954 rr ma felnyitottam a tankot és rozsdás sárgás lé folyt ki a tulfolyon a kérdés az h a tanknak van valami külön rész ahol a pára le tud csapodni ? válaszokat köszi
Én csak annyit a 954-ről,ameddig rá tudok mászni,addig marad.Majd a fiam viszi tovább.Meg vagyok vele elégedve (még ha blokkot is kellett cserélnem).Most is megy mint állat,és gyári akkuval is pöcre indul.2003-as.
Üdv sokalom a távrartók számát a képen látható mennyiség van beépítve.A másik a scapágy méret gyárilag mm ben mekkora?A mostani 56 külső 22 belső 17széles..
Na igen egyetértek nem is pazarolom én már erre a szót.Te is hiaba magyarazod hogy neked miota problema mentes,meg ilyen jo olyan jo,ugysem neked van igazad,vagy max szerencsed van hogy meg nem hullott szet.
Az rendben van, anno en is "zoldseggel" kezdtem - aztan tovabbfejlodtem
Na de viccet felreteve kicsit faraszto mar, hogy olyan emberek IS osztjak az eszt, akik meg csak keprol lattak 954-et es valahol olvastak, hogy egy szerelo belefutott valami kotvany, gazdatlan hulladekba es felraknak valami rozsdaboglya hengerfejrol egy kepet, ami 10 eve azik az udvaron a gane mellett, meg elolvastak a nepiteleten a szethullo blokkos, vagy valtos velemenyt es onnantol kezdve ez mar tipushiba es az egesz szeria egy nagy ballepes a honda reszerol.
Nekem meg ott volt a seggem alatt majdnem 100ezer km-el a 929, itt van a 954 mar 60ezer folott es motorikusan egyikkel sem volt baj. Minden motort tonkre lehet baszni, hogyha az ember gyoker modra banik vele, szoval a folosleges eszosztas senkit nem erdekel
Mert baromi szép motorok, meg konstrukcióban is található rajta finomság.
Mentem vele, kényelmetlen volt nekem, mert pici volt, de erő az volt benne.
Tavaly nyáron Gyöngyösön a kúton láttam két 954-est, még a színük is ugyan olyan volt. Mentek Mátrázni mint mi. Szép volt mind a kettő!
Az en szerelom csak annyit mondott, hogy ne adjam el, mert "ez egy nagyon jo kis motor Janoskam".
Es mivel tamogatom a magyar gazdasagot, kb csak ilyenek miatt latogatom meg ot, hogy: olajcsere (tudom, ezt lehetne otthon is olcsobol, de tole pont nem sajnalom a lovet), fekbetetcsere, meg ilyenek.
Igen ..Az enyém tegnap lett kész véglegesen.fékolajcsere,lánccsere,szelephézag állítás.Azt momdta a szerelő,hogy "ez ki fog vinni a világból" annyira rendben van.Tudom a zx9 a király .Én is szerettem a kawát,de nem cserélném vissza semmi pénzért,még plusz 300ccm-ért sem.
Szia. Jó szopás, egyszer körbemértem a fél motort érte.
De mivel 954 és imádom őket, ezért elárulom, h leszakadt a vezeték a startergomb házában.
Tehát a jobb kormánykapcsolót szedheted is szét...
Na de viccet felreteve kicsit faraszto mar, hogy olyan emberek IS osztjak az eszt, akik meg csak keprol lattak 954-et es valahol olvastak, hogy egy szerelo belefutott valami kotvany, gazdatlan hulladekba es felraknak valami rozsdaboglya hengerfejrol egy kepet, ami 10 eve azik az udvaron a gane mellett, meg elolvastak a nepiteleten a szethullo blokkos, vagy valtos velemenyt es onnantol kezdve ez mar tipushiba es az egesz szeria egy nagy ballepes a honda reszerol.
Nekem meg ott volt a seggem alatt majdnem 100ezer km-el a 929, itt van a 954 mar 60ezer folott es motorikusan egyikkel sem volt baj. Minden motort tonkre lehet baszni, hogyha az ember gyoker modra banik vele, szoval a folosleges eszosztas senkit nem erdekel
Mentem vele, kényelmetlen volt nekem, mert pici volt, de erő az volt benne.
Tavaly nyáron Gyöngyösön a kúton láttam két 954-est, még a színük is ugyan olyan volt. Mentek Mátrázni mint mi. Szép volt mind a kettő!
Es mivel tamogatom a magyar gazdasagot, kb csak ilyenek miatt latogatom meg ot, hogy: olajcsere (tudom, ezt lehetne otthon is olcsobol, de tole pont nem sajnalom a lovet), fekbetetcsere, meg ilyenek.
Sima FBS-el kell felrakni és ennyi. Ráadásul csak 3-4 pötty kell alá, mert utána cumi lesz leszedni...
De mivel 954 és imádom őket, ezért elárulom, h leszakadt a vezeték a startergomb házában.
Tehát a jobb kormánykapcsolót szedheted is szét...
Köszönöm az instrukciókat!