Szemely szerint gyarira voksolok. A barnett szett nagyon jo de ugy tudom magyarorszagon nehezkesen vagy egyaltalan nem elerheto. Az EBC lamellakkal es fekbetetekkel mar sok bajunk volt. Mas gyartotol nem nagyon szereltunk meg be.
Na most b.sz szet az ideg.
Talaltam ebay-en hasznalt scotts performance kormanylengescsillapitot teszkogazdasagos aron.
Megkerdeztem az eladot, hogy mennyibe fajna a posta magyarisztanba. Aszongya' 160 dodo Hat ez tenyleg a faj kategoria
Ha ehhez hozzaveszem, hogy pluszban meg kellene rendelnem hozza a "mounting braket"-et, mert az nincs hozza, az 169 dodo + posta... igy mar annyira nem is teszkogazdasagos a dolog. Ralocsolok meg egy kis gempat es vadiujat is rendelhetnek
Hát, nem olcsó megcsinálni, nekem kb 60e volt, de megérte, önelégült fejjel megyek a gumishoz, és bármit rárakhatok, mint minden más rendes motoros... :D Semmi különös nem látszik rajta... Itt a kép!
Sziasztok! Nekem 2 éve 17-es az első kerekem! Baromi jó, kicsit magasabban van az eleje, de nem zavaró (nekem)! A cimbinek K6 GSXR 1000 van, kipróbálta, még így is azt kérdezte, hogy tudok ezzel kézen állva menni... :D Nekem pont jó! 190 cm vagyok! A 98-99-es évjáratba a VFR800 első kereke kell, annak ugyanakkorák a tárcsa felfogatási pontjai, azzal szerintem nem jó azért játszani! A közép agyból kell két oldalt leszedetni! Jó pénzért el is árulom, mennyit! :D ;) Ha valakinek infó kell, írjon! ourszeged@gmail.com A régebbi évjáratokra elvileg a CBR600F3 felnije jó, de nem én mondtam! Nekem 99-es van. Most vettem Pirelli Angel ST-ket szettben, kíváncsi leszek rá hogyan muzsikálnak majd! A tesztek szuperlatívuszokban írnak csak erről a gumiról, és igen, az egy baromi kényelmes dolog, hogy nem kell vadászni, hanem bármi 17-es gumit rárakhatsz! Áprilisban műszaki, nem tudom hogy mit fognak szólni a vizsgán, szerintem lesz@rják... :D
Most lesz benne Dynojet kit, K&N légszűrő, 15-ös lánckerék... Kíváncsi leszek! tippek esetleg a Dynojet-tel kapcsolatban?
Ja es ha esetleg sokat rohangalsz varosban, akkor a rovidnadragot fejeltsd el, mert a blokk felol kiaramlo forro levegot pont az ember sipcsontjara nyomatja...
No para. A 86 fok teljesen normalis, nyaron varosban 92-96 kozott mozog ez az ertek, hogyha egy picit tovabb kell allni egy lampanal, akkor siman felmegy 100-ra, illetve 103-ra is, ahol mar kapcsol a ventillator es amig vissza nem hul 101-re, addig nem kapcsol ki.
Rendben köszi ,hogy szóltál.Multkor már beszéltük ezt a vìzhőfok dolgot,és voltam kicyit motorozni a napokba városon kivül 86 fok korül mozgott a vìz....mikor hazaértem megálltam a kapuban kinyitottam beálltam a garázzba ,és már azonnal 100 fok felett volt es kapcsolt is a venti.Nem tudom a kawa után ez nekem kicsit fura és aggaszt is ,hogy ennyire melegszik a blokk.
Milyen kuplungszettek ajánlotok 919-re?
Talaltam ebay-en hasznalt scotts performance kormanylengescsillapitot teszkogazdasagos aron.
Megkerdeztem az eladot, hogy mennyibe fajna a posta magyarisztanba. Aszongya' 160 dodo Hat ez tenyleg a faj kategoria
Ha ehhez hozzaveszem, hogy pluszban meg kellene rendelnem hozza a "mounting braket"-et, mert az nincs hozza, az 169 dodo + posta... igy mar annyira nem is teszkogazdasagos a dolog. Ralocsolok meg egy kis gempat es vadiujat is rendelhetnek
Most lesz benne Dynojet kit, K&N légszűrő, 15-ös lánckerék... Kíváncsi leszek! tippek esetleg a Dynojet-tel kapcsolatban?