Váltó, szokatlan kicsit darabos, könnyen szét lehet rúgni, nekem a 2-es fokozat miatt bontott váltó van benne. Kuplung nélküli váltások okozhatnak kapcsolóköröm kopást, illetve a silány olaj. Ami most van benne váltó az tökéletesen működik. A motorja picit zakatolva jár, főleg olyan 65 fokig, utánna ki tud simulni, a vezérmű lánc a feszítő patron miatt hajlamos hallatni a hangját. Megszokás kérdése. Alul nyomatékos robbanékony, de azért nem veszi fel a versenyt egy k5-el:). De nem is ez volt a tervezéskor a fő szempont.
Egykerekezni imád:). Nekem öhlins kormánytelóm van stabilabb tőle a gép, de én nélküle is el voltam egy teljes szezont.
Drága hozzá minden mert kevés a darabszám belőle. Gyertya horror áron van hozzá. Kell rá költeni, szépen. Nekem most állt be a gép a 100%-ra fáj is a szívem hogy megválok tőle ( lakás).
Nem kell idegeskedned hogy szétmegy a blokk, mert ha szétmegy úgy is szétfog esni, a másik meg az hogy mindenhol vannak típushibák, na meg úgy kell gondolni a blokk cserére gondolni, hogy egy átírási költség durván 100e egy bontott blokk váltó nélkül meg 150e.
Persze van különbség motoroa és motoros közt...pályázni nincs szándékomban vele ,de viszont kurvasok km-t bele szeretnék tenni,és vigyázni fogok rá.én is mentem már vele 200 felett nem tapasztaltam hogy instabil lett volna ,pedig az első guma már javában repedezett rajta.Kurva életbe legyen már tavasz remélem fog indulni
A fene tudja, de ha az ember esz nelkul hasznal valamit, akkor azt siman el lehet rontani.
Nem mindegy, hogy egy motornak gazdaja van, vagy valaki csak uti-vagja.
Az is igaz, hogy sosem hasznaltam extrem korulmenyek kozott, de azert volt boven, amikor a kijelzon a sebesseg 2-essel kezdodott es haromjegyu volt a szam es nem tapasztaltam azt a felelmetes kormanycsapkodast, meg instabilitast sem, amit mindig mindenki felemleget.
Visegradi szerpentinen a kurvaszar uton is siman megy az orommotorozas.
Palyan is voltunk mar joparszor es bar nem megyek vilagbajnok idoket, mert utcai motor leven mindig feltem kicsit a perecelestol, ettol fuggetlenul ott sem volt soha semmi gond, kiveve a hringet, ahol egyszer kicsit korabban gyorsitottam ki az egyik kanyarbol es a mufuvon beszitalt a hatulja, de stabgazzal megoldodott a helyzet.
Most vagy en vagyok autista es nem ugy hasznalom a motort, ahogy kellene, vagy mindenki mas az
Igen ez érdekes mert én sem nagyon olvasok ilyen gondokat külföldi oldalakon sem.. jo persze van rá példa ,de melyik motorra nincs?Én úgy gondolom ,hogy az enyémmel sem lesz probléma,remélem az élet engem igazol.Van fent használtautón 90 kmel 954-es...pusztán a véletlen műve az is biztos.Érdekes pl zx9 ből nem találok hasonló futásteljesítménnyel eladót....talán a bontókat kellene nézegetnem
Ja es meg annyi, hogy talan tenyleg en vagyok a szerencse fia, de a 954-emben 63-64E kilometer van, amibol 30-at en raktam bele mindenfele gond nelkul.
Az elozo motoromban - ami 929 volt - 96E km volt amikor megrepedt a blokk. Na de nem azert, mert repedesre hajlamos volt, hanem mert az Alkotas uton stop tablas keresztezodesbol egy Nissan Xtrail kijott elem... mondjuk ott is csak ugy repedt a blokk, hogy jobbrol trafalt el a kocsi, ami miatt bal oldalara dobtam el a motort es a generator dekli eltort es a csuszas miatt ahogy leszakadt, vitte magaval azt a reszt is, ahol a csavar csatlakozott a blokkba. A profilkepeim kozott van rola kep.
Pedig mar keszultem unnepelni a 100ezer km-t, meg mutogatni a karogoknak, hogy ime a nagy H egyik "ballepese" 100.000 km utan bontatlan blokkal...
Ja es a 929-el sem volt sosem gond tavasszal, pedig az 5 evig volt nalam, mielott TK lett.
Hat ezzel igen, de az eddigi tavaszaim mindig azzal indultak, hogy a feket legteleniteni kellett, mert az allas soran felpuhult.
Mondjuk ennek iden elvileg valtoznia kell, mert draga penzert vettem egy fekjavito kitet es ki lett cserelve a legtelenitocsavaron at az ilyen-olyan karmantyukig minden rajta.
Hat erre csak azt tudom mondani, hogy en az elegge idojaraserzekeny terdem miatt eleg koran le szoktam rakni az egyseget. Iden peldaul mar szeptember vegen megtortent. Kurvara nem szoktam inditgatni, talan legkozelebb majd aprilisban, vagy amikor jon a jobb ido es nincs semmi problema.
100-as benzint szoktam belerakni, amikor teli alomra kuldom es nem "pimposodik" meg a nafta, meg ilyenek. Tavaly peldaul az akksit is benne hagytam es csak akkor raktam fel toltore, amikor hasznalni szerettem volna. A gep nem patika allapotu, de kis koszorules utan siman beindult es nem volt semmi baja.
Iden annyi lesz a valtozas, hogy veszek egy akkuort es az akksi egesz telen azon fog figyelni.
Elmúlt télen egyszer lett beindítva az öreg CBX 750-em. Elindítás előtt megszívom a vákum-csövet a benzincsapon, megvárom amíg a karburátorok feltöltenek, pótolva a kipárolgott benzint és nem kell az akkut agyon erőltetni!
Karburatoros motoroknal a benzin romlandosaga miatt kb 2 honap amikor jelentkeznek a tunetek: nehezen indul; alapjarat eltunik; kis gazzal nem akar menni; csak szivatoval van alapjarat stb stb...ellenben az injektoros motorok jobban turik a pihenest 1-2 ev meg nem biztos hogy megakadalyozza hogy beinduljon. De hozzateszem vannak szelsoseges esetek amikor egy karburatoros motor 1 ev utan siman indult es semmi jele nem volt hogy sokat pihent. Nehany pelda az utobbi napokbol:
VTX 1800 3 ev allas utan a benzinpumpa adta meg magat, meg se nyikkant, csere. GSXR 750 ugyancsak 3 ev allas utan 3 injektor nem ment, nehanyszor atfujkalva jo lett. CB900F 7 ev allas utan 2 injektor mentheto volt 2 csere, benzinpumpa szetrohadt mindennel egyutt a tankban de nyomasszabalyzo egyikben sem halt meg.
zx9 fórumon megkaptam a pofámra,hogy mekkora egy trágyaszoró a 954 cbr...a kérdés az lenne,hogy azt mondta a srác,ha nem indítom be a motort 1-2 hetente akkor máris vehetek hozzá új nyomástartó szelepet mert az kuka lesz és nem fog indulni....az a helyzet,hogy most mennek az idomok fényezésre lent a tank is kitudja meddig nem lesz beinditva gép...szóval van ennek valóságalapja vagy kezdjek aggodni?
Nem hiszem,hogy mndkét oldalon lenne,mert szerintem csak a kipufcső miatt tették bele hővédelem miatt. Egyébként aluminiumos a belső fele.Sajnos eleje sérült 954-et bontok.Így lámpa elsőteló fejidom kuka, de ha érdekel valami kérdezz! Fent volt a motor képesmotoron is.
Na igen az enyémben sincs,fura is volt mert a kawában volt.Nem tudod esetleg hol lehet ilyen szivacsot szerezni?,Gondolom gyárilag mindkét oldalon kell lennie.954-et bontasz?Esetleg fejidom ,és lámpa megvan ?
Valamiért az FJ1200 lopta be magát a szívembe.
Legalább annyira mint a 90 utáni, de leginkább a 93-tól jegyzett dual fékes CBR 1000F.
Utóbbit se dobnám ki a garázsból.
Köszi szépen,az ára alapján rossz nem lehet:)Egyébként repsol 10w 40 re gondoltam.Azt még megszeretném kérdezni,hogy neked az oldalidomokba belül van gyárilag ez a hőszigetelő szivacs?
Egyik haver vett egy váltó hibásat, na abba bele is bukott! Olyat nem kell elhozni, javítás után sem volt sokkal jobb...
A kipufogó és annak közösítő dobja szokott szétrohadni szinte mindegyikbe, ezek ugye mind huszonévesek már.
Idomok nem bírták a rezgéseket, de azok javíthatóak.
Kár hogy 5 sebességes! Úgy emlékszem nem 90 ha nem 98Le-s példányok vannak lefolytva!?Német piacosak.
Jómagam is abból indultam ki, hogy egy 1200 ccm-es, 130 LE-re tervezett motor 90 LE-s változatát normál használat és korrekt karbantartás mellett nemigen lehet agyonvágni, azaz nagyobb az esély a nagyjavítás nélküli hosszan tartó használatra. Ráadásul a külleme is megfelel az ízlésemnek. (Persze a mozdony 93 utáni változata sem csúnya.
Azok a régi FJ-k nagyon strapabíró gépek! Több haveromnak volt..
Simán futnak 100.000Km-t!
Viszont nagyon nehezek, magasan van a súlypontjuk. A gyertyák hajlamosak voltak a beázásra és eső után nem indultak.
FJ1100 ből sok van, FJ1200 a ritkább és alig erősebb mint az 1100-es.
Egy igazi régi, de kényelmes nagyvas...
Indulni fog nem lesz azzal gond.
Véleményem a 954-ről:
Váltó, szokatlan kicsit darabos, könnyen szét lehet rúgni, nekem a 2-es fokozat miatt bontott váltó van benne. Kuplung nélküli váltások okozhatnak kapcsolóköröm kopást, illetve a silány olaj. Ami most van benne váltó az tökéletesen működik. A motorja picit zakatolva jár, főleg olyan 65 fokig, utánna ki tud simulni, a vezérmű lánc a feszítő patron miatt hajlamos hallatni a hangját. Megszokás kérdése. Alul nyomatékos robbanékony, de azért nem veszi fel a versenyt egy k5-el:). De nem is ez volt a tervezéskor a fő szempont.
Egykerekezni imád:). Nekem öhlins kormánytelóm van stabilabb tőle a gép, de én nélküle is el voltam egy teljes szezont.
Drága hozzá minden mert kevés a darabszám belőle. Gyertya horror áron van hozzá. Kell rá költeni, szépen. Nekem most állt be a gép a 100%-ra fáj is a szívem hogy megválok tőle ( lakás).
Nem kell idegeskedned hogy szétmegy a blokk, mert ha szétmegy úgy is szétfog esni, a másik meg az hogy mindenhol vannak típushibák, na meg úgy kell gondolni a blokk cserére gondolni, hogy egy átírási költség durván 100e egy bontott blokk váltó nélkül meg 150e.
Sok km-ert kívánok!
Üdv: Nándi