Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze megértelek!Mondom én is ilyen farokidom matricát akartam mint a tied ,mert nagyon bejön,csak előre gondolkozom ha majd valamikor el akarom adni akkor hátha valamivel többet ér a gyári kinézet.
Na akkor egy gyárias 96-os, mint kellék egy esküvői fotózáson:
Igen, annak is van értéke, ha minden full gyári. De sztem ha jobban tetszik máshogy, akkor miért ne? Bennem is megfordult, h szerezni fekete tankot, ha már 03-as a gép, meg a többi része, de nekem így kicsit jobban tetszik, úgy is jó lenne, de nem ér nekem annyit.
Koszonom a tanacsaitokat! Keresek valami modernebb vasat.
egyebkent en is fel akartam tenni ezt a matricat hatulra mert nagxon tetszik,csak maradtam annál hogy inkább gyári legyen:)Annyi ,hogy az usa modllen vsn hatul a fekete matrica 954 rr felirattal,és elöl a fireblade matrica helyett,cbr felirat van.Egyébként nagyon jo az összkép!
Hja, kicsit ilyen kevert a történet, de nekem ez a farok jobban tetszik a sima pirosnál, változatosabb meg a 954rr felirat is bejövősebb a sima cbr feliratnál. A piros tankot is szeretem, fej és oldalidomban meg a fekete fejűek jobban tetszenek (2003), szóval nekem ez így pont tökéletes.:)
Nemtom, h amcsi vagy nem amcsi, ezt nemtom honnan lehet megállapítani róla. Vki tudja? Azon nincs fireblade matrica vagy miért írtad?
Nekem bejön ez a dob.
ejj de kurvajol nezett ki rajta nagyon tetszett
Én a gyári rendszerre tettem fel ott érezhető volt.
Tetszik,csak ezt a fura mintát a paláston nem birnám megszokni.A tied usa modell vagy europai?Latom a farokidom usa modell,de az elején fireblade matrica van.Meg a tank az piros mi t a 2002-es modellen.
Nyilván lehet azzal is pályázni, lehet bele 17-es kereket rakni előre, de sztem is elavult, "nehéz", idézőjelben, mert igazából nem nehezebb ez sem lényegében egy új ezresnél, csak nehezebbnek érződik, gondolom a súlypont meg geometriája miatt, nehezebben kezelhető, terelhető. Nemtom mit jelent számodra az olcsó, 2-300ezerér mondjuk nem kapsz normális pályamototnak valót, ennyiért vannak néha régebbi pályára alakított cbr 600 f3-asok, de én inkább 4-600ezer között keresgélnék, k4/k5 gsxr 600 pl szokott lenni és az már klasszisokkal jobb erre a célra, inkább ilyet keresnék. Az erő ne legyen sztem igazán szempont, 100Le felett már szórakozásra bőven elég.
600rr-t nem emlékszem h láttam-e már ilyen olcsón. Mindenképpen 2000, de inkább 2003 utáni gépeket keresnék a helyedben.
www.seppes.com/Motorcycles/Tra...
Kb 25cm a palást és még 5 a vége. Összesen durván 30cm a dob teljes hossza. Nincs nyomatékhiányom.
Pont ma csináltam szép napsütésben a kertben pár képet.
Szerintem pályázni nem jó a 2000 előtti 900RR. Baromi nagy darab és nehézkes a kezelése. Én inkább 600RR-t ajánlom.
Most lemértem kivancsiságbol 45cm a palásthossz a yoshinál ,és 51 az akránál.Neked a two bro mekkora?
Kene nekem egy olcso palyamotor. Neztem a neten, a 900RR olcso es bitangul megy, hiaba csak 130LE.

Ami viszont elbizonytalanit, az a 16"-os elso kerek, meg a futomuve

Erdemes vele foglalkozni vagy tul elavult es oreg hozza es inkabb (egy 5x ennyibe kerulo) 2003 utani CBR-rel foglalkozzak?

Szoval a kerdes, hogy amator palyagepnek jo vagy jobb lenne egy modernebb?
A gumi a helyén volt azt mondták a gumisnál....viszont valszinű hibás volt.
Felső tartományban nem is szerintem se,mármint ott a gp dobbal se bolt baj,de érezhetően nem volt olyan rugalmas a motor,nekem meg az tetszik benne ,hogy jo nyomatekos.Ezt akkor vettem eszre igazábol mikor visszaraktam az akrát,és 4ik 5ik 6ik-ban kis fordulatrol sokkal jobban tolt a motor.
Hja, más. Érdekes, haver totál lerövidítette a 2007-es rr-jén a kipuffrendszert. Annak az ülés alatt van ugyebár gyárilag. Ő kivezette egy picike dobbal oda alulra, mint a 08 utániaknál, mert neki így tetszik, de az az S kanyar nincs benne neki, mint az újabbaknál, h hosszabb legyen a rendszer. Felprogiztatta, és érdekes, qrva jó teljesítménye van a motornak, baromi széles lapos nyomatékgörbe, nagy power csúcsban is. Sokkal erősebb egy kopp gyárinál. Pedig az említett "komoly számításokat" úgy picsánrúgta, mint annak a rendje! Ha levágsz a hátsó dobból 20 centit az kb. lópikulát nem változtat a dolgokon.
Nem mondtam h a hangtól jobban megy! Ez is csak egy vélemény, amit sztem nem tudsz alátámasztani konkrét méréssel. Vágtál már ketté dobot? Én igen. És az égvilágon semmilyen különbséget nem éreztem és a szélessávú lambda se mutatott szembetűnő különbséget. Sztem meg csak a hang miatt olyan irgalmatlan nagyok ezek a dobok, h ne üvöltsön, mint állat, ellenben bután néz ki minden ilyen hatalmas dob. Sztem.
Előtte:
higany4819.fw.hu/kepek/motoros%20kepek/gsxr750k5/index_elemei/image002.jpg
Utána (idom ki lett cserélve közben):
higany4819.fw.hu/kepek/motoros%20kepek/gsxr750k5/index_elemei/image026.jpg
De lesz. Szted véletlenül olyan hossz mint amilyen?
Ezt komoly számításokkal számolják ki, h milyen hosszúnak kell lennie egy kipufogórendszernek dobbal...
A hangosabb dolog miatt azt hiszed, h jobban megy, pedig szarabbul...
Ott a pont. Ezért nem kell vagdalni a dobokat.
Jól néz ki!
Ezért néztem én, h a felni peremnél nem stimmel. Ha ott nem megy oda, akkor nem áll meg benne a levegő sem.
A Conti meg sajna az utóbbi időben elég szar lett.
Nem hiszem h teljesítményben lenne lényeges, érezhető különbség, ha megfeleznéd a dob méretét. Csak hangosabb lenne.
Nem néz ki rosszul szerintem,bár nekem is a kis repedtfazékkal jobban tetszett,de az a baj,hogy nagyon buta lesz alul a motor ,ha csak egy ilyen rövid dobot rádobok ....komplett rendszer meg pc az más biztos.
Csak emelőn tudtam meghallgatni ,mert az első kerék sajnos most 2 hétig tavol lesz egyéb okok miatt....de nem sokkal hangosabb mint az akra,ha ha hangosabb egyáltalán.