Azt igen, hogy csere lesz a következő szezonra , de azt nem, hogy ilyen hibát generál! ...de így csak a betervezett költségvetést kell követnem, nem pedig újat készíteni.
Köszi a segítséget , de nem nyugodtam bele, hogy mi lehet a baj. Elmentem egy jó Cimborámhoz és kölcsönkértem a mocija aksiját. Gyors haza, így még nem volt meghajtva az asszony bringája , és bele az én aksim helyére. Ha nincs felkapcsolva a világítás, akkor 15,6V, ha fel van kapcsolva akkor 14,6V-ot mérek.
Ahogy írtad is, annál a feszkónál ki kellene,hogy csapja az izzókat. Aksi kuka és a szezon elején meglepem a mocit egy újjal!
Nemtudom hogy a műszer,vagy a feszszabályzó hibájából van ilyen magas érték.
Minden esetre a 900 cbr tipusbetegsége a gyenge szabályzó,
az előző Cbr-emnél már jártam úgy,hogy szétdurrant az aksim miadta,mert túltöltötte.
Én raktam rá egy kis hűtőventilátort,hogy ne melegedjen túl.
Mondjuk most biztos nem az volt a gond,hogy melege volt
Mindenesetre megéri rárakni,hogy nyáron ne legyen gond vele
Az nagyon sok. Nem vagyok egy nagy szaki, de ragadt rám valami korábban a témával kapcsolatban 14,4 V a felső határ, ez felett káros az akkumulátorra, (6 cella, 2,4 Volt cellánként) szulfátosodik és forrni fog, a legrosszabb esetben fel is robbanhat. Egy lehetőség van, hogy a műszerrel nem egyen áramot mértél, hanem váltó áramra volt kapcsolva, így amit mutatott az nem valós. Ha egyenáramot mértél, és a mérés, illetve a műszer is jó, akkor mindenképpen a fesszabályzó körül keresd a hibát. Ha nem égtek ki az izzók mostanában nehezen tudom elképzelni hogy az valóban annyi lenne, szinte 100% hogy akkor az izzókat kinyomja.
19.6 az télleg elég soknak tűnik,én igy simán szoktam megmérni ahogy aszobába áll,hogy mit mutat, olyan 12.9 körül szokott,monnyuk terheletlenül, ugy hogy motorba van, ahogy te ugy még nem mértem ha megközelebb beinditom megmérem már én is
Sziasztok!
Beindítottam a vasat egy kis téli járatásra és csak úgy kíváncsiságból , míg melegedett, rámértem az aksinál, hogy mennyi a feszkó. Hát megdöbbenve láttam, hogy 19.6V-ot mutat a műszer . Most az aksi annyira rossz, hogy zabálja az ampereket , vagy a feszszabályzóm ment tönkre? Esetleg valami tapasztalat ilyen téren?
Szerintem ha rossz lenne a kipu szeleped ill. a vezérlése,
akkor ezt érzékelné az elektronika is és az FI lámpád felvillanna...
A 929 egy sport motor, elvileg 8-9000-res fordulattól kellene használni...
Nézesd meg egy(hozzáértő) szerelővel!
Szia!
A srácok úgygondolják, hogy van, csak épp a leltár közepén vagyunk és borzalmas a zűrzavar. Ha érdekel, akkor hétfőn előkeressük, 4000,- fFt a pár.
Üdv: Andi
Sziasztok 929em van és olyan problémám 8-9ezernél ránt a motor úgy hallottam a kipufogószelep vezérlő lehet !Veletek fordult már elő ilyen?És ha kiiktatom akkor mi lesz?
nah ,elkészült a gép teljesen;) öszeraktam fullra,átnéztem h midnen okésan van e,letakaritottam,csak épp haza nem tuttam hozni, me nállunk vagy 5-6 centi hó van már... szimoval monnyuk nyomattam,az utakon is áll a hó, jól lehetett supermotozni
Jó itt a szám ezen érdeklődj:06205224399 nem tom menyiért adná légyszi majd szólj már hogy menyiért is de ha nem jutsz dülőre akkor lehet tudok váltót.
Ahogy írtad is, annál a feszkónál ki kellene,hogy csapja az izzókat. Aksi kuka és a szezon elején meglepem a mocit egy újjal!
Minden esetre a 900 cbr tipusbetegsége a gyenge szabályzó,
az előző Cbr-emnél már jártam úgy,hogy szétdurrant az aksim miadta,mert túltöltötte.
Én raktam rá egy kis hűtőventilátort,hogy ne melegedjen túl.
Mondjuk most biztos nem az volt a gond,hogy melege volt
Mindenesetre megéri rárakni,hogy nyáron ne legyen gond vele
Beindítottam a vasat egy kis téli járatásra és csak úgy kíváncsiságból , míg melegedett, rámértem az aksinál, hogy mennyi a feszkó. Hát megdöbbenve láttam, hogy 19.6V-ot mutat a műszer . Most az aksi annyira rossz, hogy zabálja az ampereket , vagy a feszszabályzóm ment tönkre? Esetleg valami tapasztalat ilyen téren?
Nem vitték el a hiénák?
Biztos jólfog mutatni
Rakhatnál majd fel róla képet
Úgyhogy se szerelés,se motorozás
mizu ?
tegnap motoroztam kicsit hazahoztam apámtól a motort, nem mentem sokat,kb 2 km et ,de azé jó volt
nagyon elvonási tünetek vannak
akkor ezt érzékelné az elektronika is és az FI lámpád felvillanna...
A 929 egy sport motor, elvileg 8-9000-res fordulattól kellene használni...
Nézesd meg egy(hozzáértő) szerelővel!
Hétfőn majd visszatérünk rá.
A srácok úgygondolják, hogy van, csak épp a leltár közepén vagyunk és borzalmas a zűrzavar. Ha érdekel, akkor hétfőn előkeressük, 4000,- fFt a pár.
Üdv: Andi