Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy pedig ne zavarjon. ha a versenypályán nem használod akkor úgysem hiszem, hogy zavarna. A kormányt pedig ne engedd el, mert a télen én egy havas lejtős úton egy pillanat alatt ! simsonnal! úgy kb:15 km/óra sebességgel úgy elfeküdtem, hogy csak néztem, hogy most mi is van?! Pedig nem ma kezdtem motorozni!!
Igen ,csak tudod ugy voltam evvel hogy azt mondják,meg teszteken is olvastam,hogy ez a tipus marmint a 954 nagyon hajlamos a kormanycsapkodasra....azt hittem amiatt lehet ez,de most megint mehet a fejszamolas hogy mennyi lesz.
Ne panaszkodj, legalább megismered a gépedet! Az enyém egy Honda CBX 750-es '84-es, és az idei télen is szereltem és tettem rendbe, és most, mert már tudom mi van belül, bármikor el merek indulni vele.
egyébként a kormanycsapagy lassan cseres,mert azt mondta a szerelőm,már kottyan egy kicsit de nem veszélyes.
Hát már en is kivancsi vagyok,de annyiba van ,hogy kezdek mar kiabrandulni belőle.
Nézd meg mennyi az előírt és ahhoz tudsz viszonyítani. De nem hiszem, hogy a keréknyomás ilyet tudna okozni. Kiváncsi leszek mire jutsz!
biztos hulyesege,de a tul nagy guminyomas nem okozhat ilyet?Amikor felrakták a műhelyben ott felfújták ,és azota ugy használom.
Valosnak tunik a kilometer...igy durvan 40 ezer van bennük.Kerekcsapagy okozhat ilyesmit?
A lengővilla csapágyat is érdemes lenne megnézni pl. Múlt évben volt dolgom pár lengővilla csapággyal, és elképesztő dolgokat tapasztaltam.
A kerékcsapágyakban hány km lehet?
ujak a gumik...most nem azt mondom mint a barom remeg,de szemmel lathatoan....viszont nem huz semerre marad szépen az uton.
Olyat sem szabadna csinálnia. Lehet hogy a gumi kagylósra van kopva vagy esetleg valami más a hiba.
Sziasztok.Kerültem ma egyet a géppel,és gondoltam kiprobálom hogy egy 110-es temponal elengedem a kormányt nem e húz valamerre...szerencsere nem huzott semerre a gép,viszont a kormány rendesen remegett mikor nem fogtam jobbra-balra.Gondolom a kormanystabilizator ezt megszuntetne jol gondolom?
Hogy lehet hónapokig altatni a vasat ,türelmetek végtelen nem is értem.
Ja azzal a szijjal en sem boldogultam...amugy meg kurvanagy szerwncsed van tudod hogy beroffent
Én ki se vettem az akksit. Csak lekötöttem. Kb most alszik 4 hónapja. Még 1-2 hetet biztos így is marad, de már várom h hallhassam újra a hangját.
Most jottem fel a garazsbol.
6 honapig aludt az emelon a gep. Beleraktam az akksit, szidtam a japanok kurvannyat hogy miert nem tudtak kitalalni valami normalis megoldast az akksi rogzitesere, aztan hagytam a faszba azt a szijat, visszaraktam az ulest es POC ROFF
Ezt rendeltemEgy srác gyártja multkorában tett fel galèriat ide a sportmotorra is.A bolti ár felèèrt adja.
Szevasz ! Miért nem készül mostanában videód ? Nagy örömmel néztem mindegyiket ! Hiányolom őket ! Egy üde színfolt vagy a sok nagyarcú vélt tudással rendelkező szerelő között !
900rr eken 3db 4mm csavar fogja a tanksapit,ezért nem értem mikor felbasszák rá az utaskapaszkodót,nem olyan terhelésre lett tervezve
Utaskapaszkodo? Inkabb ulespupot kell rendelni
Ezidaig egyetlen emberrel talalkoztam, aki kenyelmesnek talalta a hatso ulest
Milyet rendeltél? Ami olyan, mint ha egy kormányt fogna az utas én olyat nem mernék felrakni a motorra. Tök jó lehet, amikor egy esetleges balesetben felnyársal, beléd áll, letépi a veséd májad, nem bírsz lerepülni a motorról mert beleakadsz stb... Inkább kapaszkodjon belém az utas, vagy támaszkodjon a tankra, sztem rohadt veszélyesek ezek a kapaszkodók.
Ami ilyen 3szög szerű, szal zárt kőrt alkot, az egy fokkal jobb, de olyat se tennék fel. Aztán amikor meg egyedül megy az ember nem bír a tankra hasalni tőle.
http://www.hondapartshouse.com...
14-es számú csavarok, 4x21-et ír, képen mutatja is a 3-nak a helyét. Csak jó már a katalógus.
Rendeltem utadkapaszkodót a motorra,es amiatt èrdekelt volna a mèret,de már megoldodott.köszi srácok a segítsèget!