Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Á, semmi pénzér nem tennék fel ilyen bazi nagy dobot a motorra. Jó nekem a kis karbon two brothers. Egy akra leömlőt mondjuk elfogadnék.
Leírtam az igazságot. Hány motor megy tőle tönkre? Elhanyagolható mennyiségű, más jellegű bajoktól (pl csapagyasság) is legalább annyi tönkremegy, szóval sztem nem kell parázni tőle. Nyilván ha hozzá van hangolva úgy jobb.
Jó ezt értem,csak érdekelne,hogy mi az igazság...mert valami olyasmit olvastam multkoraban ,hogy a lecsökkent fojtás a szelepeknek nem tesz jót.Apropó nem érdekel a hondára a dob?
Hány motoron van sport hátsó dob és hány van hozzáhangolva? Tizede sem. És hány megy tönkre? Nem sok.
Készülök venni a gépre egy rövid gp dobot(nem rendszert)Mit gondoltok a kisebb fojtás miatt nem vágnám vele tönkre a szelepeket?Vagy valamit állítani kell a motoron is végdob cserénél is?
Sziasztok!Hátha valakit érdekel.50 ezer forint db killerrel 929/954-re!Hibátlan ,karc és horpadás mentes!
Fejidomtartó konzolt, első fékmunkahemgert, illetve váltókart keresek! Van valakinek elfekvőben :)?
Akkor jól csináltam. Csak fura volt a viszonylag nagy rés a váz és a tank közöll oldalról, mondjuk párhuzamosan futnak...
Köszi!
Üdv !A tank van alul arra megy a tartó .Firditva teszed billeg a tank .
Ők lennének azok az új fekete haverjukkal :)
Sziasztok!
Nemrég lettem tulajdonosa egy 97-es 900RR-nek.
Lenne 3 kérdésem, ha valaki tudna segíteni, nagyon megköszönném:

1. Főleg hidegen 3-4500 fordulatnál hallani a motorból egy ilyen varrógép-szerű hangot. Melegen már annyira nem hallani. Mi lehet ez vajon? Vezérműlánc-feszítő talán?
2. A motort kicsit (nagyon) szétkaptam, hogy kapjon egy nagy tisztítást, (plusz porszórattam a felniket stb.)
Persze a szétszedésnél mindent ami nem egyértelmű volt, fotóztam, így sikerült is szépen összerakni. Kivéve a tank+fejidom-rögzítést. Tudna valaki egy képet beszúrni, amin látszik hogy hogy van a tank meg a keret a vázhoz rögzítve? Mármint hogy melyik van alul és melyik felül, ha értitek mire gondolok...
3. Szegény gép gúnyája elég megviselt, új ruhát szeretnék rá + ha kell, tankfestés. Jelenleg fekete gyári az ezüst matricákkal.
Honnan érdemes idomszettet rendelni?

Amugy fasza egy gép, jól elfér az SC57 meg az Aprilia RSVR mellett, talán csak a féke nagyon gyenge...
Sajnos ez nem a gyári kézikönyv, hanem a Haynes szerviz könyv...ez sem rossz de nem olyan részletes. De a chapter 4-1 ben a specifikációknál látod a különbözö kódu karburátorokat...
azonban ami neked kell: ami a képen van ...itt láthatod, fent az "E-xx" számok a különbözö országokat jelentik eltérö specifikációkkal...ez az 1100 gsxr-em doksija, de szerintem hondás doksiba is lehet hasonlót találni.

Vagy itt vannak az alkatrész oldalak:
http://www.cmsnl.com/honda-cbr...
Ahol látni, hogy a 95-ös német modellben a szívócsonkban ott a gát...
Sziasztok a 98-tól Gyártott típus tükrének mérete (Gondolok a felfogatásra)Megegyezik a régi 92-27 között gyártottal?Rászerelhető?
Köszi a válaszokat előre is.
Nem találok olyan képet ahol a 2. Generációson a 3. Gen. Tükre van fenn.
Nekem SC28 van az sajnos nem volt benne a listában, de azért köszönöm a linket!
Végül itt megtaláltam:
http://fireblade.pl/down_serwisowki.php
Gyorsan átnyálaztam amennyire 170 oldalt csak úgy át lehet futni, de nem találtam megjegyzést fojtásra. Majd nézegetem még, hátha csak figyelmetlen voltam.
http://www.manualedereparatie....

Itt megkeresed a te motorod szervizdoksiját, abban szokott részletezve lenni, hogy pl a vezérmű tengelyek bütyke alacsonyabb, vagy porlasztóban kisebb fúvókák vannak, a tolattyú nem nyit ki teljesen, mert van felette egy ütköző, szoktak szívócsonkba gátat tenni, hogy kisebb legyen a keresztmetszet, lehet az gyújtáselektronika is "butább" nem ad max előgyújtást.
Ezek az általános megoldások...pontosan nem tudom, hogy ennél melyiket alkalmazzák.
Ezer köszi a gyors válaszért. Sajnos az enyém ezek szerint fojtott verzió
Következő kérdés, tudtok róla valamit hogy pontosan mi a különbség, hogy lett fojtva? Neten nem találok infót.
72 kW a fojtott verzió teljesítménye, a 92 kW meg a nyitott verzióé.
Régen minden Németországban eladott új motor le volt fojtva 98Le-re.
Megtudjátok mondani, hogy az alábbi linken a teljesítménynél szereplő adatokat, hogy kell értelmezni?
http://www.cbr1000rr.de/sc28/t...
2 értéket is írtak, bemásolom ide is:

Max. Leistung
72kW (98PS) bei 10.000 U/min

92kW (126PS) offene Leistung
hmm nekem nincs bele nyomva a honda felirat kamu szagot érzek..istenem ennyi ünneprontót A felni tényleg szép,de egyenlore jo ami alatta van köszönöm:)
izzok benne vannak köszi a jó tanácsot!:)
Örülök, hogy találtál szerszámot is, és hallgass az öreg motorosra , és inkább tartalék izzókat , irányjelző féklámpa reflektor, és 2 db tartalék gyertyát tegyél el. Bár lehet soha nem lesz rá szükség! Azonkívül ezek a gépek már elvannak készítve nem hibásodnak meg lépten nyomon! Ha viszont baj történik azt az út mellett úgysem tudod majd orvosolni. Tegyél el elsősegély cuccokat, és egy izzót két vezetékkel. Másra nem igen lesz gondod.
Erre gondolsz, de van egy patika 954 rr h.felnim is amit nem használok mert nincs már Hondám!
Ja igen meg az imbusz a fekete csavarhúzónyél ott van csak nem látszi az árnyéktól...ne legyél ünneprontó már e
Attól függ, milyen a meghibásodás.
Teljes zárlat, 1-2-3 fázis megy el, 1-2 összeég, a szabályzóban 1 tirisztor megdöglik stb...sokféle baj lehet vele...
Szia,
A Motobees Zolit ajánlom! Csak időben nincs nagyon elengedve.