Most úgy áll a dolog,hogy sikerült alátámasztani,hogy amíg kicsavarjuk a felső dugót ne bukjon le..szépen kijött belőle az olaj,a bal oldaliba szinte nem is volt,ami meg volt teljesen más színű volt mint amilyennek lennie kell.Amennyire lehet átmostuk így aztán megy vissza bele a normális olaj kárt nem tettünk benne szerintem.
Tegla, meg par deszka csak van otthon, nem?
Mi anno egy korabbi motoromnal ugy csinaltuk, hogy alabakoltuk teglakkal, meg par deszkaval aztan addig ott pihent, amig az uj telok meg nem erkeztek. De a Zoli altal emlitett spaniferes fellogatas is egesz jo otlet, hogyha van hova felfogatni
Na ja,amikor csinaltam az forditott telo voltBar asszem az sv-n nem szoritotta ossze..Persze hogy eleg az also.
Lenyeg hogy valami fogja ne kezben legyen vagy satuban.
Na majd cbr'en ujra felidezem mit hogy keverek ossze.
Nem tudod kicsavarni a felső dugót, ha nem lazítod ki a felső villahíd csavarját. Legalábbis nekem úgy nem ment anno a motoromon, mert összeszorította a tetejét a telónak, szét is csesztem a teló tetején a 6lapot picit, de hát ebből tanul az ember , villahíd csavar fellazítása után gond nélkül lelazult a kupak, azóta azzal kezdem. Az alsó villahíd csavarja elég, hogy fogja a telót a dugó kicsavarásához.
A sorrend elobb a felso dugo utana villahid csavarok,kezzel lefogva az eletbe nem jon ki a dugo es nem art egy hajtas szigszalag a dugo csavarjara ugy nem lesz csunya lenyalt a hatlapfej amit megfogsz kulcsal.
De inkabb ket eros spaniferrel logasd fel a motort es vidd el szerelohoz a ket telot mert ehhez tenyleg kell nemi szakismeret.
Hát... kilazítod a felső villahíd csavarjait, kormánycsutkák csavarjait és letekered a teló záró fedelét, előtte tekerd ki a csillapítást is teljesen. Ott kell feltölteni. Vagy mész olaj nélkül, vagy tréler.
Legközelebb előbb gondolkozz, mielőtt cselekszel.
Ez tény, avatatlan kéz igen, sőt, szerelőktől is jön hozzám sokszor úgy autó, akik után néha igen kerekre nyílik a szemem 1-1 csavar meghúázást illetően, vagy épp nem meghúzását.
én csak motul 7100 ajánlok neked
Mi anno egy korabbi motoromnal ugy csinaltuk, hogy alabakoltuk teglakkal, meg par deszkaval aztan addig ott pihent, amig az uj telok meg nem erkeztek. De a Zoli altal emlitett spaniferes fellogatas is egesz jo otlet, hogyha van hova felfogatni
ilyen extrák nincsenek
Lenyeg hogy valami fogja ne kezben legyen vagy satuban.
Na majd cbr'en ujra felidezem mit hogy keverek ossze.
igaz nincs levedve,
De inkabb ket eros spaniferrel logasd fel a motort es vidd el szerelohoz a ket telot mert ehhez tenyleg kell nemi szakismeret.
Legközelebb előbb gondolkozz, mielőtt cselekszel.