Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondom,nekem biztos hogy az okozza.szerintem a legegyszerübb ha az ember valami sima utcai fékbetétet rak bele,persze ha utcára használja.szerintem okosan ki vannak ezek találva.ami utcai az utcára a pálya a pályára való.ez olyan mint slick gumi,rosszab az uton mint az utcai gumi.
Ebben valami karbonos istennyila van nem is láttam még ilyet....akkor lehet az a ludas
nekem is volt ez a jelenség,sőt van is.azóta van mióta a fékbetét ki lett cserélve,már nem tudom milyen fékbetét ment bele,talán szinterezett brembo.de én konkrétan tudom hogy azóta csinálja,tavaly a fékolaj is cserés volt de ugyanaz a szitu.azóta már volt műszakin és ott sem volt vele probléma.sz.val szerintem a fékbetét a ludas.én arra jutottam az enyémnél hogy legközelebb nem ezt a tipust rakom bele.
köszi a tippet ,ezt majd amint lesz szabadidőm kipróbálom!
Ne húzz full féket, csak módjával és ha "pulzál" a fékkar, akkor a tárcsa a ludas! ...nálam ez volt.
Akkor valószínűleg nem a hő okoz gondott inkább valami egyenetlensége.
Nem...kiprobaltam 5-6 szor ugyanugy jelentkezik mindig már szinte a megállasnál.
Ha többször egymás után fékezel pl:150->60ra változik valami ?Az olaj is elforrhat .
Biztos oltari hulyeség,de a nagyon öreg fékolajnak nem lehet ehhez koze?
Marmint hogy érted pontosan?
Több lassítás után is ugyan igy remeg -rezzeg?
betétek majdnem újak...Hát igen ,de nagy sebességnél nagyon brutálisan és simán lassít.
Lehet hülyeség de a fékbetétek milyenek?A féktárcsa ha üt berázna föleg nagy sebességnél.
Most ,hogy ma jobban megfigyeltem mikor nagyon erősen belemarkolok az első fékbe ,és mikor már lassan gurul.
Mikor raz? Mikor fekezel vagy csak mikor lassan gurulsz?
Lehet tényleg tulreagálom,de jo lenne kiprobálni egy másikat vagy kiprobálná egy nálam okosabb nem is tudom...egy biztos nagy sebessegnel teljesen sima mikor pedig már megállok akkor enyhen ráz.
Szerintem nem feltétlenül. Amikor nagyobb a féktárcsa fordulata, jobban kiegyenlítődik tárcsa egyenetlensége. Értem alatta, hogy olyan gyorsan váltanak a betétek között a hullámok, hogy észre sem veszed. Azaz amikor a hepe miatt beljebb nyomott dugattyú visszatérne a hupába nem tud, mert gyorsabban odaér a hepe. Amikor lassan mész a fordulat nem egyenlíti a hepe-hupa hatást. (Amatőr gondolat nem biztos, hogy helytálló.)
Zsir uj gumi van rajta ....Az a helyzet hogy mentem ma is egy nagy karikát es probalgattam erős fekezés olyan 150-60 ról,és szépen lassul fékez,de mikor már majdnem hogy megállok elkezd rázni az eleje....kozel sem annyira mikor a szar gumi macskás gumi volt rajta ,de erezhetöen.Ha ütne a tárcsa akkor rázna minden tartományban nem?
Nincs kagylósra kopva a gumid?
Mennyibe kerülhet a gyári? Az a baj hogy a közelemben nincs Honda kereskedés,írtam emailt nekik. Mennyibe kerülhet egy szett? Utángyártott ahogy nézegetem 30 ezer körül mozognak.
Nem a kormány ráz ,hanem olyan mintha tenyleg lassu temponal macskakoves uton mennék...na jo annyira nem veszelyes ...az is lehet bekepzelem,de majd most tavasszal megnezetem.Koszi a valaszokat sracok.
Esetleg a kerékcsapágy golyókosara szétment az egyik oldalon pl! Alapos átnézést igényel!
Hali!
Szerintem valami egy picit fel van lazulva a kormánynál ami rezonanciát kelt és azt érzed. Esetleg még a kormánycsapágy lehet a ludas. De ezt a leírtakból baromi nehéz megállapítani. Ne játsz vele, nézz utánna. Nem megszokott ez a jelenség a 954-nél.
Semennyire. Nem rázhat. Nem tudom mire is gondolsz pontosan, de semmilyen rázás nem lehetne. Hacsak nem macskakövön mész.
Akinek 954 van megtudná mondani ,hogy mennyire megszokott,hogy lassu temponál ráz a gép eleje...nem a kormányra gondolok hanem olyan mintha a telo rázna....nem nagyon ,de erezhetoen főleg ha belemarkolok a fékbe.Legkemenyebbre volt állitva,kicsit puhitottam rajta olyan mintha merseklodott volna egy kicsit ,de fene se tudja.