Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap előtt beszereltem, utána még egyszer, hogy a sűrűbb végével felfelé álljon.
Ugyanazokkal a beállításokkal, ugyanazon a hepe-hupás, ezerszer javított útszakaszon próbáltam ki. Eddig pattogott ezen a szakaszon most meg sokkal kevésbé. Nem lett Honda Goldwing, de általam is jól érezhető a különbség. Első fék keményebb használatakor kevésbé és finomabban bólint. A foglalkozás már így is életre a célját. Kanyarban nem szoktam lapon fordulni, illetve egykerekezni sem, így ez irányú tapasztalatom nem lesz, de nem tartom kizártnak, hogy kanyarban is stabilabban fog viselkedni.

Megjegyzem a gyári rugók sem rosszak. Egyszer sötétben és esőben döngettem haza Békés megyéből a húgomtól. A szegedről vezető úton Halastól kb. 30 km-re Zsana előtt van az úton keresztbe egy agresszív felgyűrődés. Nappal már számítok rá, de akkor eszembe sem jutott. Csak azt éreztem, hogy felpattan a motor eleje, egy picit a levegőben elmegy jobbra, aztán vissza és az útra visszaérve azonnal tapad és további pattogás nélkül, simán megy tovább. Mire felfogtam, hogy mi van már vége volt. Na akkor egy ki beszarás mellett értettem meg mi a lényege a feszes első futóműnek.
Szerintem nem a bőrruha ment össze hanem Te voltál elázva ezért megdagadtál, és ezért kellett cipőkanál a ruhához!
Tegnap mentem egy kisebb ~100km-es kort a geppel.
Tapasztalatok:
- telen a borruha osszement
- az uj metzeler racetec gumi eleg erzekeny a nyomasra. Kicsit tul volt fujva, ezert baromira csuszkalt a hatulja
- ujra meg kell tanulnom kanyarodni
sziasztok!
99 es SC33 as gépem van, ez még karbis.
Minap tapasztaltam hogy ha kipörgettem kb.8000 ig és ha elveszem a gázt már hiába adok egy gázfröccsöt nem történik semmi!?
Csak alapjárat volt másodpercekig. Haver szerint ez azért van mert hideg van és szegény a keverék (üzemmeleg motornál).
Szerintem meg dugulás van, de akkor viszont magasabb fordulatnál is fulladozna mert akkor több üzemanyag kell neki?!
Tapasztalt már valaki ilyet?
Az első képen bal oldalt ,azért látszik neked is szivacs most nézem.
Hát nem tagadom bele igen:)Az az érdekes,hogy a másik oldalon teljesen passzos...én a szivacsra gyanakszom,hogy nem pontosan raktam a helyére.Na mindegy ez most igy marad.
Beleültettem a bogarat a füledbe?
Hát figy, nemtom így megmondani. Meg kell nézni alaposan, hogy hogyan áll, mitől áll úgy, hol lehetne módosítgatni a dolgokon, hogy esetleg jobban álljon. Több mindentől lehet ez, akár amit írtál, hogy vastagabb a szivacs rajta, mint gyárilag pl. Lehet az alsó vagy felső fejkonzol is deformált akár. Ha a szivacsa tartja el, akkor vékonyabb szivacs kell. Ha a szivacs engedné, akkor valahogy a lámpát ugye előrébb kéne billentened, hogy a teteje kinntebb álljon, pl alátétekkel a felső csavaroknál.
Üdv be is került a rugó ha igen milyen?
Ma teletankoltam ,és 15,5 ment bele kb 7,5 literes fogyasztás jött ki ebbe volt olyan 100 km 2 személlyel 130-40 es átlagtempó.Egyébként ha már olyan jól sikerült kiszurnod qzt a lámpahézagot igazán adhatnál valami tanácsot is hogy hogyan orvosoljam,mert azóta mindig megakad a szemem rajta
Attól függ, hogyan közlekedsz. Ha nyugisan túrázgatsz, lehet tudsz menni 300km-t is, az 6 alatti fogyi. Ha dinamikusabban használod lehet fogyaszt 6,5-7,5 litert, 270-240km, ha meg folyamatosan cibálod neki lehet eszik 8-10litert, 220-180km. Ennél nagyobb fogyit utcán produkálni az már elmebeteg sztem.:) Szóval használat függő. Én 250-300km-eket elmegyek. Haver az ezressel 200körül de ő mindig mindenhol húzza neki.
Megnézem mennyiben más az első teleszkópokban a progresszív rugó.
szoval akkor olyan 230 km egy tank benzin.. azert az eleg gyalázatos
Sztem 3 liter. Amcsi oldalakon is ezt írják. Tehát nyugisan akár 50km-t még elgurulhatsz, de haladósan is minimum 30at.
Nekem egyébként fel sem tűnt amig nem mondtátok Más...Nem tudod véletlen ,hogy mikor kigyullad a müszerfalon a kis sárga led a kevés benzin miatt akkor mennyi van még a tankba?
Kipróbáltam, ill akartam, csakhogy ma amikor beindítottam, nem csinálta, sehogyse.:D Egyéni életet él a kicsike. De majd ha csinálja máskor, akkor megfigyelem, hogy kuplungra elmúlik-e.
Ezen se hallok semmi furcsát.
Ennek a motornak a lámpája a legszebb része sztem, abba lettem anno szerelmes, és ugyan olyan kiábrándító, ha csúnyán csálén áll, csak akkor szép, ha jók a hézagok.
Amikor megvettem enyém sem volt tökéletes, a fejkonzol volt már javítgatva, olyan is volt, ezért vettem egy újat inkább. Most se 100%-os a lámpám, de ezt már elfogadhatónak mondom az én elvárásaimank ezen a téren. Ezeken látszik úgy ahogy, direkt emiatt csináltam anno a hézag orvoslás után:
http://kepfeltoltes.hu/160401/20150823_171428_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/160401/20150823_171440_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Na majd én is beruhazok egy ilyenre....csak elobb kormány stab lesz:)Lehet nem is kell hallani semmit csak fura hogy hondahoz kepest elég hangos.Ma azt mondta a szerelőm is ,hogy nincs olyan hang ami nem odavaló.
Jaja, neztem. En vagy nem hallom azt, amit te hallasz vagy amit hallani kellene, vagy nincs semmi baja. Mit kellene hallani?
A tukor e-bay-es, mint ahogy a fek es kuplungkar is. Sajna volt egy fetrenges olajfolt miatt meg regebben, amit a tukor es a fekkar sinylett meg.
szerintem nekem az uj szivacstól áll el picit...gondolm magasabb mi t a gyári ami rajta volt.Nagyon király a tükröd!Vidit nézted amit most felraktam?
Nekem passzos a sarka. Inkabb a fejidom belso reszenel all el egy picit a lampatol...
eriggy máá
Na ugye. Ott a kettes!
2cm.