Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezres cbr-emen ütött a felni, mégse rázott, nem szitált. Azért kigörgőztettem.
Nekem egyszer volt kormányszitálasom ill az már inkább kormány csapkodás volt, de nagyobb sebességnél kezdte. Igaz pályamotor meg pályagumi volt, de a szar hátsó gumi miatt csinálta. Lecseréltem és hibátlan lett. Én is gyanakodtam mindenre csak a hátsó gumira nem kb.
Az tényleg jó ötlet, h próbálj ki egy másik első aztán egy másik hátsó kereket. Tiedet meg akàr abban a motorba kipróbálni, amiből kapsz kölcsön.
Emeld fel a motor elejet, vedd le a nyergeket es forgasd meg a kereket. Latnod kell ha ut.
Egyebkent centirozasnal azonnal lathato. Legalabbis en latom ha a felni ut es szolok is mindig a tulajnak. Leggtobbszor csak neznek hogy mirol beszelek.
A kormányvéget kizárnám mert az egész felni is ráz ha belenézek menet közben...
Szia!A gumi után az fog kovetkezni...elfogy a hiba lehetőség.
Szia!
Régebbi motorom engem is megszivatott így.
Telót felújittam de megmaradt a probléma....aztán egy haverom motorjából átraktuk az első kereket és jó lett.
A felnim volt szar mint kiderült. A centírozás nem mutatott ki semmit,viszont azt mondták azért,mert az nem nagy fordulaton van...
A gumi is okozhat ilyen problémát,de az inkább félrehúz ha szar.Illetve a kormányvég súly is bekavarhat.
Én a helyedben egy kereket kérnék kölcsön és úgy próbálnám ki. Ha a másik kerékkel jó lesz,akkor ott a hiba...ha nem,akkor kormányvég.
Azt elfelejtettem hozzátenni ,hogy a 70-80 as tempónál a rázás elengedett kormánynál ertendö itt még a remegést nem érezni...ahogy nő a sebesseg annál intenzívebb a dolog.
Sziasztok!Sokszor írtam már 954 kormány szitálás témában(kb turatempónál iszonyat mód vibrál az egész lezsibbad a kezem....70-80 nál pedig jár ide oda a kormányvég.)Jelenleg ott tart a dolog,hogy ki lettek véve a villaszárak a balosban volt egy kis elvaltozás ki lett egyengetve fasza lett.Sajnos a remegég ugyanugy megmaradt...a szerelő nem is fogadott el pénzt.Ami eddig csinálva lett az ügyben:kormánycsapágy csere,kerékcsapágyak jók,villák rendben.Utolsó dolog még az lesz ,hogy az első gumit lecserélem ,hátha ez lesz a megoldás,de már nagyon elegem van srácok tényleg:)Ezt a gumit használom jelenleg...újonnan vettem remélem itt lesz a bibi,de lehet a rossz ,vagy nem rávaló gumi nem tud ilyen galibát csinálni.https://www.r17.hu/795-120/70r...
Elvileg sehogy. Gyakorlatilag ha nem is sokat, de alátétezve a gátló teteje és a váz között lehet tudsz rajta emelni pár mm-t, nemtom mennyit akarnál. Attól függ mennyit enged a felső rögzítő anyánál, mennyire lóg ki belőle a menetes szár, erre nem emlékszem, pedig vettem már ki. Ha leveszed az ülést meg tudod nézni mennyivel mehet lejjebb az anyához képest a szár. Én nem nagyon süllyeszteném be az anyába személy szerint. Amúgy minek akarod emelni a seggét?
i.ebayimg.com/images/g/7p4AAOSwBLlVejL2/s-l300.jpg
cbr 954 hátsó rugos tagonn hogy lehet emelni pontos menete vagy praktikája ?
elöre is köszönöm
Első ránézésre szép munka! ...ha az ár is elfogadható, akkor le a kalappal!
Nagyon profi. Én is már dolgoztattam vele.
Pontosan ilyen munkát várok el, amikor valakivel javíttatok valamit.
Hali. Hirsch Zoltán ezen a linken megtalálod http://www.motobees.com/ , ide tucc írni neki motobees@gmail.com . Precíz és pontos munka, csak ajánlani tudom .
Szia! Új vagyok itt a fórumon. Ki tekerte ezt neked? Tegnapra lenne szükségem egy hasonló minőségű munkára! :)
Régen és most! Nagyon precíz munka,köszi Zoli.
Sziasztok!

Cseréltünk kuplungblamellát /kopót egyik haver 919 rr-jében, viszont valaki megtudja mondani, hogy a fém lamelláknak hány mm-eseknek kellene lenniük? Mert van amelyik 2,5mm van amelyik csak 2,3mm
Köszi
Szekinél biztos találsz pár cuccot...gyűjti eme típusnak az alkatrészeit!:)
http://www.manualedereparatie....
itt bányássz fent van ángilusul is
Udv. Ha erdekel valakit van cuccom cbr900 hoz. ( sc28)
Majdnem mindene megvan meg!
Postazom is.
Sziasztok Urak,
Valakinél van bontva 929RR?
dobj egy mailt címet, küldöm :)
Sziasztok, 900RR - 929 SC44, 2000évj. -hoz service manuálja van valakinek?? magyar vagy angol nyelven kéne, én csak németül találtam sajnos, ha lenne valakinek azt megköszönném.
Rendben megírom mindenképpen,ha sikerült orvosolni a problémát!:)
A centírozást egészen kis fordulaton végzik, az nem tudja kimutatni az oldalirányú eltéréseket, csak azt hogy forgástestként ki van egyensúlyozva!
Én még eddigi ,otorozásom során ilyen jelenséget nem tapasztaltam. Igaz a kormányt sem nagyon engedem el. Ismertem egy gyereket aki kb.'74-ben az új 250-es ETZ-t törte szrrá, mert elengedte egy pillanatra , csak nem éppen akkor kellett volna mert ott volt egy úthiba!
Mindenesetre ha kiderül, hogy mi volt a baj köszönettel kérünk , hogy légy szíves majd ide , és a "szerelés" topikba is megírni! Tudod:Tanulj tinó ökör lesz belőled!!
Mikor centirozni vittem akkor jo lett elvileg...vagy az a gép amibe belerakják azt mutatta.Szerintem igen Ha elengedem a kormányt nem húz se jobbra se balra csak ez a kormány remegés van.