Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oda volt szorítva valahova a túlfolyó csöve amikor le van csukva a tank. Pl. ha lemosod már akkor is megáll benne a víz.
954 rr ma felnyitottam a tankot és rozsdás sárgás lé folyt ki a tulfolyon a kérdés az h a tanknak van valami külön rész ahol a pára le tud csapodni ? válaszokat köszi
Én csak annyit a 954-ről,ameddig rá tudok mászni,addig marad.Majd a fiam viszi tovább.Meg vagyok vele elégedve (még ha blokkot is kellett cserélnem).Most is megy mint állat,és gyári akkuval is pöcre indul.2003-as.
Üdv sokalom a távrartók számát a képen látható mennyiség van beépítve.A másik a scapágy méret gyárilag mm ben mekkora?A mostani 56 külső 22 belső 17széles..
Sziasztok! Ha valakinek esetleg érdekes, van egy 44-es fekete PUMA V1000 dobozában, méretprobléma miatt, null km-es, zsír új, 67e irányáron!
Na igen egyetértek nem is pazarolom én már erre a szót.Te is hiaba magyarazod hogy neked miota problema mentes,meg ilyen jo olyan jo,ugysem neked van igazad,vagy max szerencsed van hogy meg nem hullott szet.
Az rendben van, anno en is "zoldseggel" kezdtem - aztan tovabbfejlodtem
Na de viccet felreteve kicsit faraszto mar, hogy olyan emberek IS osztjak az eszt, akik meg csak keprol lattak 954-et es valahol olvastak, hogy egy szerelo belefutott valami kotvany, gazdatlan hulladekba es felraknak valami rozsdaboglya hengerfejrol egy kepet, ami 10 eve azik az udvaron a gane mellett, meg elolvastak a nepiteleten a szethullo blokkos, vagy valtos velemenyt es onnantol kezdve ez mar tipushiba es az egesz szeria egy nagy ballepes a honda reszerol.
Nekem meg ott volt a seggem alatt majdnem 100ezer km-el a 929, itt van a 954 mar 60ezer folott es motorikusan egyikkel sem volt baj. Minden motort tonkre lehet baszni, hogyha az ember gyoker modra banik vele, szoval a folosleges eszosztas senkit nem erdekel
A ződ vér azert megmaradt
Najo, de neki nincs kawaja - mar
Ne is mondd én is azt hittem,hogy nem lesz meg a bibi mert ez mar az utolso lehetoseg volt:)Egyébkent osztom a velemenyed:)
Mert baromi szép motorok, meg konstrukcióban is található rajta finomság.
Mentem vele, kényelmetlen volt nekem, mert pici volt, de erő az volt benne.
Tavaly nyáron Gyöngyösön a kúton láttam két 954-est, még a színük is ugyan olyan volt. Mentek Mátrázni mint mi. Szép volt mind a kettő!
Ügyesek vagytok. Nekem ez a hiba egy Hornet 900-on volt, szívtam vele pár órát.
Akinek kawaja van megmondja a tutit,tapasztaltad már te is.
Az en szerelom csak annyit mondott, hogy ne adjam el, mert "ez egy nagyon jo kis motor Janoskam".
Es mivel tamogatom a magyar gazdasagot, kb csak ilyenek miatt latogatom meg ot, hogy: olajcsere (tudom, ezt lehetne otthon is olcsobol, de tole pont nem sajnalom a lovet), fekbetetcsere, meg ilyenek.
Igen ..Az enyém tegnap lett kész véglegesen.fékolajcsere,lánccsere,szelephézag állítás.Azt momdta a szerelő,hogy "ez ki fog vinni a világból" annyira rendben van.Tudom a zx9 a király .Én is szerettem a kawát,de nem cserélném vissza semmi pénzért,még plusz 300ccm-ért sem.
Csak kérdezz meg pár motorszerelőt. Mi a véleményük a 954-ről. Ott lesz az arcukon a válasz.
Egyébként miért ez a 954 imádat ha szabad kérdezni
az idom alatti fő csatlakozoknál colt kontakt hiba..kitakaritottuk es mar jo is lett:)
A festéket megigazítja az FBS... Olyan mint a kromofág...
Szia Standby,
Sima FBS-el kell felrakni és ennyi. Ráadásul csak 3-4 pötty kell alá, mert utána cumi lesz leszedni...
Szia. Jó szopás, egyszer körbemértem a fél motort érte.
De mivel 954 és imádom őket, ezért elárulom, h leszakadt a vezeték a startergomb házában.
Tehát a jobb kormánykapcsolót szedheted is szét...
Szerintem csak ki kellene cserélni a légszűrőt és beállítani a karbikat.
Akkor kéken füstölne nem feketén.
Mindenképpen ment volna egy revízióra, de így felkészítem, hogy mire számítson!
Köszönöm az instrukciókat!
Nem kell megijedni átnézést igényel!