Sok variáció nincs ugyan a16"miatt de ha van tapasztalat az azért nem egy hátrány .A hátsó is cserélem de ott marad a michlen pilot road 2 .Az én tudásomat mindegyik gumi egyébként kiszolgálja.Köszönöm a segítséged.
Igaz hogy nem pályázok,meg nem is keresem közúton a határait,de nem jött még eddig zavarba a cirka 3e km alatt,az biztos hogy hátra nem veszek többet Metzeler Z8 interact ot :-D szerintem jó gumi lesz ez, már csak az élettartam a kérdés
A Honda CBR 900RR karburátor csatlakozó gumicsonk a varrás (pontosabban a gyári vulkanizálás mentés) elrepedt.
Mivel lehet erősen és tartósan megragasztani?
Szép napot Neked is motoros!
Gondolom , hogy a lengő gázoszlop fordulatra hangolt szívó-hatása miatt, bár én eddig nem foglalkoztam vele. Viszont aki kíváncsi az alapra az fújjon bele egy , teszem azt 3 méter hosszú 20 mm körüli átmérőjű műanyag csőbe úgy hogy a fújást hirtelen abbahagyja. És tapasztalni fogja.
Csak, h kicsit visszatérjünk ehhez is.
Tudom, h nem mondtad. Azt általánosságba írtam, amit már több embertől hallottam. Persze, h nem tudom alátámasztani, bár ha állod a méréseket, szerzek egy dobot, amit ketté lehet vágni.
Igen, vágtam már ketté dobot. Nem is 1et. Én éreztem, alacsony tartományban egy teljesítmény lyuk lett benne, felső tartományban meg mintha jobban ment volna(de sztem ez csak a hanghatásnak volt köszönhető beképzelés).
Ez ennél kicsit bonyolultabb. Majd ha összefutsz a Joe-val Atixnál, kérdezd meg tőle, h miért kell kiszámolni egy kipufogó rendszer hosszát pontosan.
Hát nálam egybe van a végdobbal az exup, úgyhogy ment rá a sport dob és ennyi......katalizátor meg minden egyéb benne van!
Emlékszem, mikor ment műszakira vissza lett rakva a gyári és nem teljesen nyitott állapotban volt, majdnem egy literrel többet evett úgy a gép,mondjuk mást nem vettem észre.......ja de, hogy nem volt semmi hangja :XD
919-hez (1999) keresnék komplett hengerfejet szelepekkel, a vezérlés nem szükséges, ha valaki tudna elfogadható áron, igazándiból az egyik leömlő csavarnál tört ki az öntvény, valószínű hogy javítható is, de ha találok elfogadható áron akkor inkább cserélem.
Gondolom ki van véve vagy full nyitott állásba van rögzítve. Ha mindig zárva lenne az akkor úgy ott is szar lenne. Ha mindig nyitva van, akkor nem annyira gáz, de alul biztos dobna rajta a program. Nekem az sc59-en alsó tartományban, ahol elvileg még zárva van normál esetben kiiktatás (meg katalizátor és középdob kiiktatás is volt) után iszonyat sokat kellett módosítani a gyári programon, 30% körüli plusz benzinmennyiséget is kért helyenként, h ideális legyen. Szóval megy progi nélkül is, de progizva sokkal jobb. Lent! Fent, ahol amúgy is nyitva lenne, ott nem számít.
A 954 exup szelepe sokkal bonyolultabban működik, így annál nagyobb gáz, ha nem működik rendesen vagy egyik állásba van rögzítve a 3-ból.
Bontottat kell venni 1-2e-ér. Nem sűrűn megy tönkre. Nem hiszem (én még nem láttam) h ebből kapni utángyártottat. A gyári új tuti nem 6e szóval azt az árat én sem értem az új szabályzóra, de bontottat lehet szerezni könnyen. De tényleg meg kell mérni h ugyan akkora nyomást csinál-e mert ha lényeges eltérés van, akkor megváltozik a befecskendezés mennyisége.
Mivel lehet erősen és tartósan megragasztani?
Gondolom , hogy a lengő gázoszlop fordulatra hangolt szívó-hatása miatt, bár én eddig nem foglalkoztam vele. Viszont aki kíváncsi az alapra az fújjon bele egy , teszem azt 3 méter hosszú 20 mm körüli átmérőjű műanyag csőbe úgy hogy a fújást hirtelen abbahagyja. És tapasztalni fogja.
Tudom, h nem mondtad. Azt általánosságba írtam, amit már több embertől hallottam. Persze, h nem tudom alátámasztani, bár ha állod a méréseket, szerzek egy dobot, amit ketté lehet vágni.
Igen, vágtam már ketté dobot. Nem is 1et. Én éreztem, alacsony tartományban egy teljesítmény lyuk lett benne, felső tartományban meg mintha jobban ment volna(de sztem ez csak a hanghatásnak volt köszönhető beképzelés).
Ez ennél kicsit bonyolultabb. Majd ha összefutsz a Joe-val Atixnál, kérdezd meg tőle, h miért kell kiszámolni egy kipufogó rendszer hosszát pontosan.
Csináld meg egy gyárin, én nézd meg az eredményt. Alacsony tartományban használhatatlan lesz a motor.
http://www.ebay.co.uk/itm/HOND...
Emlékszem, mikor ment műszakira vissza lett rakva a gyári és nem teljesen nyitott állapotban volt, majdnem egy literrel többet evett úgy a gép,mondjuk mást nem vettem észre.......ja de, hogy nem volt semmi hangja :XD
919-hez (1999) keresnék komplett hengerfejet szelepekkel, a vezérlés nem szükséges, ha valaki tudna elfogadható áron, igazándiból az egyik leömlő csavarnál tört ki az öntvény, valószínű hogy javítható is, de ha találok elfogadható áron akkor inkább cserélem.
A 954 exup szelepe sokkal bonyolultabban működik, így annál nagyobb gáz, ha nem működik rendesen vagy egyik állásba van rögzítve a 3-ból.
Pc meg nincs...