Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a repsollal volt jo a kawa nagyon,de tewzek akkor majd meg 1 probat motul 5100-val.
5100 10w-40 el tökéletes az RR,a Castrol Power 1 meg nem sokat ér,tapasztaltam,sokkal rosszabb a váltó kapcsolási érzete
Nekem a kawaba 5100 motul vopt eleg recsegős lett a váltóm tőle....Honda hogy viseli?
szia nehogy meg vedd semmire nem jó az én tapasztalatom szerint.
én csak motul 7100 ajánlok neked
Üdv!Használt már valaki ilyen fajta repsol olajat az RR -be?
Most úgy áll a dolog,hogy sikerült alátámasztani,hogy amíg kicsavarjuk a felső dugót ne bukjon le..szépen kijött belőle az olaj,a bal oldaliba szinte nem is volt,ami meg volt teljesen más színű volt mint amilyennek lennie kell.Amennyire lehet átmostuk így aztán megy vissza bele a normális olaj kárt nem tettünk benne szerintem.
Fel kell lógatni.
Tegla, meg par deszka csak van otthon, nem?
Mi anno egy korabbi motoromnal ugy csinaltuk, hogy alabakoltuk teglakkal, meg par deszkaval aztan addig ott pihent, amig az uj telok meg nem erkeztek. De a Zoli altal emlitett spaniferes fellogatas is egesz jo otlet, hogyha van hova felfogatni
mindegyik szolt valahova
Most nincs ezzel baj vagy így igaz
forditott telót még nem vettem ki

ilyen extrák nincsenek
Na ja,amikor csinaltam az forditott telo voltBar asszem az sv-n nem szoritotta ossze..Persze hogy eleg az also.
Lenyeg hogy valami fogja ne kezben legyen vagy satuban.
Na majd cbr'en ujra felidezem mit hogy keverek ossze.
én nem lazítottam a villahídon,de viszont a dugót ki bírtam csavarni,degyors vissza is tekertem és jöttem ide segítségért
igy igaz
persze nem is vettem fel igazatok van teljesen!
Nem tudod kicsavarni a felső dugót, ha nem lazítod ki a felső villahíd csavarját. Legalábbis nekem úgy nem ment anno a motoromon, mert összeszorította a tetejét a telónak, szét is csesztem a teló tetején a 6lapot picit, de hát ebből tanul az ember , villahíd csavar fellazítása után gond nélkül lelazult a kupak, azóta azzal kezdem. Az alsó villahíd csavarja elég, hogy fogja a telót a dugó kicsavarásához.
Ja, lattam mar ilyet bar az "annyi meg egy bambi" kifejezesrol le vagyok tiltva mert kisirta az ipse hogy ne tegyem.
igaz nincs levedve,
csak jó tanácsból mondjuk...nem oltás...
nincs ezzel baj...
Zoli Bácsi újra szerel
A sorrend elobb a felso dugo utana villahid csavarok,kezzel lefogva az eletbe nem jon ki a dugo es nem art egy hajtas szigszalag a dugo csavarjara ugy nem lesz csunya lenyalt a hatlapfej amit megfogsz kulcsal.
De inkabb ket eros spaniferrel logasd fel a motort es vidd el szerelohoz a ket telot mert ehhez tenyleg kell nemi szakismeret.
köszönöm az infót még mérlegelek,de azért máskor jobban meggondolom az ilyesmit
Hát... kilazítod a felső villahíd csavarjait, kormánycsutkák csavarjait és letekered a teló záró fedelét, előtte tekerd ki a csillapítást is teljesen. Ott kell feltölteni. Vagy mész olaj nélkül, vagy tréler.
Legközelebb előbb gondolkozz, mielőtt cselekszel.
40 km tőlem a szerelő annyit kibír olaj nélkül úgy hogy nem károsodik?
Ez tény, avatatlan kéz igen, sőt, szerelőktől is jön hozzám sokszor úgy autó, akik után néha igen kerekre nyílik a szemem 1-1 csavar meghúázást illetően, vagy épp nem meghúzását.