Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha lehet ilyet csinalni, akkor at kellene vizsgaltatni a felnit is, mert az is lehet hogy tenyleg "nyolcas" van benne es attol ut. Esetleg a fektarcsak, meg ilyesmi. A telo szerintem nem okozhat ilyen "rezgo" mozgast, az maximum kozvetiti a lentrol erkezo mozgast. Inkabb az olyan dolgokat erdemes atnezni, ami "forog" - mar ha erted hogy mondom. Amit elektro-motor is irt: csapagyak, csapagyfeszkek, gumi, felni, fektarcsak, feknyereg, betetek kopasa.
Egyebkent az egyenesfutas rendben van?
Rendben akkor az lesz a kovetkezo!Igen nagyobb temponal ugy rezeg mimt egy villanyborotva mondjuk ...boca a hulye hasonlatert.kis sebessegnel 80-90 akkor meg ilyen pár miliket mozog a kormány vége...ha menet közbe elengedem a kormányt es lenezek az első kerékhez olyan mintha 8 as lenne benne elég para amugy...de ha fogom a kormányt akkor meg szunik alig érezeni ,csak hosszabb távon nagyobb sebességnél.
Alaposan nézzétek meg a csapágyakat és a fészküket is! A sebességgel a rázás is gyorsul? A szerelő nézze alaposan át! A teleszkópszár miért okozna rezgést, nem tartom valószínűnek.!
Akkor egy kerékcsapágy cserét még megcsinálok a közeljovoben...kicentírozva is most lett kb 1 honapja Telokkal nem lehet baj?
Pedig valamelyik az általam említettek közül fordulhat elő! Annak, hogy "ráz" a kerék oka van!
Szia!Nem nem egy helyen áll meg.A kerekcsapagy rendben van azt mondta a szerelom,hogy nem kell cserélni
Ha felemeled a kereket és megforgatod nem egy helyen áll meg mindig?! A kerékcsapágyak és a csapágyak fészke milyen állapotban van?!
Valamelyik csapágy golyókosara nincs széjjelmenve?!
Akkor mar nem tudok mire gondolni nekem miert szitál a kormány ha elengedem...ha meg felveszek egy turatempot mondjuk 160 km-es sebesség megyek 100 km-ert teljesen lezsibbad a kezem olyan frekvenciat vesz fel a kormány.kormanycsapagy cserelve ..gumik jok ,nyomás rendben kormánystabilizátor rajta van,és mégis.
Szerintem ez netto faszsag.
Korabbi motorral eleg sokat mentem kormanyvegsuly nelkul es semmi ilyesmit nem tapasztaltam.
5500-as fordulatnal van egy fasza kis vibracio, amit leginkabb a labtarton lehet erezni.
Ez egyebkent 6-osban kb 130 km/h kornyeken van... tobbek kozott ezert sem kozlekedtem sosem ennyivel autopalyan
Csak sok helyen azt olvastam,hogy nagyon fontos a kormánysúly,és a nem megfelelő súlyozás okozhat vibrációt bizonyos sebességnél.
Szerintem szitálást nem, sőt ekkora eltérés semmit sem. Mondjuk ha az egyik oldalon lenne +1 kg eltérés, lehet, hogy arra húzna a kormány, de akkor sem szitálna.
Csak amiatt kérdeztem,hogy esetleg ez okozhat e kormányszitálást...gondoltam pontosan ki találták ezt a japó mérnökök.
Nekem a baloldali kormánycsutkából a teljes rezgéscsillapító rúd hiányzott. Nem tűnt fel a hiánya csak akkor amikor a markolatgumit cseréltem. Az illem kedvéért vettem rá egy másik kormánycsutkát, de nem lett se jobb, se rosszabb.
Úr isten, most mi lesz?
Akkor reszelj le egy kicsit a nehezebből, vagy rakjál bele kicsit rövidebb, a másikba kicsit hosszabb csavart.:)
Amúgy meg sztem tök8 ennyi eltérés, van ott sok más apró eltérés is, nem csak ennyi, csak azokat nem tudod (macerásabb) lemérni. Pl jobb oldalon a főfékhenger, a féktartály, a gázkar... mind mind plusz súly a bal oldlahoz képest.
Na megnéztem 10 gramm a különbség a 2 súly között.
Az gáz ha nem egyforma méretű/súlyú a kormánysúly?
Mostmár nem csak a honda vinnyogást hallom az biztos
Minek arra fék
Jó az, a lényeg, hogy üvöltsön!
Egy 954 fekpedalra vevo lennek, hogyha van :)
Szoval szar igy videon :D Semmi gond nyugi nem haragszom
Nemtom, élőben kell hallani. ;)
Akkor hagyom a picsába:DApropo nézted a videot amit felraktam az uj dobrol?Szerinted is szar fos repedt fazék?
Valakinek valamilyen alkatresz 929 ehez? idomok ilyesmi ulespup koszi :-)