KERESEK Honda CBR 900RR (SC28) 1992-1995 vázat:
Kifejezetten forgalomba nem helyezhető, törött, totál káros váz (vagy váz része) érdekel. A lényeg, hogy a fotón látható jobboldali váznyúlvány legyen rajta ép és egészséges. Az érintett részt esztétikai okból szeretném lecserélni de a papíros váz túl drága megoldás lenne.
Elvileg nem megy el, jelre kell tekerni a motort, elvileg simán kivehető és betehető a másik. Így szokták cserélni az autómatát manuális állításúra is, majd hangra beállítani a feszességet. Én is így cseréltem a 954-ben.
Persze az a 100% tuti, ha leveszi az ember a szelepfedelet és figyeli a dolgokat, ezzel nem is vitázok, ha más motorját szerelném, lehet én is úgy csinálnám, még ha sokkal nagyobb meló is, de sajátnál simán kicserélem levétel nélkül.
Szerintem az újat (illetve visszaszerelés előtt régit is) célszerű berakás előtt visszatekerni és a beszerelés, majd a rögzítő csavarok meghúzása után ráengedni, hogy beálljon a megfelelő feszítés. Amennyiben ez mindenki számára egyértelmű akkor bocs, csak azért írtam le mert ígynem hangzott el.
Én is csak olvasgattam róla,de itt van egy cikk amiben azt írják motorolajban meg kell járatni nyomkodni ,mert légbuborék maradhat benne,és zörögni fog.
Sziasztok.
Sc28-nál van valami extra teendő vez.lánc feszítő patron cserekor? Kiveszem a két csavart, kiveszem a feszítőt, kicsomagolom az új feszítőt, beteszem a két csavarral és ennyi?
Egyből annyit feszít, amennyit kell?
Várnám az ajánlatokat, ha esetleg lenne.:)