Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát ütötte vágta nyúzta kerózott pályázott stb? Mert ezek erre vannak.
Ismerem a gép előző gazdáját,megkapott mindent ami járt neki.
http://m.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_900_rr-9762774 Ez elég megkíméltnek tűnik.
Sziasztok!
Ha valakinek van eladó 954 ne tartsa magában. Köszi
Helló FBDave nekem kellene ez az első kerék. Adj már valami elérhetőséget.
Köszi
Ment privi
Köszi szépen a választ.
Szia.

17-es? e-mail címet v teló számot tudsz adni?
93 utani VFR-et szoktak beletenni.
Szia
Nekem van egy eladó CBR900 felnim ha érdekel
Sziasztok. Meg tudnátok mondani, hogy 919-es Cbr-be milyen motor 17-es első kerekét lehet beletenni átalakítás nélkül?

Előre is köszi a választ.
Végig olvastam a problémádat . Szóval ha a kormánycsapágy cserés , akkor neakard tudni miért szitál a kormány ! A kormány semennyire nem szitálhat , kivéve azokat a motorokat amelyek gyárilag rezgéscsillapítóval szereltek pl. a tescos motorok . De azoknál meg beállítod aztán élsz vele úgy , mint a pannóniákon a marokcsavarral a kormányközepén !
A kemény gumi legritkábban okoz szitálást . Viszont a kormánycsapágy középső berágása , kerélkcentír , szar gumi , hátsó lengő tűgörgői , rosszúl beállított hátsó tengely mikor nem egyenesen fut az elsővel , és az első telók olajhiánya ill. felemás mennyisége mikor valamelyikbe kevesebb van tudja ezeket okozni ! Nem akarom reklámozni az ogre motrokat amikre nem kell csillapítót szerelni , az enyémen akár 300-nál is lenyúlok a kormányról és hagyom moci fékkel kigurulni rezzenéstelenül teszi , ugyan így kerékről mikor újra leteszi az elejét akár laza kormányfogással is rezzenéstelen !
A kerékcsapágyakat nem kell cserélni , mert lehet hogy szarabbat raksz bele újat mint a használt volt . zsirozni viszont lehet videóim között megtalálod hogyan csináltam én .
Amikor kint a kerék , a tengelyt egyenként told be a csapágyakba és úgy nézd meg őket , mennyire lógnak , ha lóg akkor csere .
Minden ok ugy néz ki!:)Egy picit ráz ha elengedem,de millimeterekről beszélünk.. szeri tem ez belefér...120 -as tempónál gondolom van azért egy pici rezonancia amit atvesz a kormány.
No látod ! Nem kell mindjárt befélni!!
most 2,5 elol és hatul ugy nez ki fasza minden.
Az enyémben elöl 2.5, hátul 2.9 bar vált be.
Lehet a centírrel is lehet gond...ma voltammegneztem a guminyomast 1,4 bar volt elöl 2,5 re belőttem szinte megszunt teljesen.
Addnék még egy tippet neked saját bajomból okulva.
Nekem a kawán rázott a kormány. Egy bizonyos sebbességnél úgy remegett hogy szinte vibrált.
Gumira, csapágyra gondoltunk mi is elsőnek. Gumicsere utánn kiderült nem a gumi a ludas. Továbbra is rázott. Aztán arra jutottunk hogy lehet a centírsúlytol is. Ami volt az első felnin súly, azt kombináltfogóval levettem. Kiprobáltam és megszünt a rázás. Rosszúl kicentírozott felni is csinálhat ilyen problémát....
Üdv a gyári rugó az első telóban milyen méretű van rajta valami szám v betü?A mostani 250mm hosszú és 4,75 átmérőjű anyagból van.
A gumi nyomás nagyon számít .Nekem hátsó 2.9 volt pattogott 2.4 re fujva mintha kicserélték volna alattam a motort .Az elejével még küzdők én is látszólag minden jó mégis csúszkál.
Na holnap ellenorzom a guminyomast...elore 36psi hatulra 42 psi a standard jol tudom?Azt olvastam,hogy a gumi nyomas is siman okozhat ilyet.Ha nem segit akkor az osszes csapagy csere.
Viszont ha én felszámítanám amit dolgoztam a gépen, de ha felülök rá és megyek mintha a villanymotor hajtaná, és elmerek indulni vele szinte elfelejtem a mindennapi gondokat. Amellett, hogy a kedvencem is egy szép motor, ami most már gyári minőségűre lett felújítva. A télen vezérműláncot generátorláncot a feszítőkkel cseréltem rajta az összes szelepszár-szimeringgel együtt, hogy egyéb apróságokat ne is említsek! Pedig én "régi motoros" vagyok! Majd csak az lesz belőled is előbb utóbb !
Hát ez ilyen. Miért, szted más régi gépekre nem kell költeni? Ez korral jár. Persze ha korábbi tulajok elhanyagolták, és minden hibát egy valaki akarja orvosolni, az akkor sok lehet, ez bármely használt motor vásárlásnál benne van a pakliban, ezért zsákbamacska (persze vétel előtti alapos átvizsgálás sokat segíthet), kivéve, ha ismert előéletű a motor.
szarok én már bele szép mádzsársággal már kb 1,3 millába van.majd lesz valami vele...
Hú, hogy neked mindig van valami gondod bajod a motorral... meg a mádzsárrál... nem "nem-e húz" hanem nem húz-e!
Na de, ha már meg is állapították, hogy nem 100as a kormánycsapágy, akkor már rég kicseréltem volna, ha lehet akkor golyós helyett kúpgörgőset vegyél bele, sokkal tartósabb.
Ha nem szűnik meg, meg kell nézni tényleg a többi csapágyat. De rossz gumitól is rázhat, ha új ha nem. Igaz pályagumi volt, de nekem már volt olyan, hogy rossz hátsó gumi miatt nagy tempónál elkezdett beszitálni a kormány egyre jobban.
Nem volt valami fékezős szitálós gondod is nemrég? Lehet összefügg a kettő.
Kormánystab nélkül se szabad szitálnia a kormánynak sima úton.
Guminyomás ilyet nem csinál sztem.