Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet nem volt rossz üzlet, de én azonnal kettévágnám. Sztem nem szép az ikyen hatalmas dob. 10-15 centivel legalább lerövidíteném. Anno leo vince dobommal csináltam. Szegecsek lefúr, szétszed, palást rövidebbre vág, összeszegecsel, kész.:)
Jó cucc a hangja milyen ?
Sikerult elcserélnem a repedt fazék gp dobot...nem volt rossz uzlet szerintem.
Jó kép!:)
Késő délután gondoltam gurulok egy keveset, annyira jó idő volt. Pont összefutottam egy tipustárssal, aki szintén egy márkatárssal motorozott ill épp fotózkodtak háttérben a Balcsival. Elkísértem egy rövid szakaszon őket, aztán hazagurultam.
Az azért érdekes, ha ugyan olyan motornak más a magassága és a gumi méret azonos. Azt a 3szöget nézzétek meg amit írt Józsi, rugóelőfeszítést is. De sok gazdás motornál bármi lehet.
Azt azért érdemes megnézni,hogy az összekötő háromszög jól van-e belerakva.Nálunk is rosszúl sikerült visszatenni blokkcsere után.Van egy nyíl rajta aminek előre kell néznie!
Mindegy mostmár rendben van....teljesen más nem is tudom hogy birtam eddig menni vele
De legalabb abban is biztos lehetsz, hogy mostmar a motor eleje az utolso csavarig rendbe van rakva
Az nem ártott hogy átnéztétek a motort, de most legalább megtanultad, hogy a blokkot, vagyis a számlát el kell tenni!! Az sem baj, hogy megoldottad a gondot mielőtt széjjel rázta volna az elejét a motornak!!
Ez a 60 km szakado esobe azert nem hianyzott
Sajnos a számla mar nincs meg...az bosszant ,hogy a kormanycsapagy cserétől,a teloszár kiszedésig mindent megcsináltunk,mert a fene gondolta volna,hogy egy új gumi szar főleg ugy hogy a centír gép sem mutatott semmi bibit.A lenyeg hogy mostmar fasza lett:)Ja amugy made in malajzia volt a gumi.
Nem lehet kicseréltetni garanciában a hibásat?!
És Te így elázva közlekedtél a gépjárműveddel??! Örülök, hogy kiderült mi a baj! Az a gumi nem kínai merő véletlenségből?!
Na most értem haza a gumistól szarrá ázva....megoldodott a probléma.Az a helyzet ,hogy a gumi a helyén volt...hála istennek a műhelyben rengeteg használt első gumi volt,és felraktunk egy michelin pilot power 2ct gumit amivel teljesen megszunt a rázás remegés!Sohatobbet Conti gumi az biztos ,mert ennyire még nem szopatott be semmi mint az.Na mindegy öröm van fasza a gép végre!
eggyik cimbinek is 954 ese van és neki lentebb van a segge mint pl az én gépemé és fentebb akrnánk neki emelni
de elötte felirok h van e neki menete folyamata. ezért lenne az emelés :)
Itt békés megyében még o idő van egyenlore kapom össze magam és megyek.
Hat ez a "remelem holnap nem szakad az eso" nem jott be... en reggel kutyasetaltatas kozben aztan borig
hat razni raz rendesen.....pedig szoktam neki kenni a szajat néha,de holnap ovatos leszek Ne is mondj ilyet az durva lenne
Nem eső lesz az csak víz!! De mondom roppant óvatos legyél, mert nincs a helyén a gumi! Mi van, ha hirtelen leereszt?!
Na igen ez az....meg jo hogy felhivtam ezt gumis srácot.Azt mo dja helyre lehet ugrasztani...jol be kell kenni azzal a szappannal aztán beletenni vagy 4 bart,hogy a helyere ugorjon.Remélem holnap nem.szakad az eso mert akkor beszopom.
Keresd a lét , mert lehet új gumi lesz, vagy ezt a mostanit kell rendesen a helyére ugrasztani!!
Basszus!!! Megnéztem a motorjaimon az óvszereket! Mindegyiken ott van az az ominózus csík. Még a Simsonon is!!! Nem kente meg a gumis, hogy a helyére csússzon a gumi??!! Van egy olyan sandám , hogy valami roppant mód el lett asszva annál a gumiszerelésnél.
Óvatosan közlekedj vele!!!
Már melozok sajnos ...