Hiányzik abból több is...
egy 5ös imbusz,
egy kulcs toldó,
egy csavarhúzónyél,
meg a körmös kulcs a rugóstaghoz...
Viszont mind1iket be lehet szerezni a Hondánál.
Zsír!:D Enyémben is benne volt, csak kicsit hiányosan sajna, mondjuk úgy a negyede/harmada van csak meg a szerszámoknak.:) Mondjuk azt is kivettem, nem cipelek felesleges plussz súlyt.:D
De igen! Valószínűnek tartom, hogy a generátor vagy a feszültségszabályzó-egyenirányító egy , esetleg kettő fázisa kuka, és amit lead az arra elég , hogy menjen , de arra kevés hogy még töltsön is!! De ez mind csak találgatás műszer kell hozzá és vagy beiratkozni villanyszerelőnek, vagy gépjármű villamossági műszerésznek aztán hajrá, mindent bele!!
Hali. Már pedig én így jöttem haza . Helyzetjelzőn volt egy darabig mikor már úgy sem mutatott a műszerfal semmit akkor lekapcsoltam. Mikor rá tettem az akksi töltőt (auto xs) 8.6v mutatott ha jól emlékszem. Én sem értem, egész úton és itthon is ezen agyaltam . Itt magyarban Tatabányán csinálták 4 évet bírt . Most majd Pesten csináltatom a MOTOBEES Kft-nél. Majd ha úgy áll a helyzet az ebay rendelek és majd meglátom. Köszi a segítséget .
Valamit nem értek, de lehet hogy az én készülékemben van a hiba, illetve nem vagyok elektromos szakember. Amikor teljesen elmegy a töltés (azaz egyáltalán nincs) akkor a motor akkumulátorról működik. Ez tompított fényt használva, 120-as tempóval kb. 40 km-re elég, addigra totál lemerül az akksi (SC28 saját kellemetlen tapasztalat).
Ha az akku lemerült akkor lehet, hogy be lehet bikázni, de biztos nem megy el a következő tankolásig hiszen az akkuról se és a a generátorról se kap áramot. Legfeljebb újra feltöltött akkuval, újabb 40 km. vagy nem jól gondolom?
Az akksin méred a töltést, 20V egyenáram méréshatáron. 13.8-14.4 között kell lennie alapjáraton is, megemelve a fordulatot mondjuk 3000-4000-ig emelkedni fog a feszültség de aztán le kell szabályoznia a fesszabályzónak. Nagyobb fesz. fingatja az akksidat. Lehet, hogy annak már így is reccs.
Ha a generátorjavítás tekercselést jelent és az országban csináltattad, lehet, hogy ott lett a hiba megint. Én még rendes munkát nem láttam ilyen érzékeny cuccnál mint egy prémium japán motormárka állórésze. Ez nem egy porszívómotor. Azt meg tudják csinálni, nem olyan érzékeny a tekercseléshez használt huzal minőségére, menetszámára és átmérőjére tized-, akár századmiliméterre pontosan.
Egyszer én is tekercseltettem drágán és jó szar lett, inkább vettem egy kitudja mennyit futott 20 éveset még drágábban de azóta is hibátlanul működik.
Az elszabott tekercselés kinyírja a fesszabályzót, onnan az akksit és közben az elektronika is kap pár pofont. Ne húzd sokáig a hibafeltárást.
Ahogy fent írtam műveletet, ellenőrizd. Ez így első körben egy elég egyszerű, pontos és megbízható eljárás, 1 perc az egész, aztán lehet tovább kutakodni.
Lehet szemrevételezni az állórészt is, ugye dekni le, égésnyomok (feketedés-sötétedés), töredezések a szigetelőgyantán, hátha zárlat van, meg lehet nézni azt a pár rövidke vezetéket, hogy érzik magukat...egy hozzáértő méricskélhet ott is egy keveset, ellenállást pl., hamar kiderül hogy mi van.
Hali mindenkinek ! CBR929-nél hogyan tudom vagy hol tudom pontosan lemérni a töltést ? Ugyan is RR-ltem haza felé osztrákból és elment a töltés csak úgy minden ok nélkül . Minden tankolás után bikázás , hazaértem feltöltöttem az akksit , és próba mérést csináltam a saruknál . 200v nem volt változás 20v volt változás gázadásra. Természetesen nőt az áram. De ez a mérés elég megbízható ? Úgy 2012ben már javították a generátort és idén kapott új akksit . Vajon mi lehet a baj így látatlanban , vagy a faszabályzót , hogy lehet ellenőrizni ? A segítséget előre is köszi ! Üdv Blöf
A 92-93 és 96-97 évjáratok hátsó telója vajon ugyanaz lehet? Amennyire utána néztem, ugyanazt a cikkszámot láttam mindkettőhöz de találtam különbözőt is.
https://www.sportmotor.hu/foto...
CBR 900 RR elsőfelni csapágyazás nélkül csak felni eladó ha valakit érdekel.Fényezés óta motorban nem volt.
Még a Mechanikus óráshoz való!Én ezzel szoptam be azt gondoltam naívan ,hogy ugyan az csak a km óra hajtás egyiken van másikon nincs.... hát tévedtem a tárcsa is más.
Keresek CBR900RR SC28-hoz sérülésmentes generátor deknit.
Azt hiszem a 919 típusé is jó hozzá.
A mostanival is csak esztétikai gondom van. Rálöttyen egy kis benzin, ami lemosta festéket.
Így derült ki, hogy már volt javítva.
Működik ezzel is, de ha találok egy hibátlant jóárasítva akkor lecserélem.
Persze, hogy van, hogyne lenne. Én is állítottam már, emlékeim szerint a képen látható két fényesebb csavarral lehet a középvonaltól jobbra, egy fent egy lent, azokkal. http://www.ez-moto.com/image/H...
Hali srácok.Azt szeretném kérdezni ,hogy 954 nél van állítási lehetőség tompított fényszórónál?Folyamatosan villognak rám mimtha országútival mennék,meg én is látom mimtha felfele hordana kicsit.
egy 5ös imbusz,
egy kulcs toldó,
egy csavarhúzónyél,
meg a körmös kulcs a rugóstaghoz...
Viszont mind1iket be lehet szerezni a Hondánál.