hehe hát persze...ha en nem találok hibát akkor más:DNekem így áll,pedig a helyén van minden...amugy a szivacs látszodik.lohetnétek egy kozelit nektek milyen:)Egyebként fel let ujitva az elso fényszoro es muszaj volt a szivacsot kicserélni rajta.
Na ma beindítottam a vasat kb 4,5 hónap után először. Elsőre kicsit nehezen röffent be, már kicsit sajnáltam is a tekertetést, de minden fordulatnál arra vártam, hogy na majd most, na majd most, akkor most... már azt hittem valami nem kerek és nem is fog beindulni és akkor csak-csak elkapta , de utána tette a dolgát. http://youtu.be/XYQWlSJ-kEE
Viszont jól hallatszódik az én motoromnak a furcsa zöreje, legjobban a második indítás után a 45. mp-ben kétszer egymás után, akkor nagyon jól hallatszik, de halkabban az első indítás után is, meg a másodiknál is elcsíphető párszor ez a hang. Rég volt a múlt szezon, de emlékeim szerint csak hidegindítás után csinálja, meleg motornál nem. Hallott már ilyet valaki a sajátján? Vki tudj a tutit, hogy mi ez? Láncra vagy láncfeszítőre gyanakszom inkább, vettem is manuálisan állítható láncfeszítőt, de ebben a kicseszett motorban nem lehet kicserélni a láncfeszítőt a motor vázból kivétele vagy minimum leengedése nélkül. Ezt a buziságot!
peti0318, na ilyet tud a te motorod? Az úgyis mindenféle tünetet produkál.
Sziasztok.Használ valaki esetleg 954-en valami gps/mobiltelefon tartót?Nezegettem a neten,de nem találtam olyat ami fel is menne.Ha esetleg tudtok ajánlani valamit akkor megköszönném.
Honda
vagy én szoktam venni 0.5mm es (ilyen vastag a gyári tömítés is) tömitő lemezt(m2-re lehet venni,csapágy-csavar boltokban) a sárga is jó,de a kék az igazi,és ki kell vágni ;)
Milyen lampahezag?
http://youtu.be/XYQWlSJ-kEE
Viszont jól hallatszódik az én motoromnak a furcsa zöreje, legjobban a második indítás után a 45. mp-ben kétszer egymás után, akkor nagyon jól hallatszik, de halkabban az első indítás után is, meg a másodiknál is elcsíphető párszor ez a hang. Rég volt a múlt szezon, de emlékeim szerint csak hidegindítás után csinálja, meleg motornál nem. Hallott már ilyet valaki a sajátján? Vki tudj a tutit, hogy mi ez? Láncra vagy láncfeszítőre gyanakszom inkább, vettem is manuálisan állítható láncfeszítőt, de ebben a kicseszett motorban nem lehet kicserélni a láncfeszítőt a motor vázból kivétele vagy minimum leengedése nélkül. Ezt a buziságot!
peti0318, na ilyet tud a te motorod? Az úgyis mindenféle tünetet produkál.
CBR 929 hátsó gátló eladó.
Irányár 25e
A lemez kinézete a fotókon látható.
A rajta olvasható gyári szám:
Jobbos: 64325MAE000
Balos: 64375MAE000
Ár max 10 ezer forint + posta.
A kérdésem az lenne, hogy a 94-es és a 97-es CBR 900 első kereke egyforma?
Köszi a válszokat
Motor első felnőtt ajánlott javítani vagy vennem kell inkább egy másikat? Padkka sérült a felni.
Köszi előre is.
vagy én szoktam venni 0.5mm es (ilyen vastag a gyári tömítés is) tömitő lemezt(m2-re lehet venni,csapágy-csavar boltokban) a sárga is jó,de a kék az igazi,és ki kell vágni ;)