Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam az SC33 nál pont fordítva van! Melegen jobban hallani hogy zakatol, hidegen alig.
Behúzott kuplungnál nincs hangja.
Sosem volt baj a kuplunggal. Meg a gyari volt benne, amikor leamortizaltak. Mondjuk nem is gyilkoltam belekuplungolos egykerekezessel, meg ilyenekkel, szoval rendesen mukodott. A morgo hangja a 929-nek es a 954-nek is ugyanugy megvan. Hogyha behuzom a kuplungot, akkor elhallgat. Foleg hidegen lehet jobban hallani, akkor kicsit "traktorosan" zakatol, de ha bemelegszik a motor, akkor mar nem lehet eszrevenni.
Én a tavaszi első indítás előtt "felrázom" a tankot.Hogy érthető legyen,megnyitom a csapot,ráülök és kb 1-2 percet balra-jobbra,előre-hátra erősebben megmozgatom a motort!Eddig bevált tavasszal is,de gyertyacsere vagy bármilyen szerelés után is,ahol le kellett venni a tankot. Így nem kell "szopni"
Örök hálám! Júniusban a móri motoros találkozón leisszuk!
Üdv!
Köszi a tippet,JT lett belőle meg Brembo betét.Sokat nem használom a hátsó féket,de azért ne nyekeregjen 100km után vagy csessze össze a tárcsát! ;)
köszönöm az infót,nekem idáig egy relé cserém volt.bár én még nem hallottam hogy a 929 és a 954 olyan nagy bukás lett volna.szerintem inkább olyan anyátlanok mivel a honda ezeket szánta az első ezres konkurenciák ellen,de hát ugye se nem 900as se nem ezres.szerintem a honda minőség itt is tapasztalható,pedig nem vagyok elfogúlt de tény.akárhogy is én teljesen elégedett vagyok vele és már most azon pánikolokhogy ha egyszer kénytelen leszek lecserélni vajon mi a tökömet veszek.mert hát mindenki azt mondja hogy már a motorokat is úgy csinálják mint az autókat(nem az a cél hogy 20 évig jó legyen)ja,arra még kiváncsi lennék hogy a kuplungoddal volt valami vagy volt hangja esetleg a 954esen?az enyémnek van az a kicsit morgó hangja,ha behúzom elhalgat de nem csúszik és ki is emel rendesen.szóval tökéletesen funkcionál.mindíg megfogadom hogy ha lesz lehetőségem körbehalgatok egy másik 929est de eddig még nem volt rá lehetőségem.bocs tényleg hogy traktállak a kérdéseimmel,de végre van aki tud értelmes infókat adni nekem.
meg kell keresni a benzincsap vákumcsövét,azt vagy egy fecskendővel,vagy orálisan :D :D megszívod és vársz egy kicsit hogy a karbikba lefolyjon a benya,utána visszadugod a csövet a helyére,és köszörültetheted is :D
sziasztok!
919 es karbis CBR em van.
Nem indítgattam télen, de lassan ha jobb idő lesz leindítanám több hónap állás után.
Nincs ugye benne dirket állása a csapnak, hogy indítsam? Hogy a legjobb? Tekerjem hosszan míg beugrik vagy célszerűbb a tankot levenni és benzinnel úgy feltölteni a karbikat???
Mivel en ilyen "nejlonmotoros" vagyok, hogy oktoberben mar lerakom a motort a terdem miatt, nalam atlagban minimum 6 honapot all a motor. Tavaly raadasul ugyan fedett helyen volt, de a minuszok kokemenyen ertek. A tavaszi inditas ugy nezett ki, hogy visszraktam bele az akksit, elforditottam a kulcsot, vinnyogott az AC pumpa ahogy kell, nyomtam a gombot, koszorult egy kicsit, beroffent, aztan egybol le is allt. Masodikra nyomtam a gombot, kb tekert 3-4-et, beindult, aztan kicsit kohogott, mert akkor meg nem 100-as benzinnel raktam el, hanem sima 95-ossel, de amint kidolgozta magabol a szarabb minosegu benzint, ugy jart, mint a doxa
Ne is mondd....probálták elvenni a kedvem ...pl ulyenekkel,hogy jobb ha beinditom legalabb 2 havonta,mert a nyomástarto szelep tönkremegy.3 honapig volt darabokra szedve ,és miután összeraktuk 3 at tekert és indult jár stabilan.Megjegyzem ez a kawánál,tudom az karbis ,de ott egy 3 hónap utáni inditás egy kicsit más mutatvány volt.Persze ettöl meg lehet baja ,de alapjaba veve nem hiszem hogy több baja lehet a gépnek,mint akármelyik más márkának.
Hat vannak itt a forumon paran, akik peldaul Petit a zx9 forumon szarra oltottak, hogy a 929-954 a honda legnagyobb ongolja volt, merthogy ilyen szar, meg olyan szar es persze mindenkinek szemelyes tapasztalata van. Most vagy mi vagyunk szerencsesek, vagy nem tudom, de nekem a 929-el csak 2 nagyobb problemam volt, de egyik sem "gyari" hiba volt.
Az egyik az volt, hogy valamelyik elozo tulaj talan megprobalta a H.I.S.S.-t kiiktatni vagy a franc tudja. A lenyeg, hogy egyik nap az istenert nem akart elindulni. Elvittem a szerelomhoz, aholis kiderult, hogy az elektronikat tartalmazo muanyag dobozt, amiben ilyen gumihabszeru cuccba van beontve a nyaklap, azt az elozo tulaj szettordelte es a gumihabot lekapargatta rola. Komplett elektronika + gyujtascsere tortent, ami 100ezer kokemeny konvertibilis netto magyar forintomba kerult.
Aztan a masik, hogy egyszer az utcank elejen elfirkantottam az eso altal felhordott muvan meg minden szaron, de ilyen minusz 2-vel kb. Latszolag semmi baja nem lett a gepnek, de aztan lemerult az akksim es kiderult, hogy nincs toltes, mert leegett a generator alloresz. Eloszor KertAce-tol vettem egy fesszabalyzot, mert ez allitolag gyerekbetegseg. Aztan vegulis haromszor lett ujratekercseltetve az alloresz, mire az akkori szerelo eszrevette, hogy valoszinuleg attol az artatlan eldolestol eldeformalodott a generator dekli, ami miatt az alloresz nem ugy "allt" a forgohoz, ahogy kellene es ez a par fokos elteres okozta azt, hogy mindig leegett. Mivel akkor pont a Honda Dreamtol kb 1 percnyire dolgoztam, toluk rendeltem 25ezerert egy uj generatorfedelet, ami megoldotta a kerdest.
Szoval nem volt vele a fent leirtakon kivul semmi problemam. Miutan rendbe lett rakva, csak olajat csereltem benne 6ezrenkent, gumit vettem ra es tankoltam bele, meg ugye a szelephezag ellenorzesnel az az 1, vagy 2 korongot, vagy mit kellett cserelni, tehat elmondhato, hogy nalam a Honda ongolja egyatalan nem bizonyult ongolnak - es egyelore a 954-el is igy vagyok.
Köszönöm a segítséget,én is nyomkodtam,de nekem is csak eltüntetni sikerült,lehet valahol rosszul olvastam vagy rossz volt az infó.Nekem a hornetnél volt ilyen 4,2l-es abszurd fogyasztásom,valamiért indokolatlanul lassan mentem(hú de rossz volt) de aztán megjött az eszem és használtam rendesen tovább. . . . . .Üdv.
estleg ha van időd meg kedved,megoszthatnál róla némi tapasztalatot.az a helyzet hogy nem egy gsxr szóval nem sok van belőle szóval tapasztalatokat sem könnyű hallani róla.bármi érdekel,tapasztalat észrevétel,pozitív negatív élmény,megbízhatóság....
Hat lehet mondani. 65-66ezer kilometeren keresztul koptattuk az aszfaltot. Birtam nagyon a kis dagadt madarat
78ezer,90ezer???te jó ég,akkor sehol nem tartok a 47ezremmel.semmi gondom a motorral és ha rájövök hogy ezeket a hangokat 10ből nyolc csinálja akkor oké.volt ktm-em szóval nekem a csörgés zörgés nem probléma ha nem rendellenesség.akkor te elég sokat nyüstölted a 929et.
Ja es neha erdemes az idom- es egyeb konnyen elhagyhato csavarokat ellenorizni, mert az enyem 5000-es fordulaton ment kb 130-at 6-osban, szoval pont a legzorgosebb fordulattartomanyban kozlekedtem autopalyan es 2 idomcsavart es a valtopedal fejet is "lerazta" magarol az egyutt toltott evek alatt. Ez utobbi eleg kellemetlen volt, amikor tapostam a nagy semmit, hogy visszagangoljak
Ennel hozza kell szokni, hogy ez nem az a regifajta Honda. Ez kicsit traktorosabb
5000-nel nekem is kicsit zorgott, vagy ciripelt valami. 78ezer km-nel ellenoriztettem a szelepeket, 1 db "pogacsat" (vagy hogy hivjak ezt?) kellett cserelni. A vezermulancnak semmi baja nem volt, meg 90ezer utan sem... a 100ezret nem ertuk meg, meg kiutottek alolam.
én is így vagyok vele.nagyon nem problémázok miatta csak gondoltam hátha kiderűl.nem most kezdte,már tulajdonképpen mióta nálam van csinálja.
Szerintem az valami más. Ezeken sok minden zörög.
nekem 5000-nél zorog valami,kicsit olyan mint ha valami csavar meg lenne lazúlva,az lehetséges hogy az volna?mindegy milyen sebesség fokozatban vagyok,5000nél csinálja sem alatta sem fölötte nem!
Hivatalosan 24 ezrenként kell ellenőrizni a hézagot de általában csak jóval 50e felett kell állítani ha egyáltalán kell. A feszítőn fogod hallani ha nem okés mert 3000 körüli fordulaton zörögni fog mint az állat. Nekem azzal soha nem volt bajom 60e km után sem.
üdv mindenkinek!bocs a sok kérdésért,de ez ügyben tudatlan vagyok.szóval olyan után érdeklődnék hogy 929-esen mikor kell szelephézagot állítani,vezérműláncot cserélni vagy esetleg csak a feszitőpatront cserélni,bárkit kérdezek mindenki azt mondja: óóó,majd 50ezer felett.
esetleg aki tudja segíthetne vagy saját tapasztalat!
A képen lévő motor emelőt cserélném gyári dobra .
Szerintem ilyet nem tud. Olyat tud kiirni, hogy az adott pillanatban 1 liter benzinnel hany km-t tudnal megtenni, azaz "Km/l" adatot kozol. En akarhogy nyomkodtam a gombokat, csak annyit tudtam elerni, hogy a jobb oldali gomb hosszan nyomvatartasaval eltuntettem, vagy eppen megjelenitettem ezt az adatot. Egyebkent halal folosleges es irrelevans, amit ott kozol, mert regebben amikor figyeltem, hogy miket ir, akkor pl. a 23Km/l alapjan 17 liter benzinnel 391km-t tehettem volna meg... szep kis alom, de a seggemet a foldhoz vertem, hogyha nagyon ovatosba 250km-t el tudtam menni ugy, hogy utana 15 litert tankoltam ra, ami kb 6 literes fogyasztas, de akkor kb a tej megaludt a szamban.
Mondjuk a csucsfogyasztast anno meg a 929-el ertem el, amikor egy nagyobb tarsasaggal mentunk opusztaszerre, voltak egeszen kis motorok is, igy kb 80-nal mentunk. 4.2 litert evett 100-on. Szegyen es gyalazat!