Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kitoltotve!
Rendezve. :-)
sZIA!

VAN SZETTEM ELÖRE HÁTRA SZIMMERINGGEL 7500FT/SZETT
Sziasztok!

Szakdolgozatot írok és a kérdőívem a magyar motortulajdonosoknak szól, a vásárlási szokásaitok és tapasztalatitok érdekelnek. Eddig kevés sportmotor került bele a körbe, szóval gondoltam bemásolom a kérdőív linkjét ide is, hátha van 5-8 percetek kitölteni és segíteni:

http://goo.gl/forms/1UXztXO7PM

Köszönöm előre is!
nagyon szép és egybe van :)
Szezonra készen (már február vége óta, csak most voltidő fotózni. :-)
Jó a logika viszont én biztos rábiznám ezt a karbis részét valskire aki egyből a szinkront is megcsinálja.Különben meg próba után kiderül milyen lett az új szürővel .
CBR 954 eladás után megmaradt alkatrészek elaók: gyári hátsó index (2500ft) hátsó lánckerék (5000ft) 530-as DID lánc (20000ft).
Koyo-t. SKF felejtős, a FAG sem a régi már. NTN-t meg nem nagyon kapsz itthon.
http://www.onlinecsapagy.hu/
Ez Debreceni cég, közel van hozzád.
Előre 2db 6004UU(2RS) + 2db szimering 28X42X8
Hátra 2db 6204UU(2RS) + 1db szimering 30X47X7.5 + 1db O gyűrű 61X2
Lánckerék menesztőbe 1db 62/22 + 1db szimering 30X50X7.5
A 7,5ös szimeringek helyett rakhatsz 8-ast vagy 7-est, O gyűrűből ha nincs ilyen akkor 60x2.
Sziasztok.
Kerékcsapágyak cseréje előtt állok./fényezve lesznek a kerekek/
Tanácsot kérnék honnan és milyet rendeljek?
Van valakinek tapasztalat?
Köszi!
Üdv.
Nálam a gyertyák színe inkább fehérebb volt mint őzbarna...lehet hogy a tűket eggyel fentebb kellett volna tennem???
Az új szűrővel még több levegőt fog most kapni!
Azonnal érezni a különbséget,folyamatosan veszi a fordulatot és hamarabb is.
Én is összeraktam és szépen járt a motor. Úton kipróbálni nem tudtam még, de ígéretesen duruzsolt a sor 4 !
Próba megvolt hibátlan lett érdemes volt cserélni a levegőszűrőt.
Én is leszedek mindent,mert általában szelephézag ellenőrzést is kérnék nyomatékkal szoktam meghùzni és meglazul ezért kell pár Nm jobban meghùzni,cbr900/cb600/cbr600 ezeknél már tapasztaltam már
Én most találkoztam először a hibával, amit én húztam meg az még sosem lazult vissza! :-)
Nyilván túl óvatosan húzták meg vagy egyszerűen nem fértek hozzá rendesen!?
Én is úgy fértem jól hozzá hogy a tankot a légszűrő házat és a műanyag takaró lemezt is leszedtem felülről.
A gyertyák mindig visszalazulnak,sok honda sor4 ben találkoztam a jelenségge, gyári nyomatéktól picit jobban meg kell húzni,de nem állat módjára
Gyergyákat még a télen is megakartam nézni,de láttam,hogy elég bonyolult hozzáférni inkabb hagytam.A kawánál is korülményes volt,de kis ugyeskedéssel ki lehetett őket szedni.
Ilyet
Hello.
Keresek benzincsapot sc28-ra.
Elvileg pc31 is jo hozza.
Ma cseréltem levegő szűrőt mert torpant a motorom ,holnap próba
Kormány csapágy csere az már nem kis munka! Gyertya csere sem egyszerű mert alig férni hozzá!
Én nem régen szedtem szét a gépet az említett megtorpanás miatt és megnéztem a gyertyákat mert felülről viszonylag könnyebben hozzájuk fértem és akkor jött a meglepetés hogy meg sem voltak húzva! Kézzel, a krova szárat forgatva könnyedén kijött mind a 4 gyertya!
Valószínűleg valaki oldalról hozzá férve akarta betenni de nem fért rendesen hozzá és nem tudta meghúzni őket!?
Minden esetre én megpucoltam és meghúzva raktam vissza őket. Eddig csak koszos levegő szűrő az ami hibát találtam a gyertyákon kívül.
Az újat megrendeltem már és nagyon várom hogy kipróbálhassam újra! :)
Na ezert mondtam,hogy megbizok benne mert lehuzhatott volna már...multkor mikor nem mükodott a fényszorom,már átnézett mindent rajta.Aztán vegülis az oldalidomnál azok a fő csatlakozók voltak kicsit oxidálodva ,de legalabb 2 ora volt mire eljutottunk odáig,és akkor sem kért érte semmit ,azt mondta majd legközelebb.Aztán mondjuk a kormánycsapágy cseréért kért egy tizest,de bizzos nem kis meló az.
Akkor jó fej, mert egy gyertya csere (vagy csak megnézés) is minimum 1 óra ezen a nyamvadt motoron. Én nem dolgoznék ingyen 1 órát senkinek.
nem kért lóvét