Szép műhelyke!
Én biz' nem tettem le a gépet (szokás szerint), nyomom tovább úgy Jan. közepéig, kb. akkor szokott lenni egy kis "tél" 3-4 hétig, utána beöltözéssel mehet tovább a buli és már itt is a tavasz.
Szia,
Épp 929-et szerelek.
Az engine stop relé jó? Az a tank tartólemeze előtt van. Meg ott van a borulás érzékelő is, az a helyén van? Mert ezek letilthatják az ÜA pumpát.
Az ÜA pumpa a zöld vezetéken van testre rakva, a barna vezetéken kap tápot az ÜA reléből.
Az ÜA relét kapcsolja be a motorvezérlő(barna/fekete), és a fekete/fehéren(ami az engine stop reléből jön 12V+).
Melyik relé volt beégve?
Ez a rajz segíthet...
Ott van a műszer, és kell még a kapcsolási rajz, meg a villanyszerelő barátod és akkor szépen lépésről lépésre kikeresitek , hogy meddig van feszültség és hol nincsen már. biztosíték nincs e szakadva pl? Távban ez nem javítható.
Sziasztok! 929RR-em van. Olyan problémám lenne, hogy ha ráadom a gyújtást, nem megy a benzin szivattyúm. Szivattyút kicseréltem újra, mégsem jó. A relék közül az egyik össze volt égve, kicseréltem és még most sem jó. Megmértük műszerrel és nem kap áramot a relé. Hol keressem a problémát? Esetleg a gyújtáskapcsoló lehet a baj okozója? A segítséget előre is köszönöm.
Én is "csináltam", pontosabban csináltattam, a gsxr-ét, és hibátlan volt utána, pedig előtte kicsit rázott a fék.
Most ez meg nem ráz, csak ha gurulok hallom, hogy klattyog, hát ahogy üt a a tárcsa mozgatja a betétet és az klattyog, ezen kívül nincs baja, csak hát ez így nem jó, mert ha a betét ott mocorog, akkor csak-csak kopnak a dolgok, a betét is, a betétrögzítő meg ki tudja még mi, szal tárcsacsere lesz ebből.
Szia! Én bontottam 954-et a blokk miatt.Maradtak alkatrészek,így pont van egy jobbos gyári első tárcsám.4,5 mm vastag,30 E huf körüli áron.Írj vissza hogy kell-e,mert mást is érdekel!
Én is meg tudom nézni, és üt. Legalábbis felszerelve ütött, kimértem indikátorórával, ahogy kell. Itt a kérdés, hogy vajon csak a szegecsek közé szorult kosz miatt, mint anno a gsxr-emnél, vagy tényleg el van-e vetemedve, az viszont csak úgy derül ki, ha vagy valahogy nagyon kitakarítja az ember, vagy lefurkálja (leflexeli) a szegecseket és külön megvizsgálva a tárcsa két felét. Csak nagyon furcsálnám, ha el lenne vetemedve egy újszerű gyári tárcsa. Ez a fura nekem.
Amúgy azt nem értem, hogy a gyári tárcsa 4,5mm vastag, enyém 4,4mm, tehát szinte új, mégis üt a jobb oldali. Pedig se nagyon meggyepálva nem volt, se pályán nem járt, nem tűnt fel a legutóbbi gumizásnál, hogy esetleg ott nyomták volna meg. Még megpróbálom kitakarítani a szegecseket, hátha csak kosz ment alá, anno gsxr-nél jártam így. Rázott, le lettek fúrva a szegecsek, kiderült h külön a tárcsa agy része és a kopó rész hibátlan volt. Új szegecsekkel működött tovább.
Én biz' nem tettem le a gépet (szokás szerint), nyomom tovább úgy Jan. közepéig, kb. akkor szokott lenni egy kis "tél" 3-4 hétig, utána beöltözéssel mehet tovább a buli és már itt is a tavasz.
Épp 929-et szerelek.
Az engine stop relé jó? Az a tank tartólemeze előtt van. Meg ott van a borulás érzékelő is, az a helyén van? Mert ezek letilthatják az ÜA pumpát.
Az ÜA pumpa a zöld vezetéken van testre rakva, a barna vezetéken kap tápot az ÜA reléből.
Az ÜA relét kapcsolja be a motorvezérlő(barna/fekete), és a fekete/fehéren(ami az engine stop reléből jön 12V+).
Melyik relé volt beégve?
Ez a rajz segíthet...
Most ez meg nem ráz, csak ha gurulok hallom, hogy klattyog, hát ahogy üt a a tárcsa mozgatja a betétet és az klattyog, ezen kívül nincs baja, csak hát ez így nem jó, mert ha a betét ott mocorog, akkor csak-csak kopnak a dolgok, a betét is, a betétrögzítő meg ki tudja még mi, szal tárcsacsere lesz ebből.
http://i.ebayimg.com/images/g/...