Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahh....akkor mégse karbi?
Örülni fog neki :/
Akkor picit bevásárolt
Értem, köszönöm!
Akkor komolyabb karbi gond lesz vele!
Az irányjelző is kormos a kipu felett.....
Azt még nem sikerült megnézni, hogy menet közben ha rendesen rányitja a tüzet akkor jön e belőle fekete füst, rendesen ha ment semmi füst nem volt, meg full hidegen szívatóval se füstöl semmit.
Szelepszár-szimering csere lesz ebből, és ez a minimum. És ezt vigasztalás céljából mondom!
Egyik ok lehet, hogy esetleg STUNTRIDING-oltak vele!
Nagy gáznál semmi jelentősége a karbiszinkronnak, annak csak alapjárat körül van jelentősége esetleg nagyon pici gáznál, szóval attól nem kormolhat. fekete füst több okból is jöhet belőle, nem kezdem el sorolni.
Sziasztok!

Cimborám vett egy 919-et, olyanra lettünk figyelmesek hogy igaz járt már a motor előtte, de aztán vissza hűlt annyira, hogy a víz már nem mutatott és szívató nélkül is elindult és járt rendesen, majd miután szépen bemelegedett pár kövérebb gáz után olyan 7-9 ezres fordulat környékén kormolt a gép, szerintetek a karbi szinkron segít ezen, vagy komolyabb beavatkozást igényelhet? Ezt leszámítva gyönyörűen teszi a dolgát.....Ja meg még annyi, hogy rohadt kemény a futómű, ha netán régebben stunt motor volt ahoz felkeményítik a futóművet?
Nem izzó , vagy biztosíték probléma lehet ez, hanem inkább testelés , vagy kapcsoló vagy vezeték-hiba.
ami biztos,hogy jok az izzok es a biztositekok,és a szerelőtöl hazafele lelte valami a drágámat.
Távolból nem lehet villanyt, elektromosságot javítani, méregetni kell, ellenőrizni akár egy izzóra forrasztott vezetékkel rajz alapján, és úgy lehet kikeresni a hibát!
Gyujtással nem kattanak a relék,viszont mikor a fénykürtöt megnyomom akkor igen.Öninditozaskor sajnos semmi nem tortenik nincs tompitott egyaltalan,csak ha fénykurtot nyomom akkor világit.
Én a reléknél matatnék,gyújtással együtt kéne kapcsoláskor kattanni. De önindítózáskor elkell aludnia a világításnak,míg tekerteted.
Sziasztok!Olyan problémába ütköztem a 954 -nél(megint),hogy elment a világitásom,de viszont fénykürtre kigyullad az összes izzó,és a biztositékok is rendben vannak,de sehogysem tudok tompitottat varázsolni rá.,még járó motornál sem kapcsol fel.Van valakinek valami ötlete mit nézzek meg,mert már az ideg szetbasz komolyan.
Ez mondjuk versen megoldás.
Ha gyári állapot ezt lecseréled egy bontottra dekliként és elpasszolod,vagy picit többet kérsz a moorért.
De igazából utcán is jobb megoldás mint a gomba,ez legalább ha elakad nem tépi ki a blokkból a menetet,nem csavarja el a vázat,csak max szétszáll a blokk.

Amúgy nekem már fenn van,elég jó mert az angolon a generátordekli simán annyira kiáll hogy az támaszt,ezen meg a közepe meg van vastagítva rendesen,van anyag a csúszásra.
Fogalmam sincs. Csak ha mondjuk "gyari" allapotra akarnam visszaallitani a gepet, vagy mittudomen
Inkabb most teszem fel az ilyen tajekozodo jellegu keresztkerdeseket, mielott barmi ilyesmit vennek
Egen.
Mért akarnád leszedni? Úgy jó rajta aogy van.
Bármi motoron bogarászásnál a dekli ami leszedős ez meg rajta egy fedőkötés.
Es mi van olyankor, hogyha le akarod szedni rola valamiert?
Akkor szet kell bombazni es utana vakaraszni a szilot?
Valahogy így néz ki.Hondásat nem találtam de az ipse csinálta ezt is.
Amit linkeltel, az szerintem jo, mert 2000-2003 evjarathoz irja, benne van a 954 is a cimben, meg az SC50 is.
Az mondjuk nem volt nekem egyertelmu, hogy nem fedi a csavarokat
Bar talaltam olcsobban is :)
http://www.ebay.de/itm/HONDA-C...
Huhh ez amit linkeltem lehet más mint a tied mert annak nem tudom sem az évjáratát se a pontos tipust.Van az ipsének egy vagon RR-hez való.Bár lukat vágni rá nem kunszt.
A ragasztást meg egyszer kell megtenni,nem fedi a csavarokat ,deklivel együtt le-fel jön.Sima hőálló fekete sziloplasztból a felit raktam rá,lerobbantani sem lehet.
Ez sem rossz, csak a baj ezzel, hogy ezt valami specko ragasztoval kell felapplikalni es mindig ujra kene ragasztani, hogyha valamit akarok alatta turkalni... ja es nincs kivagva az olajszintjelzo ablakocskanal. Nem mintha eddig kajalta volna az olajat a gep, de a sajat magam megnyugtatasara mindig szoktam csekkolni - na meg iden leginkabb palyan lesz zavarva a kicsike, ami masabb igenybevetel, mint a kozuti egereszes.
De azert koszi a tippet. Arban joval olcsobb, ami azert elgondolkodtato.
Ez nem sikerült.Talán.

http://www.ebay.de/itm/HONDA-C...
Nem vagyok képben az SC kódokkal de ezek sem rosszak ha ki tudod bogarászni mi illik rá.

http://www.ebay.de/sch/m.html?...
En ilyet raktam fel:
http://www.ebay.com/itm/Carbon...

Egyszer sikerult megfekudnom felazott olajfolton, aminek kovetkezteben a jobb oldalon csuszott a vas.
Igazabol nem tudom eldonteni, hogy jol megvedte a motort, vagy sem, mert a kuplungdekli egyik csavarja pont az oldalidom mogott van es ott egy apro lyuk lett az idomon. Viszont ennyi lett csak az osszes serules. Utana vettem belole megegy parat, mert azon a reszen csak valami olyan cucc tudta volna megvedeni az idomot, ami a kuplungdeklire van valahogy felfogatva, de olyasmit nem nagyon lattam sehol.

Viszont egy ilyen meg tervbe van veve:
http://www.ebay.com/itm/181709...
Köszi Lala!
Ebay-en tényleg sok mindent megtaláltam :)
Még azt a kis takaró idomot is amit kerestem.
Bukógombából milyet érdemes felszerelni illetve a motor mely pontjaira? Van ilyen jellegű tapasztalatotok?
Angelrol azt olvastam valami forumon a vajtfuluektol, hogy a GT-t kell venni, nem pedig az ST-t.