Sziasztok!èrdeklődnèk,hogy esetleg nincs-e valakinek elfekvőben sc28-as bladehez 1992-es èvjárathoz jó állapotú kiegyenlítő vîztartálya? Ha van ès esetleg el is adná ne tartsa magában!
Nektek milyen színű a gyertya amikor kiveszitek a karburátoros típuson? Nyáron megnéztem és hófehér volt a régi gyertya, lehet hogy a tűt a karbikban eggyel feljebb kellene venni?
Most közép állásban vannak.
Egy kis segítség kellene.
A motoromban korábban egy fojtott blokk volt (100Le), ha minden igaz a vezérműtengelyeken keresztül volt korlátolva. A lényeg, hogy most kapott egy komplett új blokkot (fojtás nélküli) az a kérdés, hogy vajon emiatt ECU-t is kell-e cserélni?
Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata / információja?
A mostani ECU kódja:
MWO EC
821R
2508
Szerintem sincs értelme úgy, hogy csak kifolyatod belőle és kész. Dzsuva tuti van benne, amúgy sem tudod leengedni a 100% ot sosem. Szét kell szedni és elmosni eltörölni.
Egyébként / és ha mindentől eltekintünk, akkor valóban, a keréktengely kivétele után hozzáférsz egy elég nagy imbuszcsavarhoz ami a gátlót fogja, esetemben 10 es asszem és azt kitekerve folyik az olaj. Felül meg betöltöd.
Az a semmibe nem tart azért több! :)
Kivenni a tengelyt, levenni a fékeket, kivenni a kereket, leszerelni a sárvédőt, leszerelni az oldalsó burkolatokat és a kifliken a csavarokat utána.....és vissza is.
Amúgy sztem ha az alsó csavart kicsavarod, ami fogja a gátló belsejét, ott is kifolyik. Kifolyatod az olajat. Ok. És mi alapján töltöd bele az újat? Hogy állítod be a szintet? Ahhoz még a rugót is ki kell venni, hogy pontosan beállítsd. Vagy csak úgy sacc/kb? Kiméred az előírt mennyiséget azt beleöntöd? Nem biztos, hogy az épp pont jó lesz. Ha már csinálod csináld rendesen. Sztem. Semmibe nem tart kivenni egy gátlót, néhány csavart kell csak kivenni/lazítani, jobban jársz. De úgy csinálod, ahogy akarod.:)
Egyszerűen nem tudom lehinni hogy szét kell szedni az egész elejét e miatt! Sosem kellett eddig más motoroknál!
Ha kicsavarom a csillapítás állító csavarját ki kell folynia az olajnak elvileg! Kellene egy jó részletes rajz....
20w40-es motorolaj??? Valóban van ilyen a szervizkönyvben, sőt, még 20w-50 is, de ezek sztem elég elmebeteg olajak. Lehet egyáltalán ilyeneket kapni? Mondjuk én is elég sűrű olajat nyomtam most a 954-be, Eneos ultra racing 15w-50-et, bár nemtom minek, nem nyüstölöm annyira, bőven elég lenne egy 10w-40 is.
Ha nem akarom a telót kiszerelni az olajcsere miatt(SC33 919), akkor az állító csavarnál tudom le ereszetni belőle? Gondolom felül kicsavarom a záró csavart?!
A gépkönyve szerint mehet bele a 20W40 es motorolaj is a blokkba. Ezt tervezem most, erre cserélném ki. Van aki ilyet töltött bele? Mivel lett jobb mint 10W ???
Rugalmas ar, es arukeszlet. Postazas, szemelyes atvetel--Minden lehetseges.
A kert termekrol igeny eseten tobb oldalrol kepet csinalok !
http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Sc28_cbr900rr_bontas_61355260.htm?first=1
Most közép állásban vannak.
Egy kis segítség kellene.
A motoromban korábban egy fojtott blokk volt (100Le), ha minden igaz a vezérműtengelyeken keresztül volt korlátolva. A lényeg, hogy most kapott egy komplett új blokkot (fojtás nélküli) az a kérdés, hogy vajon emiatt ECU-t is kell-e cserélni?
Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata / információja?
A mostani ECU kódja:
MWO EC
821R
2508
Egyébként / és ha mindentől eltekintünk, akkor valóban, a keréktengely kivétele után hozzáférsz egy elég nagy imbuszcsavarhoz ami a gátlót fogja, esetemben 10 es asszem és azt kitekerve folyik az olaj. Felül meg betöltöd.
Én megcsinálnám rendesen a helyedben.
Kivenni a tengelyt, levenni a fékeket, kivenni a kereket, leszerelni a sárvédőt, leszerelni az oldalsó burkolatokat és a kifliken a csavarokat utána.....és vissza is.
Ha kicsavarom a csillapítás állító csavarját ki kell folynia az olajnak elvileg! Kellene egy jó részletes rajz....
A gépkönyve szerint mehet bele a 20W40 es motorolaj is a blokkba. Ezt tervezem most, erre cserélném ki. Van aki ilyet töltött bele? Mivel lett jobb mint 10W ???