Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amerikában 43-as a gyári, Európában 42-es. 43-assal bő 2%-al rövidíted az áttételt, ennyivel többet csal a km óra és a km számláló, ellenben lehelletnyivel jobban megy a motor, de ennyi rövidítést sztem még megérezni se nagyon lehet. Adott sebességnél is ennyivel többet pörög majd, így a fogyasztásnak se feltétlen kedvez.
Engem is érdekelne!? Nálad mi a hiba jelensége? Nálam lehet nem a csillapítással ha nem a hiba rendszerrel lehet a gond mert néha olyan felütés szerűséget érzek a hátsó telótól. Nem olyan amikor teljesen össze lenne nyomva, ha nem inkább valamelyik tűgörgőnél lehet kopás.
Sziasztok !
sc33 hatso gátlo felujitasara keresek szakit elore is kosz
Neztem ezt az oldalt amit küldtél,és a 42 fogas lánckereket mutatja gyárinak,de én eddig mi denhol azt olvastam,hogy 43 -as a hátsó gyári méret..számit ez valamit egyáltalán melyiket veszem meg?
Ezt csak utcán használtam,gondoltam többet elmegy,mint a mintás pályagumi,és akkora különbség nem lehet.Nekem nem jött be.
Ha csak pályán szeretnél menni,bármelyik mintás,vagy slick pályagumit választahatod,azt hogy neked melyik márka jön be,neked kell kitapasztalni.pirelli superbike,supercorsa,dunlop d212 vagy kr slick,bridgestone batlax slickek,bt 03 .Mindegyik jó.Mindegyik
Melegítőt érdemes használni,a megfelelő nyomásokat beállítani.Brian tud neked tanácsot adni.Utcára meg mindenki azt rak fel amit akar,vágott slicket,vagy hipergigamegasport gumit,de láttam már pilot road 2-vel száguldozókat is
Köszi szépen,akkor megrendelem onnan,de elvileg ez is tipus szerint van.A többieknek is köszönöm a válaszokat!
Valaszthattal volna D212,211,supercorsat,azok is szarok?
Tenynyleg erdekel mi a jo.
Én vettem 520-as erősítettet a 929-re. 30e km-nél még alig nyúlott meg.
Én tavaly felraktam műszakira egy teljesen új bridgestone s20 evo hyperszupersport hátsót,nem volt régi dot számú,és egy rakás szar volt.Bárhova állítottam a nyomást sohasem akart bemelegedni normálisan,mindíg csúszkáltam vele.Bt 03-al és a dunlop mintás pályagumikkal sohasem volt ilyen gondom,pedig nem én vagyok az ,aki utcán le akarja tenni a könyökét.
D.I.D 530ZVMX 108SZEMÜ(GYÁRI ÁTTÉTEL) 32990FT
ELSŐ LÁNCKERÉK:JT.4300FT
HÁTSÓ LÁNCKERÉK:8200FT
Én nem tennék utcai ezres motorra 520-as láncot, itt nem számít az a lehelletni súlykülönbség meg az a jó esetben 1-2LE amit max nyer az ember kerékteljesítményben. A gyári 530-as, egy zvm-x 525 még csak-csak, no de 520-ast? Esetleg 520ERV3-at ráraknék, de az meg még drágább.
motoralkatresz.eu-n 45-46e körül van az 530-as lánc első-hátsó lánckerékkel. Ha nem akarod leáttételezni, akkor meg tudok adni újszerű, tényleg alig használt első hátsó lánckereket, boltban 12500 a kettő, 7500ér odaadom, lánc 33e, bő 40ezerből megvagy.
A D.I.D. katalogus szerint ez a lanc 1200ccm-ig jo.
A nagyvas szerint viszont 108 csapos D.i.D. X gyurus lanc csak 75LE-ig "ajanlott".
En anno a 929-re 525-ost tetettem. A 954-nel meg mas lesz a helyzet, mert le lesz attetelezve.
Peti0318!motoralkatrész.eu !!kiadja tipus szerint és 50 alatt megál!
hö=jó
Hem hö rá?Nem értek hozzá sajnos.
520??
Hali srácok!Találtam 954-re elég jó áron komplett lánszettet ,lánckerékkel.Csak megszeretnék bizonyosodni róla ,hogy biztos jó rá mert van egy motorboltos ismerősöm,és onnan akartam...a srác elkérte a motor alvazszámát,és motorszámát ,és a szerint keresett rá kb 55 ezer ft lett volna nála,és ez amit en találtam feltunően olcsobb.
Ismerem,tőlünk egy 10 Km-re van,már vettem tőle cuccot.
Elotte 9 ev es kb 130e km alatt semmi nem volt. Tavaly 2 honapon 3 defekt is osszejott. Szerencse a szerencsetlensegben, hogy mindegyik lassu defekt volt. Az elso otthonrol reggel indulva, a gumis kb a szomszed utcaban volt, szoval odaig ovatosban elgurultam. A masik kettonel meg benzinkuton felfujtam es kibirta a gumisig. Teny, hgoy eleg peches egy ev volt, mert meg egy egy olajfolton is sikerult perecelni

Viszont ha palyan akarsz egy kicsit boklaszni, akkor teljesen jo a "levetett" gumma. Ahogy ddt is irta, Brian a te embered.
Baromi pehhes lehetsz mert nekem 6 év 60e km után 1 azaz 1 db defektem volt össz.

Ezeket a 3,5-es gumikat én lassan elhagytam mert igaz egyalkalomra olcsóbb de Km re vetítve ugyanaott voltam mint az újjal és zongorázni lehetett egy újjal a különbséget.

A racetec-el is ugyanaz a hiba hogy újonnan drága,ez a cbr csak kispályán pár alkalommal lesz egyenlőre használva,hogy egyáltalán tudok e meg akarok e pályán bóklázni vagy felejtős mert láma vagyok e hozzá.
Míg ki nem derül nem ruházom be újra.

Van egy ilyen 3 milis rosso corsa 180-am meg egy d211 a padláson,kezdésnek pofáraesni jó az is ha 5 colos a elni,ha 4,5-es meg lomolok valamit hátra.

És évközben kiszuszogom mi a jó vagy nem.
Nem azt irtam, hogy legolcsobban es legoregebb gumit rakattam fel ra, hanem hogy jo aron jutottam hozza egy uj szetthez es ahogy irtam, osszekevertem a jobbik D211-el, na meg egyatalan nem volt mindegy, hogy 75, vagy 50ezer Ft ugrik ki a penztarcambol. Sosem a legolcsobban felgumizas lebeg(ett) a szemem elott - mert akkor betaraznek a 3-3.5mm-es futofeluletu hasznalt gumikbol - hanem hogyha lehet, akkor probalok valami akciot kifogni. Az olcso vagott slick azert jott akkor a kepbe, mert 3 defekt utan nem volt penzem egy ujabb szett gumira.

Amugy 160-asban lehet kapni ugyanazt, ami most kerul fel nekem is: Metzeler Racetec. Vagy masik alternativa a Pirelli Diablo Supercorsa. Mindketto eleg jol tapad es tobbfele keverek is kaphato belole, viszont legalabb mindketto street-legal.
Nos akkor egyenlőre szerzek valami utcait,szájra esni nem vágyom.

Akkor most itt utcáraslicc vagy nem slicc?
Ja. 5x jobban kopik a gumi pláne ha lesz slick, meg majd jól szájra esel a hideg gumival.
Rámegy. Kérdés elfér-e.