Na majd töltök fel srácok a youtubra egy vidit a hangjárol,és majd ha van kedvetek meghallgatjátok.Tudom videon nem jön át,de ha nagy gebasz lenne akkor az is hallatszodik.
Én fordítva váltottam SC59 -> SC50 . Azért hiányzik a pálya meg az agép, az valami fenomenális volt. De lesz még olyan egyszer ill inkább az újabb, 2012 utáni hegyeslámpás, amióta az megjelent az az új szerelem. A 954 is bekövetkezett sok-sok év után, úgyhogy még arra is van esélyem majd 4-5-6 év múlva talán.
Nekem is a polcon porosodik egy ilyen.:)
Sok baromságot tud olvasni az ember a neten. Mi az a szelepemelő? Tudom, hidrotőke. Na olyan ezekben a motorokban pont nincs. Megnövekedett szelephézag miatt járhat zajosan egy motor, de nem hiszem, hogy ezt hallanád. Sztem is lánc vagy láncfeszítő lesz az. Vagy nem.
Amit lentebb írt kertész úr, hogy lekopik a nicasil... hát az elég csúnya lenne, ha fullosan lekopna, mert alatta alumínium van, ami seperc alatt szarrákopna, ha nem lenne rajta a kemény nicasil réteg. Ha meg annyira kopott a henger, hogy lötyög benne a dugattyú hidegen és az kopácsol, az meg megint csak rég qrva szar, annak lennének más jelei is, bizonyára zabálná az olajat, füstölne, alacsony lenne a kompresszió a motorban, erővesztés stb., ha ezek közül egyik sincs, akkor biztos nincs annyira elhasználódva az a blokk, hogy kopogjon a dugó benne.
CBR 900 RR SC33 98-99 -hez keresek oldalidomhoz és fejidomhoz csavarokat ! A gyorszáras érdekelne! 2db 22 mm és egy db 14 mm-hosszút!
Nincs valakinek elfekvőben?
Üdv
A hidegen kopogás kifejezetten a 954-re jellemző mert a nicasil réteg lekopik a henger faláról. Ha melegebb időben indítod el akkor alig hallható de télen nagyon tud kopogni.
Szerintem nem nagy ügy mert általában bírják így is de azért elég illúzió romboló tud lenni.
Sziasztok.954 nél mennyire megszokott a zajos blokk?Nem azt momdom,hogy hu de hangos ,de hondához képest eleg hangos szerintem.Hideginditasnal enyhe kopogo hang addig amig vissza nem veszi az alapjaratot....utána teljesen csendes lesz csak a szokasos hondas vinnyogás.Mikor bemelegszik teljesen akkor meg olyan mimtha lakna benne egy tücsök kb 4 ezres fordulatig a felett megszünik az is.
sziasztok
az lenne a kérdésem, hogy az hogyan lehet, hogy most vettem egy a 94-es cbr 900-ba egy 92-es cbr 900-nak az első kereket és nem egyforma?
Köszönöm a válaszokat.
Utángyártottat már 8ezerér kapni, honda felirat nélkülit, honda feliratos tizenpárezer.
Nekem is a polcon porosodik egy ilyen.:)
Üdv
2000-2500 alatt nem nagyon buta a motor nélküle?
CBR 929rr EXUP szelepet átruháznám akinek szüksége van rá. Csak teszem ide oda :D Hibátlan.
Üdv.
Amit lentebb írt kertész úr, hogy lekopik a nicasil... hát az elég csúnya lenne, ha fullosan lekopna, mert alatta alumínium van, ami seperc alatt szarrákopna, ha nem lenne rajta a kemény nicasil réteg. Ha meg annyira kopott a henger, hogy lötyög benne a dugattyú hidegen és az kopácsol, az meg megint csak rég qrva szar, annak lennének más jelei is, bizonyára zabálná az olajat, füstölne, alacsony lenne a kompresszió a motorban, erővesztés stb., ha ezek közül egyik sincs, akkor biztos nincs annyira elhasználódva az a blokk, hogy kopogjon a dugó benne.
Nincs valakinek elfekvőben?
Üdv
Szerintem nem nagy ügy mert általában bírják így is de azért elég illúzió romboló tud lenni.
az lenne a kérdésem, hogy az hogyan lehet, hogy most vettem egy a 94-es cbr 900-ba egy 92-es cbr 900-nak az első kereket és nem egyforma?
Köszönöm a válaszokat.