jah amit tudsz, azt csinálj emg itthon ezzel én is igy vok,hogy amitén megtudok csinálni azt megcsinálom,1 azért mer nem állok ugy anyagliag ,hogy töbezres órabért fizessek vmi márkaszervizben hogy kicsavarjanak pár csavart a motoromon és kicseréljék az olajat vagya teloszimeringet vagy a gumikat.. a másik meg ,hogy én szeretem szerelgetni a motoromat, szeretem tudni h mi van alattam,és igy tudom h mi és hogy került bele,és tudom h amit akartam kicseréltem olyanra amienre én akartam..és akkor csak nyugottabb az ember
Nekem még ezzel a megoldással+DOT 5.1-es olajjal+Nissin betétekkel
nem volt gond soha(a+súlyom ellenére sem). Engem már tavaly
elért a 'világgazdasági válság' és a Nissin-ből Ferrodó lett!
De eddíg remekül vizsgázott! A ringezéshez versenyidomot azért
szerezz be, mert mint tudjuk "a korsó addíg jár a kútra...".
Én is így jártam anno. Fém fékcsővel + 5.1-es olajjal tuti lesz.
SteveG, szerintem nem lenne egyszerű megoldani az elektromos témát, plusz még rendes helye sincs a 929-en mivel az 1000RR-en benyúlik a műanyag tankborítás alá.
Én 50ért vettem az enyémre és tökéletesen műxik......
"...és valami olyat mondott, hogy ez csak akkor keményedik ha terhelés van rajta,
amúgy meg könnyen fordítható a kormány..." Miért a többi teló nem ezen az elven működik?
Most gonosz leszek: Dodorékat nem "szponzorálja" a Corsaro?
Jaja. Megnézem hogy mennyiért csinálnának 2x 60 cm-est. Ez a megoldás tetszik nekem ahogy a tiéden van. Fönt voltam a Ringem a nyáron, és marhára tetszik, remélem sikerül idén feljutni, de a fékem elment mint a pinty, pedig vadi friss olajjal mentem fel, aztán felpuhult, majd másnapra megbarnult az olaj.
Már így vettem! Te pedíg szerintem ne vedd meg a 70cm-est,
mert mint írtam az enyém is lehetne még rövidebb!
Nem fogod tudni normálisan elvezetni a csöveket...
Nem annyira vágom a kormány lengéscsillapítókat, de mikor Dodorékkal (motoros oktatáson voltam náluk ) beszélgettük ezt a témát ő a HyperPro kormány lengéscsillapítókat nagyon dicsérte, ő is azt használ, és valami olyat mondott hogy ez csak akkor keményedik ha terhelés van rajta, amúgy meg könnyen fordítható a kormány. Úgy mondom ezt hogy nekem bármit bemesélhettek ezzel kapcs. mert nem vágom a témát, nem volt még kormány lengéscsillapítóm.
ÓÓÓ köszönöm szépen! Ez nincs nagyon túlbonyolítva, azt hittem itt is úgy van hogy egy fékcső megy az elosztóba, és onnan 2 rövidebb, de így egyszerűbbnek tűnik. 2 db-ot akarnak adni ami 70 cm hosszúak, hát nem is tudom, mi a picsát csináljak még plussz 10 cm-el...? Te csináltattad rá, vagy igy került már hozzád?
Szerintem olcsóbban;biztonságosabban(tuti működik) kijössz ha veszel egy Öhlins-t ~130-ért.
És nem lesz rá gondod soha. De válaszom az eredeti kérdésedre: Az 1000RR elektromos
kormánylengéscsillapítója sebesség függvényében szabályozza az csillapítást.
Tehát kell min. 1adat (a sebesség) ami alapján működik. Ezt nem tudom honnan lehetne leszedni!?!
És a felszerelésénél is adódhatnak problémák az esetleges kialakításbeli különbségekből. http://totalcar.index.hu/total...
Nekem nem a gyári alapján készült a fékcső. Mérőszalaggal meg mérve 60-60cm.
A motort és a mellékelt képet elnézve 1-1.5cm-el lehetett volna rövidebb is!
Annyit akartam még variálni, hogy kapható egy légtelenítővel ellátott csavar is amelyet
a következő fékolajcserénél majd beszerelek, így könnyebben tudom majd légteleníteni...
Srácok.Az 1000RR elektromos kormánylengéscsillapítóját valahogy fel lehet varázsolni a 929-re?Vagy kell hozzá valami + elektronika?Ha valaki tud segítsen
Uh sajnálom Haver meg úgy járt,hogy tavaly a Repsol 1000-én cseréltek hátsót és szétbaszták a zsír új Corsa gumilyát és lebaszták a felnijét is.Amikor észrevette,hogy mi történt,mivel eresztett a kerék,visszavitte.Ők azt mondták,hogy biztos Ő buherálta meg Na ezekről a szakikról sincs jó véleményem.Jól össze kéne verni őket
A gumicseréről jut eszembe...
Nyáron járt le a motoromról a műszaki,és gumikat kellett cserélni rajta.
Találtam is egy címet tőlünk 40-km-re,elég jó gumikat árult a "szaki"
Gondoltam akkor nemveszem ki a kerekeket,hanem összekötöm a kellemest a hasznossal, elmotorozok és majd ő kiszereli a kerekeket. Eléggé időhiányban voltam,épp hogy odaértem hozzá zárásig.
Olyan jól sikerült megcsinálnia,hogy mire hazaértem elkopott elől az egyik oldali fékbetétem mert rosszul ütötte vissza a barom a tengelyt,és pár miliméterrel jobbra került a kerék. Éreztem én hogy nemstimmel valami,de hát nemtudtam mit csinálni,visszamenni nemtudtam mert már addigra bezárt,csak hazakellett jönnöm valahogy.
Pedig motorszereléssel is foglalkozik...
Kíváncsi lennék rá,hogy ha szétszed egy blokkot,annak mi lesz a vége,ha még egy kerékcserét sem tud megcsinálni.
Onnan jutott eszembe ez a történet hogy irtad Fireball,hogy szeded szét a géped.
Ezután fogadtam meg,hogy amit megtudok rajta csinálni,inkább megcsinálom magamnak.
Mert Te mázlista és Ebay specialista vagy!
nem volt gond soha(a+súlyom ellenére sem). Engem már tavaly
elért a 'világgazdasági válság' és a Nissin-ből Ferrodó lett!
De eddíg remekül vizsgázott! A ringezéshez versenyidomot azért
szerezz be, mert mint tudjuk "a korsó addíg jár a kútra...".
SteveG, szerintem nem lenne egyszerű megoldani az elektromos témát, plusz még rendes helye sincs a 929-en mivel az 1000RR-en benyúlik a műanyag tankborítás alá.
Én 50ért vettem az enyémre és tökéletesen műxik......
amúgy meg könnyen fordítható a kormány..." Miért a többi teló nem ezen az elven működik?
Most gonosz leszek: Dodorékat nem "szponzorálja" a Corsaro?
mert mint írtam az enyém is lehetne még rövidebb!
Nem fogod tudni normálisan elvezetni a csöveket...
És nem lesz rá gondod soha. De válaszom az eredeti kérdésedre: Az 1000RR elektromos
kormánylengéscsillapítója sebesség függvényében szabályozza az csillapítást.
Tehát kell min. 1adat (a sebesség) ami alapján működik. Ezt nem tudom honnan lehetne leszedni!?!
És a felszerelésénél is adódhatnak problémák az esetleges kialakításbeli különbségekből.
http://totalcar.index.hu/total...
Bátor vagy ha belekezdel...
A motort és a mellékelt képet elnézve 1-1.5cm-el lehetett volna rövidebb is!
Annyit akartam még variálni, hogy kapható egy légtelenítővel ellátott csavar is amelyet
a következő fékolajcserénél majd beszerelek, így könnyebben tudom majd légteleníteni...
Ahogy mondod,jól megverni őket,utána meg a motor után kötni,és meghúzatni őket,had kopjon a pofájukról a bőr
Nyáron járt le a motoromról a műszaki,és gumikat kellett cserélni rajta.
Találtam is egy címet tőlünk 40-km-re,elég jó gumikat árult a "szaki"
Gondoltam akkor nemveszem ki a kerekeket,hanem összekötöm a kellemest a hasznossal, elmotorozok és majd ő kiszereli a kerekeket. Eléggé időhiányban voltam,épp hogy odaértem hozzá zárásig.
Olyan jól sikerült megcsinálnia,hogy mire hazaértem elkopott elől az egyik oldali fékbetétem mert rosszul ütötte vissza a barom a tengelyt,és pár miliméterrel jobbra került a kerék. Éreztem én hogy nemstimmel valami,de hát nemtudtam mit csinálni,visszamenni nemtudtam mert már addigra bezárt,csak hazakellett jönnöm valahogy.
Pedig motorszereléssel is foglalkozik...
Kíváncsi lennék rá,hogy ha szétszed egy blokkot,annak mi lesz a vége,ha még egy kerékcserét sem tud megcsinálni.
Onnan jutott eszembe ez a történet hogy irtad Fireball,hogy szeded szét a géped.
Ezután fogadtam meg,hogy amit megtudok rajta csinálni,inkább megcsinálom magamnak.