Nekem egyszer volt kormányszitálasom ill az már inkább kormány csapkodás volt, de nagyobb sebességnél kezdte. Igaz pályamotor meg pályagumi volt, de a szar hátsó gumi miatt csinálta. Lecseréltem és hibátlan lett. Én is gyanakodtam mindenre csak a hátsó gumira nem kb.
Az tényleg jó ötlet, h próbálj ki egy másik első aztán egy másik hátsó kereket. Tiedet meg akàr abban a motorba kipróbálni, amiből kapsz kölcsön.
Emeld fel a motor elejet, vedd le a nyergeket es forgasd meg a kereket. Latnod kell ha ut.
Egyebkent centirozasnal azonnal lathato. Legalabbis en latom ha a felni ut es szolok is mindig a tulajnak. Leggtobbszor csak neznek hogy mirol beszelek.
Szia!
Régebbi motorom engem is megszivatott így.
Telót felújittam de megmaradt a probléma....aztán egy haverom motorjából átraktuk az első kereket és jó lett.
A felnim volt szar mint kiderült. A centírozás nem mutatott ki semmit,viszont azt mondták azért,mert az nem nagy fordulaton van...
A gumi is okozhat ilyen problémát,de az inkább félrehúz ha szar.Illetve a kormányvég súly is bekavarhat.
Én a helyedben egy kereket kérnék kölcsön és úgy próbálnám ki. Ha a másik kerékkel jó lesz,akkor ott a hiba...ha nem,akkor kormányvég.
Azt elfelejtettem hozzátenni ,hogy a 70-80 as tempónál a rázás elengedett kormánynál ertendö itt még a remegést nem érezni...ahogy nő a sebesseg annál intenzívebb a dolog.
Sziasztok!Sokszor írtam már 954 kormány szitálás témában(kb turatempónál iszonyat mód vibrál az egész lezsibbad a kezem....70-80 nál pedig jár ide oda a kormányvég.)Jelenleg ott tart a dolog,hogy ki lettek véve a villaszárak a balosban volt egy kis elvaltozás ki lett egyengetve fasza lett.Sajnos a remegég ugyanugy megmaradt...a szerelő nem is fogadott el pénzt.Ami eddig csinálva lett az ügyben:kormánycsapágy csere,kerékcsapágyak jók,villák rendben.Utolsó dolog még az lesz ,hogy az első gumit lecserélem ,hátha ez lesz a megoldás,de már nagyon elegem van srácok tényleg:)Ezt a gumit használom jelenleg...újonnan vettem remélem itt lesz a bibi,de lehet a rossz ,vagy nem rávaló gumi nem tud ilyen galibát csinálni.https://www.r17.hu/795-120/70r...
Elvileg sehogy. Gyakorlatilag ha nem is sokat, de alátétezve a gátló teteje és a váz között lehet tudsz rajta emelni pár mm-t, nemtom mennyit akarnál. Attól függ mennyit enged a felső rögzítő anyánál, mennyire lóg ki belőle a menetes szár, erre nem emlékszem, pedig vettem már ki. Ha leveszed az ülést meg tudod nézni mennyivel mehet lejjebb az anyához képest a szár. Én nem nagyon süllyeszteném be az anyába személy szerint. Amúgy minek akarod emelni a seggét?
i.ebayimg.com/images/g/7p4AAOSwBLlVejL2/s-l300.jpg
Hali. Hirsch Zoltán ezen a linken megtalálod http://www.motobees.com/ , ide tucc írni neki motobees@gmail.com . Precíz és pontos munka, csak ajánlani tudom .
Cseréltünk kuplungblamellát /kopót egyik haver 919 rr-jében, viszont valaki megtudja mondani, hogy a fém lamelláknak hány mm-eseknek kellene lenniük? Mert van amelyik 2,5mm van amelyik csak 2,3mm
Köszi
Sziasztok, 900RR - 929 SC44, 2000évj. -hoz service manuálja van valakinek?? magyar vagy angol nyelven kéne, én csak németül találtam sajnos, ha lenne valakinek azt megköszönném.
A centírozást egészen kis fordulaton végzik, az nem tudja kimutatni az oldalirányú eltéréseket, csak azt hogy forgástestként ki van egyensúlyozva!
Én még eddigi ,otorozásom során ilyen jelenséget nem tapasztaltam. Igaz a kormányt sem nagyon engedem el. Ismertem egy gyereket aki kb.'74-ben az új 250-es ETZ-t törte szrrá, mert elengedte egy pillanatra , csak nem éppen akkor kellett volna mert ott volt egy úthiba!
Mindenesetre ha kiderül, hogy mi volt a baj köszönettel kérünk , hogy légy szíves majd ide , és a "szerelés" topikba is megírni! Tudod:Tanulj tinó ökör lesz belőled!!
Mikor centirozni vittem akkor jo lett elvileg...vagy az a gép amibe belerakják azt mutatta.Szerintem igen Ha elengedem a kormányt nem húz se jobbra se balra csak ez a kormány remegés van.
Az tényleg jó ötlet, h próbálj ki egy másik első aztán egy másik hátsó kereket. Tiedet meg akàr abban a motorba kipróbálni, amiből kapsz kölcsön.
Egyebkent centirozasnal azonnal lathato. Legalabbis en latom ha a felni ut es szolok is mindig a tulajnak. Leggtobbszor csak neznek hogy mirol beszelek.
Régebbi motorom engem is megszivatott így.
Telót felújittam de megmaradt a probléma....aztán egy haverom motorjából átraktuk az első kereket és jó lett.
A felnim volt szar mint kiderült. A centírozás nem mutatott ki semmit,viszont azt mondták azért,mert az nem nagy fordulaton van...
A gumi is okozhat ilyen problémát,de az inkább félrehúz ha szar.Illetve a kormányvég súly is bekavarhat.
Én a helyedben egy kereket kérnék kölcsön és úgy próbálnám ki. Ha a másik kerékkel jó lesz,akkor ott a hiba...ha nem,akkor kormányvég.
i.ebayimg.com/images/g/7p4AAOSwBLlVejL2/s-l300.jpg
elöre is köszönöm
Pontosan ilyen munkát várok el, amikor valakivel javíttatok valamit.
Cseréltünk kuplungblamellát /kopót egyik haver 919 rr-jében, viszont valaki megtudja mondani, hogy a fém lamelláknak hány mm-eseknek kellene lenniük? Mert van amelyik 2,5mm van amelyik csak 2,3mm
Köszi
itt bányássz fent van ángilusul is
Majdnem mindene megvan meg!
Postazom is.
Valakinél van bontva 929RR?
Én még eddigi ,otorozásom során ilyen jelenséget nem tapasztaltam. Igaz a kormányt sem nagyon engedem el. Ismertem egy gyereket aki kb.'74-ben az új 250-es ETZ-t törte szrrá, mert elengedte egy pillanatra , csak nem éppen akkor kellett volna mert ott volt egy úthiba!
Mindenesetre ha kiderül, hogy mi volt a baj köszönettel kérünk , hogy légy szíves majd ide , és a "szerelés" topikba is megírni! Tudod:Tanulj tinó ökör lesz belőled!!