácsával
Szerintem annak elég magas az ára nem ér már anyit.Típus hibái nem nagyon vannak csak 1 kerekező tulajok érdemes a 2-fokozatot próbálgatni a kormány csapágy és ezeken a gépeken kötelező a kormány teló Amúgy örök életűek ha nincsenek bántva
Szia! Nemcsodálom,hogy beleszerettél a 954-be gyönyörű motor
SteveG a 2281-es hozzászólásban rakott fel egy eladó 954-et,és igen jó dolgokat írt róla az állapotát tekintve. Nem tünik zsákbamacskának.
Ha gondolod nézd meg azt is!
Sziasztok srácok! A helyzet az, hogy beleszerettem a cbr 954-be és már ki is néztem 1-2-t, de az interneten vajnyi kevés a leírás erről a motorról, ezért lenne szükségem a tanácsotokra! Mire figyeljek vásárláskor, van esetleg típushibája, vagy felejtsem el ezt a típust! segítségeteket előre is köszönöm!
értem....
köszi a választ!
Hy
Én úgy tapasztaltam,ha egy motor ránézésre rendben van,magyarul látszik hogy van gazdája,akkor nemnagyon szoktak kötöszködni a műszakin.
Persze azért megnézik a gumik állapotát,a fékbetétek vastagságát,megmérik a fékhatást, ellenőrzik a világító,jelző berendezéseket,kormány lógást megvizsgálják. Röviden ennyi.
Hi van 1 fasza micron karbon dob olcsó ért a hirdetések közt 900rr-re:http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Na meg kérdezted a leömlőket
Üdv!

műszakivizsgán miket néznek,mibe szoktak belekötni?
Nekem is 180 as van rajta. Sokkal könnyebben le lehet húzni kanyarban mint 190-essel.
4 db fém fékcső 12 pénz, ha csak a 2 hosszú kell, akkor egy tizes. Este tudok képet felrakni.