Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! FBDave csak javasolni tudom, hogy ebay-en nézz szét matrica és csavarok tekintetében! Sok mindent találsz hozzá!

URAK! Egy kérdés: SC33-hoz nincs valakinek 4 db karbi szinkron teszter csavarja eladó? Vagy tud e valaki gyártatni? Vennék! Vagy hogy honnan lehet beszerezni! Mindenképp kell szinkron, meg is tudjuk csinálni, csak kellene csavar hozzá, benne is hagynám, ledugózva, hogy ne kelljen mindig cserélgetni!
Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni merre induljak!

Gumi ügyben a véleményem csak annyi, hogy én jó pár Bridgestone BT003-at nyaltam már le, faszák voltak, nem slick, de jól fogott, mint a zöld festék. Most utoljára Bridgestone R10-et rakott fel a gumisom... Melegben Isten-Király, de ősszel, ahogy bejött a hidegebb idő, úgy megelőzte a farokidommal magamat szerencsére 30-nál, hogy ihaj, hál Istennek megfogta a bukó gomba! Most utána jártam, hogy valami faszát keresek tavaszra-őszre, a Michelin Pilot Road 3-4-et ajánlották, de nem találtam, utána egyik tapasztaltabb motoros cimbi a Pirelli Angelt ajánlotta. Találtam, fel is lett rakva, ha hétvégén jó lesz az idő, próba kör! Majd beszámolok! Naggggyon jókat olvastam róla!
Jó éjt! Üdv!
Ember tervez, de iden nem lesz meg teljes palyagep belole - legalabbis "szezonkezdesre" biztos hogy nem all ossze a technika ugy, ahogy en azt elkepzeltem - ettol fuggetlenul palyan fogom nagyobb szazalekban hasznalni es ha az ismerosok raernek es nem nyignak, hogy nincs ido, nincs penz, nincs semmi akkor veluk elgurulgatok valamerre, ahol nincs tul sok egyenes ut, szoval a kockasra kopas eselye nalam minimalisra lesz csokkentve
A hatso sarvedo ala meg ha nagyon kell, akkor rakok alatetet, amitol magasabb lesz
Sziasztok!

Kihasználatlansàg miatt eladnám 900 RR- emet.
Műszaki lejárt, ideiglenesen kivonattam a forgalomból. Korábbi NC23 nevem alatt találtok még pár képet/videot.
Ha esetleg valakit érdekelne e-mailben: gaalandras89@gmail.com címen elér!
375 ezer Ft irányárra gondoltam.

Szép estét!
Üdv:András
Sziasztok!
Friss tulaja lettem egy gyönyörű ( nekem mindképp :) ) 900RR-nek.
92-es kiadás de újabb idomszettel, 98 talán.
Tudtok ajánlani valamit, hogy gyári matrica szettet honnan érdemes rendelni vagy esetleg gyári idom csavarokat?
Illetve keresnék még két db kis idom darabot ami a fejidom két oldalán a kormányszárak alatt tölt be takaró szerepet, nem tudom így érthető volt-e mire gondoltam.
Udv. Nincs valakinek elado kabelkotege ?
Sc28-sc33 hoz.
Meg kell magasítani a sárvédőt.
Nekem is ilyen érzésem volt, amikor először tettem fel hegyes vágott slicket anno utcára, de most a 954-nél is /50 volt rajta és már a /55-el is sokkal jobb érzés vele menni. Viszont a hegyesebb gumi utcán hamarabb kopik kockásra, ilyen szempontból (tartósság) jobb a /50. Szóval kinek mire kell, milyen stílusban motorozik, krúzolásra, túrázásra jó a gyári méret is, kanyarogni vágyóknak kevésbé.
Ajanlottak 180/55-os supercorsat azzal a szoveggel, hogy ez pont olyan lesz, mint a 190/50.
Inkabb a metzeler lett, mert abbol volt 190/55
A régi ZX-10R-en egyszer volt 180/55-ös. Viccesen nézett ki. Alig volt hegye.
Akkor neked érdekes gumik lehetnek az autódon.
Na hát a 180/55-ös is olyan lesz 6-os felnin. Mint az autógumi.
"/50-es gumi amúgy sztem is egy rakat szar"
Ez en is tapasztaltam mar. Kb meg kellett eroszakolni a motort, hogy kanyarodjon, mig a 190/60-as slick (az mondjuk epphogy befert a sarvedo ala) olyan volt, hogy ragondoltam, hogy kanyarodni kell es mar kanyarodott is...
Minkét motoron 6-os felni van ezért nem tértem ki erre.
Azért az se mindegy h melyik gumi mekkora felnin van.
http://www.taiwanrider.com/hor...
A 190-est jobban összehúzza egy 5,5-es felni mint a 180-ast így nem biztos h utóbbi a hegyesebb. 6-os felnin meg megint ugyan ez lehet a helyzet.
https://www.google.hu/search?q...
/50-es gumi amúgy sztem is egy rakat szar, /55-ös sokkal jobb 6-os felnire, de a még magasabb slickek a legkirályabbak. 195/65-125/80 (utóbbi már nincs) kombót imádtam legjobban.
190/50 a gyári de Nekem olyan utoljára akkor volt amikor még 2005-ben a 929-est vettem. Azóta 180/55-öst használok mert sokkal hegyesebb és szerintem azzal könnyebb bedönteni.
A gyari gumi meret 190/50 lenne az ezresen is?
Anno ajanlottak azt, hogy rakjak fel 180/55-60-at, ami a szelesebb felni miatt szetterul es olyan, mintha 190/50 lenne.
Gumit most meg biztos, hogy nem fogok nagyon cserelgetni, mert tegnap megerkezett az uj papucs
Nekem most az 1000RR-en elöl a gyári van és hátul pedig 3-mal nagyobb. Így a 2 szemmel hosszabb lánccal majdnem legelöl van a kerék. Így és a 180-as gumival jobban fordul és minimálisan rövidebb csak a végáttételem. Kb ugyanaz mint a gyári gumival és elöl egyel kisebb lánckerékkel. Az első lánckereket azért nem változtattam meg mert a lengőkaron lévő műanyag vezetőt úgy jobban koptatja a lánc.
Ja és mikor megvettem a motort mentem gyári áttétellel plusz a gyárinál magasabb190/55-ös gumival a ringen és a célegyenesben úgy gyorsult az 1000-es mint haver leáttételezett 929RR-je. Nekem úgy nagyon nem tetszett.
Hogyha az elsot 1 foggal kisebbre, a hatsot meg mondjuk 2-vel nagyobbra cserelem, akkor hogy fog rovidulni a tengelytav?
Foleg, hogyha 1-2 szemmel nagyobb lancot rakok ra, akkor nem kell a hatso kereket sehova sem huzigalni, nem?
Bakker, most total hulyenek erzem magam
Na mindegy, erre azert meg van idom, mert a mostani lancban meg boven van "par" km, azt a hibat meg nem akarom elkovetni hogy en legyek az, aki teleaggatja mindenfele szarral a motorjat, hogy jojjon a korido, kozben meg csak motorozni kene megtanulni
Hát azt, h nem annyira stabil.
Egyenesfutás, ív tartása, idegesség... minél rövidebb a tengelytáv ezek annál rosszabbak, ellenben jobban fordul a motor és hamarabb ágaskodik. Pályázni nem biztos h előnyös rövidíteni, inkább növelném ennél a motornál picit.
Hali! Kék fekete volt a színe,de kép az nem készült róla.
Sajnos kép az nincs róla,de kék fekete volt a színe.
Az enyém már szinte semmit sem csillapít,olyan mint a hintaló nem reagál az állítócsavarokra,gáz se lehet benn sok.
Kerekezni annyira nem akarnek, bar ugye a nagyobb hatso lck magaban hordozza, hogy kenytelen leszek megtanulni
A nem annyira jo stabilitas alatt mit ertesz?
Ha szabálynak lehet mondani, akkor max az, hogy tudsz-e eleget állítani a keréken. -1,+3-hoz lehet nem árt már egy 2 szemmel hosszabb lánc, mert különben lényegesen rövidül a tengelytáv, de összerakható gyárival is még asszem. Kerekezés szempontjából jó, stabilitás szempontjából már kevésbé. Ha meg csak elől csökkent az ember arra kell figyelni, hogy meg tudd húzni a láncot nyilván, ha nem, akkor rövidíteni kell a láncon.
De amúgy ki is lehet kb számolni, mennyivel változik a tengelytáv
Ha mar lancnal tartunk, emlitetted, hogy hringre jo lehet a -1/+3 attatel.
Van valami szabaly arra, hogyha valamelyik lanckereket modositom, akkor mennyivel csokken/no a szukseges lanc hossza?